järelkäru tuled
#1

järelkärul ei põle suunatuled kõik teised tuled on OK (ford mondeo 98), pistik on uus. Kust võiks viga otsida??
Vasta
#2

Vaata testriga üle, kas autol suunatulede surakas pistikupesasse jõuab. Mälu järgi olid suundade otsad ülemine ja alumine, täpse skeemi leiad www.bestnet.ee lehelt.

1. Kui ei jõua, siis vaata üle ahel autojuhtmestikus kuni kohani, kus tehases paigaldet juhtmetest on väljaviik käru jaoks tehtud. Kui vaja, siis asenda need juhtmed või paranda.

2. Kui jõuab, kontrolli üle kõigepealt kärupistik. Ja siis vaata üle kogu ahel kuni tulepirnideni, testriga pidevalt kontrollides, kas \"surakas\" on sinna juba jõudnud või ei. Vajadusel tuleb kontrolliks muidugi vastavaid elektrikoostusid (klemmplaadid, tulekorpused jms) osandada.

Testri asemel võid kasutada ka 12V (kande- või proovi)lampi.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#3

Idee on hea, oskus on parem. Seega soovitan soojalt muretseda endale üks aku-- võib olla auto aku. Siis vii eraldi üks miinus klemmi alt käru taha otsa. teise juhtmega mine eest surkima nö. Suunad on paraleelselt üle gabariidi ´99% juhtudest. Kuid insenäärid kodudes panevad ka teistmoodi. Annad voolu, kui suund põleb ok -- siis teine suund. Kui mõlemad põlevad otsiks viga auto juurest.

St teeks peegelpildis sama katse läbi lambiga, millel 2 juhet. -- siin on jah hea kui on Tester.

Kuid kõige rohkem usun, kui sul on veneaegne käru, et massi puudus on kärul taha otsa suundade murega. Olen ise pidanud selle jamaga palju palju jamama. Ja on ka juhtunud nii, et suunad olemas pidureid pole. A ja käru pistikus ole ettevaatlik, muidu paned mõned juhtmed kokku ja tuled taga vilguvad.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#4

Siin ei ole muud kui kontaktiprobleem kas tagatulede soklis või haagisekontaktis. Auto haagisekontakti klemme tuleb ettevaatlikult vajutada-lükata lapikkruvikeerajaga klemmipooli veidi laiemale ja kontakt pistiku ja kontakti vahel muutub paremaks. Ainult et ettevaatlikult tuleb teha, muidu habras vasesulamist klemm murdub. Vene päritolu haagisel oksüdeeruvad niiskuse mõjul ka üsna ruttu labisoklid-needki vajaksid puhastamist ja valgustuspirnide kontaktid näiteks terava noaga haljaks kraapimist.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne