09-08-2021, 10:46 AM
Eestit oli esindamas 7 motoriseeritud ekipaazi, kes kogusid kokku 4 auhinda:
1. Parim enne kuni 1945 valmistatud auto - Tarmo Uffert, Packard Twelve 1608 Convertible, 1938
2. Parim klassikaline auto alates 1946 (va NL tehnika) - Tõnu Mägi, Rolls-Royce Silver Cloud II, 1960
3. Parim restaureering - Indrek Sirk, DKW F5 Front Luxus, 1935
4. Kalendripildi konkursi nominatsioon (Klasika 2022. aasta detsembrikuu auto) - Siiri Kliss, GAZ M21, 1957
Meie masinatel oli perspektiivi veelgi, kuid hoiti ka teisi naabreid ja omasid.
Oli tore vanatehnikaüritus! Soovitan ka tulevikus väisata - kohalik vabaõhumuuseum ning automuuseum on vaatamist väärt. Korraldus on oluliselt esinduslikum kui Eestis ning lennuväljal toimuv näitus linnarahvale on rahvarohke ja meeleolukas. Ilma igasuguse ülbuseta tuleb öelda, et sõidukite seisukord on meie kokkutulekutel kraadi võrra kangem. Must number muutub Eestis juba tavaliseks, kuid meist lõuna pool torkab eredalt teiste vahelt silma.
Osalenud sõidukite kataloog on eelmise postituse lingis.
1. Parim enne kuni 1945 valmistatud auto - Tarmo Uffert, Packard Twelve 1608 Convertible, 1938
2. Parim klassikaline auto alates 1946 (va NL tehnika) - Tõnu Mägi, Rolls-Royce Silver Cloud II, 1960
3. Parim restaureering - Indrek Sirk, DKW F5 Front Luxus, 1935
4. Kalendripildi konkursi nominatsioon (Klasika 2022. aasta detsembrikuu auto) - Siiri Kliss, GAZ M21, 1957
Meie masinatel oli perspektiivi veelgi, kuid hoiti ka teisi naabreid ja omasid.
Oli tore vanatehnikaüritus! Soovitan ka tulevikus väisata - kohalik vabaõhumuuseum ning automuuseum on vaatamist väärt. Korraldus on oluliselt esinduslikum kui Eestis ning lennuväljal toimuv näitus linnarahvale on rahvarohke ja meeleolukas. Ilma igasuguse ülbuseta tuleb öelda, et sõidukite seisukord on meie kokkutulekutel kraadi võrra kangem. Must number muutub Eestis juba tavaliseks, kuid meist lõuna pool torkab eredalt teiste vahelt silma.
Osalenud sõidukite kataloog on eelmise postituse lingis.