17-01-2022, 10:17 AM
honkomees Kirjutas:kassitapp Kirjutas:Mina oma puuduliku aruga ei näe küll mingit põhjust, miks peaks keegi tervmõistusega inime seda kanaalust numbrit vusserdama. Ja kui see Relvaameti numbriga tempel on Gläseri tehase sildil, siis tõenäoliselt on see number just Gläseri tehases olnud kontrolli number ja sõiduki margi/mudeli kohta võivad rääkida vast need teised seal siltidel olevad XX/Y numbrid. ...ka mina ei näe põhjust miks peaks keegi soperdama selle saksa gosprijomka templiga. Ehkki üldteada tabelites pole Gläseri tehase WaA templi numbrit siis järeldub et see 394 või siis 384 (minu silmad seda ei näe) ongi Gläseri tehases tegutsenud kontrollija templi number ja rohkem infot sealt ei tule.
Seletamist vajavad hoopis need kõrvalolevad, tehase stambiga löödud murrujoonega numbrid
Jaaa, siin üks hea mees pani vene foorumi arutelu kust võib lugeda välja palju erinevat
Ei saa välistada ei sedaani ega sõjaautot, ei cabriot ega muud
Kuid NR 946/77 oleks ainuke loogiline viide masina mudelile. ( Millest 1 on ilmselt seeriatüüp ja tene masina ID )
Ühtlasi vaadeldes teisi kahte Venest leitud ID-plaati, on üheselt seega näha et tiraazh sellistel masinatel on vägagi väike , olgu siis 946 või 77
Horschi siis pakuti siin samuti , nt `может быть с командирского Horch 901 Kfz.21, производства Glaser `
`9` on jahh, sellise šriftiga siis, minumeelest korrektse löögiga.