13-10-2005, 15:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-10-2005, 15:42 PM ja muutjaks oli nasa13.)
Lugesin ühte ingliskeelset foorumit, kus sattusin lugema kaasaegsete mootorite sissetöötamisest. Kokkuvõttes: tuleb tootjatehase soovitustest rohkem \"tuuri\" anda.
Samuti soovitatakse kasutada sissetöötamisel täissünteetilise õli asemel hoopis mineraalõli jne.
Mida uskuda, see on siis juba igaühe enda otsustada.
peamine argument oli, et kaasaegsed mootorid (superbike´d, autod) on üsna täpse töötlusega ja pole tegemist nn. \"vanakooli kareda hoonimisega\".
Panen ka lingi:
How To Break In Your Engine For
More Power & Less Wear !
What\'s The Best Way To Break-In A New Engine ??
The Short Answer: Run it Hard !
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Samuti soovitatakse kasutada sissetöötamisel täissünteetilise õli asemel hoopis mineraalõli jne.
Mida uskuda, see on siis juba igaühe enda otsustada.
peamine argument oli, et kaasaegsed mootorid (superbike´d, autod) on üsna täpse töötlusega ja pole tegemist nn. \"vanakooli kareda hoonimisega\".
Panen ka lingi:
How To Break In Your Engine For
More Power & Less Wear !
What\'s The Best Way To Break-In A New Engine ??
The Short Answer: Run it Hard !
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm