vana K toitesüsteem
#1

Küsimus selline et hiljuti sai soetatud K ja tuttav näitas et kogu aeg kui mootor töötab peaks õhuklappi hoidma n.ö. kõige äärmises vasakus asendis, õhufiltrit maha võttes vaatasin et nii on klapp ju kinni, mootor ei taha hästi töötada ei kinnise ega lahtise klapiga. ses suhtes et ei ole nagu kunagi kuulnud et peaks mingi poolkinnise õhuklapiga sõitma. karburaatorid peab nagunii puhastama ja reguleerima aga enne tahtsin natuke maad kuulata õhuklapi koha pealt. loll küsimus sai, nõustun lolli vastusega ka.
Vasta
#2

Kinnine õhuklapp ainult käivitamiseks.
Toitesüsteem tuleb ikka nii korda teha, et töötab lahtise klapiga.
Vasta
#3

Arni Kirjutas:Küsimus selline et hiljuti sai soetatud K ja tuttav näitas et kogu aeg kui mootor töötab peaks õhuklappi hoidma n.ö. kõige äärmises vasakus asendis, õhufiltrit maha võttes vaatasin et nii on klapp ju kinni, mootor ei taha hästi töötada ei kinnise ega lahtise klapiga. ses suhtes et ei ole nagu kunagi kuulnud et peaks mingi poolkinnise õhuklapiga sõitma. karburaatorid peab nagunii puhastama ja reguleerima aga enne tahtsin natuke maad kuulata õhuklapi koha pealt. loll küsimus sai, nõustun lolli vastusega ka.
Õhuklapi kinnine või poolkinnine asend on ainult käivitamiseks. Kui ta enne ikkagi kinnise klapiga normaalselt töötas siis, imes kuskilt mujalt vajaliku õhu. Üheselt on raske öelda mis viga võib olla.

Kas ta ei taha töötada ainult tühikäigul või üldse ei taha töötada?
Kui gaasi keerad, kas siis võtab pöörded normaalselt üles?
Kas külma ja sooja mootri puhul on töös erinevusi?

Kindlasti võiks vana ratta puhul ülevaadata süütesüsteemi, karburaatorid ja küünlad ning klapivahesid ja kompressiooni kontrollida.

Trv. Gustavson
-------------------------------------------------
Ostan:
K-750 leegitorud (võiks kasutatud olla), MT-9 tilgakujulse paagi.
Vahetada: kiire reduktor ülikiire vastu
Ise pakun müüa:
Dnepr MT-10 külgkorv. Võib vahetada teatud \"Emmiliste\" juppide vastu.
Vasta
#4

gustavson Kirjutas:
Arni Kirjutas:Küsimus selline et hiljuti sai soetatud K ja tuttav näitas et kogu aeg kui mootor töötab peaks õhuklappi hoidma n.ö. kõige äärmises vasakus asendis, õhufiltrit maha võttes vaatasin et nii on klapp ju kinni, mootor ei taha hästi töötada ei kinnise ega lahtise klapiga. ses suhtes et ei ole nagu kunagi kuulnud et peaks mingi poolkinnise õhuklapiga sõitma. karburaatorid peab nagunii puhastama ja reguleerima aga enne tahtsin natuke maad kuulata õhuklapi koha pealt. loll küsimus sai, nõustun lolli vastusega ka.
Õhuklapi kinnine või poolkinnine asend on ainult käivitamiseks. Kui ta enne ikkagi kinnise klapiga normaalselt töötas siis, imes kuskilt mujalt vajaliku õhu. Üheselt on raske öelda mis viga võib olla.

Kas ta ei taha töötada ainult tühikäigul või üldse ei taha töötada?
Kui gaasi keerad, kas siis võtab pöörded normaalselt üles?
Kas külma ja sooja mootri puhul on töös erinevusi?

Kindlasti võiks vana ratta puhul ülevaadata süütesüsteemi, karburaatorid ja küünlad ning klapivahesid ja kompressiooni kontrollida.

Lahtise klapiga ei taha ainult kohal töötada, gaasi keerates on viivitus ja siis tuleb äkki suhteliselt jõhker tõmme (korvi ei ole hetkel küljes). Karburaatorid nüüdseks puhastatud ja õhufilter üle vaadatud, õhutorude ja karpade vahelised tihendid ka uued aga viivitus gaasiandmisel on ikkagi. Tühikäiku tõstsin lihtsalt segusiibri piirdekruvi sisse keerates mõlemil karpal võrdselt kuigi sain juba leongu et nii tegelikult ei tehta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne