Abimootoriga Jalgratas
#10

mossepower Kirjutas:Olen lugend jah ,et see kõige parem pole ,aga vana lappimine läheks rohkem maksma kui 2 korraliku karteripoolt.

D4/D5 ei ole (veel ega ka lähitulevikus) sellised rariteet-uunikumid, et selle ehitamisel peaks eri karteripooli sobitama/parandama/ümber ehitama hakkama. Kui veidi ringi vaadata, siis leiab reeglina kaks kokkukäinud korralikku poolt mitte eriti raskelt.

Sest komplektseid pooli on liikunud ka palju rariteetematele asjadele - Sachsi 1930te 98ne, EMW R-35, BMW R-2 jne (räägin sellest, mis viimase 2 aasta jooskul minu käest läbi käinud).

Sachsi 98stel mootoritel on muide mootorinumber mõlema poole sees, et kokkupanekul ned segi ei läheks (viimane töötlus on tehtud paarile kui tervikule).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Abimootoriga Jalgratas - Autor: mossepower - 31-08-2004, 22:14 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne