Chrysler Sunbeam 1975
#4

huvitava faktina jäi silma see, et S.U. karburaator talle istub. sama tüüpi karburaatorid on ka kõigil sama ajastu austinitel peal, seega ka minu austinil (äkki üldse inglismaa ja ameerika masinatel?). ja austin muutus ka januseks kui nõelklapi isereguleerumismehhanism kinni jäi ning segu muutus liiga rikkaks (see vaakumiga liikuv kolb siis lakkas töötamast) nüüd panin teise kolvi ja 5 aastat uuema nõela ja kulu sissetöötamata mootoril (ka 1.3 @60 hj) ca 9-11 l /100km @ 80km/h. ok, see umbes öeldid, a igatahes tihem nõel vähendab ka kulu. iseasi muidugi kui tehas 11 annab :S mul endal on kaks sellist karburaatorit olemas, üx küljes, teine algosadena. igatahes remondikomplekte saab praegu vist tartus salome autost (HQ kataloog ja austin-roveri alt: veermikudetailid seal austinitele olemas, vist oli ka karbule - omme kontrollin) või kui sealt mitte, siis www.minitron.fi veel 2 aastat tagasi müüs selliseid asju, nüüd pole vaadanud. a ma arvan, et las esialgu see rekordi automaat ootab, kuni pole selgunud, mis originaalmootorist saab. pmst ma võin sulle küttekulude võrdlemiseks korras S.U karburaatorit laenata Smile
originaalmootorit soovitan ses suhtes, et originaaliga on põnevam... oma praktika mudugi näitab, et mingeid kapremonte pole mõtet teha, enne kui muu osa korras pole ... aga üldiselt kui originaalmootor suuri kulusid ei nõua tööle ennistamiseks, siis mina hoiaksin veel seda peal.
aga sunbeamist endast ma suurt ei tea, seepärast jään nüüd vait ja õpin edasi eksamiks...

u.
/ei öelnud midagi tarka/

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne