02-06-2022, 10:55 AM
Tere.
Sõitsin A6 C4´jaga mitu aastat ning päris mitusadatuhat km.
Remontisin alati ise - lihtne auto ja lihtne teha/hooldada.
Tagumisi pidureid sai teha mitmeid kordi ning tähelepanukohti mitmeid:
1) alati korralikult ning õige määrdega korralikult määrida - kelgud puhtad hoida ning NB! mitte ülearu määret panna
2) lahti võttes alati uued jupid sisse - need on odavad ning hoiab pärast aega kokku
3) NB! remontkomplektis võivad olla käsipiduri hoova O-rõngad originaalist väiksema mõõduga ning jääb lekkima(aitab suvaline varuosapood õiget O-rõnga mõõtu teades.
4) Piduriklotside nn raam peab olema ilma klotsidest jäetud nõgusate kohtadeta - pinnad peavad olema sirged.
5) käsipidurit peab ikka kasutama rohkem, kui paar korda aastas
Punkt 4 on selline koht, mis tihti jääb tähelepanuta ning põhjustab palju arusaamatuid probleeme. Paar korda olen hädapäraselt nõhusused täis keevitanud ning siledaks lihvinud ning täiesti toimib(alati pole varuosa kohe saada, kuid liikuda on vaja).
See on tavaline probleem, kui sõidetakse vähe või auto on kaua seisnud või lihtsalt pole seda detaili kaua vahetatud ning sellele tähelepanu pööratud.
Ats
Sõitsin A6 C4´jaga mitu aastat ning päris mitusadatuhat km.
Remontisin alati ise - lihtne auto ja lihtne teha/hooldada.
Tagumisi pidureid sai teha mitmeid kordi ning tähelepanukohti mitmeid:
1) alati korralikult ning õige määrdega korralikult määrida - kelgud puhtad hoida ning NB! mitte ülearu määret panna
2) lahti võttes alati uued jupid sisse - need on odavad ning hoiab pärast aega kokku
3) NB! remontkomplektis võivad olla käsipiduri hoova O-rõngad originaalist väiksema mõõduga ning jääb lekkima(aitab suvaline varuosapood õiget O-rõnga mõõtu teades.
4) Piduriklotside nn raam peab olema ilma klotsidest jäetud nõgusate kohtadeta - pinnad peavad olema sirged.
5) käsipidurit peab ikka kasutama rohkem, kui paar korda aastas
Punkt 4 on selline koht, mis tihti jääb tähelepanuta ning põhjustab palju arusaamatuid probleeme. Paar korda olen hädapäraselt nõhusused täis keevitanud ning siledaks lihvinud ning täiesti toimib(alati pole varuosa kohe saada, kuid liikuda on vaja).
See on tavaline probleem, kui sõidetakse vähe või auto on kaua seisnud või lihtsalt pole seda detaili kaua vahetatud ning sellele tähelepanu pööratud.
Ats