Mosu 401 aastast 1955. . .
#5

tamar99 Kirjutas:Küsimus et kuidas küljest almal võtta ukse ja aknaväntasid?

http://m400.km.ru/ on täismahus remondi- ja hooldusraamatud olemas PDF vormingus. Annavad Su küsimusele adekvaatse vastuse. Reeglina on linkide äravõtmiseks vaja puust abivahendit, mis pressib alusrõnga allapoole ja siis saab teatud tihvti välja võtta. Vähemalt Pobil on nii (olen teinud) ja mitmetel tolle ajastu autodel... Almal peaks ka olema, kui mu mälu mind ei peta.


tamar99 Kirjutas:Ja kuidas oleks lihtsaim viis kellade ja üleüldse terve armatuuri vidinate äravõtmiseks ? Sinna ei pääse hästi võtmetega ligi see on jama asi...

1. Esiiste välja.
2. Muu liikuv kola ära esiistme juurest. Põrandakandi korral võimalusel käigukast (vähemalt kang) välja.
3. Selili armatuurlaua alla, kandelamp kõhul
4. Kogu armatuurialune on nagu peo peal ning ettevaatlikult kõik kruvid ja poldid lahti keerata. Kui vaja, siis valmistada lühemaid eri-; padrun- vm võtmeid ja abivahendeid.

Pobil on ruumi veelgi vähem kui Almal ja ma osandasin armatuurialuse just nii.


tamar99 Kirjutas:... ju kuda uksi ära võtta eest?

1. MoS2 mögi uksekruvidele peale.
2. Oodata nädal/kaks ja mitte kibeleda kruvima (ei ole vaja rakendada, kui uksed on viimase 5-10 aas6ta jooksul eest käindu)
3. Osta löök-kruvikeeraja, profi oma.
4. Lüüa kruvidele löökkeerajaga peale, seni kui need liikuma hakkavad. NB! Mitte vigastada kruvide sälke!
5. Kui ei liigu, siis mögida veelkord MoS2ga ja oodata (mõned nädalad/kuud) proovida jälle.

Mina eemaldasin Pobi uksed just nii. Üks uks tahtis mögiga vedeleda pool aastat, enne kui viimased 2 kruvi keerama andsid... muude korral piisas mõnest nädalast/kuust.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Mosu 401 aastast 1955. . . - Autor: tamar99 - 19-09-2004, 16:06 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne