17-10-2021, 21:01 PM
Kahel korral see tift kindlasti hoorattasse ei lähe vaid pump on 1/2 ülekandega, kuna tegu on neljataktise mootoriga.
Seega on täiesti loogiline, et esineb eelkirjeldatud olukord.
Pritsemomendi seadmisel pole ka vahet kas teha seda 1 või 4 sektsiooni järgi.
Kui soov määrata pritsemomenti 1 silindri järgi peaks selle toru lahti keerama ja siis väntvõlli seni keerama kui kütusetase tõuseb ning siis vänta tagasi keerata ja otsida auk üles.
Nüüd need 2 polti pumba flantsil välja keerata ja kuhi stutsilt maha puhuda.
Siis keerata vaikselt pumba võlli päripäeva kuni kütusetase liigutab ning poldid sisse ja ongi paigas nagu tehas on mõelnud.
Kui aga hästi tahta, siis ikkagi tunde järgi täpsustada paari augu ulatuses.
Näiteks kui pumbal plunsrid kulunud ja eriti aeglaselt keerata tuleb pritsemoment hiline.
Samuti kui pihustiotsad halvasti pihustavad tahab varasemat pritset et üldse käivituda ja see küte jõuaks ära põleda enne kui ta sinise suitsuna välja lastakse.
Kui üle kahe augu on vaja korrigeerida ja midagi nähtavalt ei muutu peaks hakkama pihustamise kvaliteeti ja pumba sektsioonide võrdsust kontrollima, kuna hästi tehtud pumbaga ja hästi pihustavate otstega annab üks auk nihutust väga selge signaali mis muutus mootori töös.
Seega on täiesti loogiline, et esineb eelkirjeldatud olukord.
Pritsemomendi seadmisel pole ka vahet kas teha seda 1 või 4 sektsiooni järgi.
Kui soov määrata pritsemomenti 1 silindri järgi peaks selle toru lahti keerama ja siis väntvõlli seni keerama kui kütusetase tõuseb ning siis vänta tagasi keerata ja otsida auk üles.
Nüüd need 2 polti pumba flantsil välja keerata ja kuhi stutsilt maha puhuda.
Siis keerata vaikselt pumba võlli päripäeva kuni kütusetase liigutab ning poldid sisse ja ongi paigas nagu tehas on mõelnud.
Kui aga hästi tahta, siis ikkagi tunde järgi täpsustada paari augu ulatuses.
Näiteks kui pumbal plunsrid kulunud ja eriti aeglaselt keerata tuleb pritsemoment hiline.
Samuti kui pihustiotsad halvasti pihustavad tahab varasemat pritset et üldse käivituda ja see küte jõuaks ära põleda enne kui ta sinise suitsuna välja lastakse.
Kui üle kahe augu on vaja korrigeerida ja midagi nähtavalt ei muutu peaks hakkama pihustamise kvaliteeti ja pumba sektsioonide võrdsust kontrollima, kuna hästi tehtud pumbaga ja hästi pihustavate otstega annab üks auk nihutust väga selge signaali mis muutus mootori töös.