22-11-2023, 00:37 AM
(21-11-2023, 00:47 AM)Marko Kirjutas:Hmm.. kuna silindrid on risti omavahel siis võtab see mehhanism vist küll rohkem ruumi, kui esiratta ja kapoti vahele jääb. Ratastel peab pööramisruumi ka ju jääma +kiige liigub veidi üles-alla. Kui tõsta kogu mehhanism niipalju üles, et ratastevahele ei ulatu, siis jääb kopp väga kaugele ette. Vist.(20-11-2023, 21:21 PM)Meistrimees Kirjutas: See gaz 66 tagaratas on 42 tolli kõrge ehk siis 106,68 cm
Sellest piisab, tänan!
Selline vigur laadib 3,6 meetri kõrgusele, ei karda murusse külmunud tellist, tõstab paralleelselt ja hüdraulika on võimalike varingute eest ilusti peidus.
(21-11-2023, 00:49 AM)v6sa Kirjutas: Laaduriga sahkamisel on kaval toetada tõsteraam tugedele ja sahk panna kopeerima kallutussilindrist. Mis omakorda eeldab mõlemale sektsioonile ujuvasendit.
Säärane põhimõte:
https://youtu.be/2Hk8aKvCYl4?t=180
Tõenäoliselt pean midagi sellist tegema jah. Külgepidi ei saa ma poomi näiteks diagonaalidega tugevdada ka- kapott on ju vahel. Vast saab teha mingid sarved, mis üles keeratuna on kapotikaitse ja alumises asendis toetab laadurit.