Projekt Sääreväristaja
#4

Martti Kirjutas:Täna ostsin värvi ära- kuna paremat polnud siis pidin leppima Hammerite-ga, värviks valisin tume rohelise. Täna kahjuks raami puhastada ei jõudnudki aga eks pühapäeval puhastan ja värvin ära.

Kui edasine plaan asjast abimootoriga jalgratas teha, st nimetet isendile D4-D8 peale aretada raami vahele, siis soovitan Hammerite\'i plaanist loobuda. Nimelt mainit ollust kipub bensiin imehästi lahustama ja võrri korral satub seda vahel ikka raamile, nt karburaatori ujukit uputades. Kõik minu kätte sattunud võrri raamid ja kunagi abimootorit kandnud jalgrattaraamid on keskelt veidi õlised - viimane asjaolu on lubanud mul muide tuvastada saadud raamide korral, kas need on kunagi mootorit kandnud.

Liikurite (sh ka jalgrataste) värvimiseks soovitan siiski kasutada vana head kahekomponendilist (kõvendiga) autovärvi, soovitatavalt veoautovärvi. Millele peab eelnema igatahes (roostevastane) kruntvärv, tugeva rooste korral aga päris alguses ka miski ortofosforhappel põhinev roostevastane mögi. See annab parima välimuse ja vastupidavusega tulemuse.

Ning ettevaatust - praegusel hilissuvisel ajal on väljas värvimine suur risk - putukaid on palju ja nii mõnigi neist võib maanduda otse värskelt värvitud pinnal, rikkudes selle. Kui siiski värvimistöö väljas ette võtta, on mõistlik värskelt värvitud detailid koheselt (peale värvipüstoli pesemist) viia mingisse sooja kinnisesse tolmuvabasse ruumi, kus nad saavad ööpäevakese rahus kuivada.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Projekt Sääreväristaja - Autor: Martti - 06-08-2004, 22:55 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne