(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2005, 10:00 AM ja muutjaks oli unicweb.)
Hiljuti sai soetuatud selline masin nagu AT-L.
Mootori osa heas seisukorras, kuid kabiin tahaks veits keevitust. hoopis suurem mure on roomikutega, nimelt on need päris kulunud. Uued roomikud sai kaasa, kuid need hoopis teistsugused. (samm ja laius erinevad)
siit ka küsimus, et mis masinale need uued roomikud võiksid kuuluda?
Ning kas kellelgi on või teab kedagi kellel oleks õigeid roomikuid?
Vaja oleks ka veel originaal kasti.
samuti võib pakkuda muid selle masina osi
www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
(Seda postitust muudeti viimati: 21-09-2005, 13:34 PM ja muutjaks oli valdo.)
Kunagi (1996) oli sellise isendi vrakk Naissaarel Lõunakülas raudtee-lõpp-peatuse lähedal. Minu mäletamist mööda all olevate roomikutega, kuid olematu mootoriga ja tugevalt rüüstatud \"pisimudruga\".
Ei tea, kas enam alles on...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
(Seda postitust muudeti viimati: 21-09-2005, 15:00 PM ja muutjaks oli kalle.)
Kastis olevad roomikud peaksid kuuluma sellisele isendile:
Endal on au olnud olla taolise liikuri (MD-LB) mehaanik-juht ca 2 aastat. Samas olid veel need roomikud kasutusel 2S1-l ja KSM-l. Kahtlen väga, kas neid masinaid siia Eestisse jäänud on.
Samas saad ära kasutada uute roomikute sõrmed. Läbimõõt peaks sama neil olema ja pikkust saad vähemaks võtta relakaga. Muidugi tuleb vanad roomikud üle kontrollida, et mõrasid sees ei oleks. Uued sõrmed tuleb paigaldada väljast-sisse. Sinu roomikmasinal on näha vastupidist.
Tahaks sel aastal ka veel teise roomikmasina (AT-S) sõitma saada, aga seal puruks armatuurlaua kellad.
Olemas on uus ampermeeter/voltmeeter, aga puudu: õhumanomeeter, 2 õlirõhumanomeetrit, õlitemperatuuri näidik, vee temperatuurinäidik, tahhomeeter. Kõik andurid peaksid olema taga asuvate pesadega.
masin ise selline
www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
um Kirjutas:Endal on au olnud olla taolise liikuri (MD-LB) mehaanik-juht ca 2 aastat. Samas olid veel need roomikud kasutusel 2S1-l ja KSM-l. Kahtlen väga, kas neid masinaid siia Eestisse jäänud on.
2S-1 (Gvozdika) ja sama sarja tulejuhtimismasinad olid tegelikult MT-LB pikendatud põhjal, mootorile lisatud turbo. MT-LB oli vene sõjaväes üsna levinud alus. Ise olin 2 a 1B-13 komandör ja neid samuroomikuid peale-maha võtnud küll
Niisiis, Järva-Jaani vanatehnika varjupaigas nüüdseks ka ATS 59G/668-BL olemas. Kotitäis igasuguseid tähtsaid pabereid ka, kuid kõige tähtsamat - baasmudeli ekspluatatsiooni instruktsiooni pole ... Kas keegi saab aidata? Või on äkki leida kusagilt internetist?
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2005, 09:35 AM ja muutjaks oli Regardman.)
muuseumipapa Kirjutas:Niisiis, Järva-Jaani vanatehnika varjupaigas nüüdseks ka ATS 59G/668-BL olemas. Kotitäis igasuguseid tähtsaid pabereid ka, kuid kõige tähtsamat - baasmudeli ekspluatatsiooni instruktsiooni pole ... Kas keegi saab aidata? Või on äkki leida kusagilt internetist?
Seda kas neid on ei tea, aga Tapal oli olnud AT-de venesõjaväe utšebka. 1982 aastal tuli meie väeossa üks valgevenelane ja tuli oma jutujärgi Tapalt BAT-i õppest. Millegipärast kutsuti neid venekroonus BAT-ideks.
Üks AT-T oli kunagi Viljandi KEK-i vanaraualaos, lisaks oli vahetusfondis uhiuus tagavaramootor. Nüüd pole ei vanaraualadu ega vahetusfondi. Kuigi kuulujuttude tasemel peaks midagi sarnast veel Viljandimaal eksisteerima.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!