Jawa 638 tuning
#21

see rõngas on jah selline u-kujuline. kinnitatakse karteri külge (laius selline, et vändapõskede vahele ära mahuks), et vändakambri ruumala vähendada ja täitetegurit tõsta. alumiiniumist tavaliselt.
Vasta
#22

mu 634 jooksis sirgel 130 välja ega ta rohkem minna ei taha vist
Vasta
#23

mu 634 jooksis sirgel 130 välja ega ta rohkem minna ei taha vist
Vasta
#24

Huvitav neid kommentaare lugeda. Sarnastel Lääne kahetaktilistel on vaja 160 kmh jaoks 35-40 HJ, aga eestlased kimavad nii kiiresti 26 HJ-ga. Müts maha Wink))))))))))))))))))))
Vasta
#25

See küll ei ole eriti hea soovitus,et pronkspuks panna ülemise kepsu nõellaagri asemele(ülemine kepsu nõellaager peab kaua vastu,see puks kulub palju kiiremini)tirisema hakkavad kepsude alumised laagrid oma viletsa ehituse tõttu,
Näiteks vanal jawal, millel kepsu alumised laagrid kaherealiste rullidena, ei tirise midagi.

Veel soovitus,et kepsudele tuleks ülemise laagri õlituspilud teha, nagu vanematel jawadel, see tõstab ka laagrite eluiga.

jawa süütest siis: sai ise indikaatoriga mõõdetud- külma mootoriga mõlemad silindrid võrdseks 3,05mm, mootor käima ja soojaks, uus mõõtmine: tulemus oli jube- 1 silindri süüde hiline ca 2,6mm ja teisel varane 3,5mm.
proovisin ka vastupidi:sooja mootoriga süüde võrdseks- siis oli jälle külmamootoriga ühel silindril hiline,teisel varane.Ja siis mina loobusin kontakt süütest ja ei taha seda enam näha Toungue
veel sai mõõtmist korratud paari jawa peal,enamvähem samad tulemused Sad

elektronsüüde peale ja mootor käib väga ühtlaselt ja on ergas ükskõik kas kuumalt või külmalt.anduri ehitus kaa hea, sest süüde läheb kõrgematel pööretel varasemaks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne