Postitused: 2,735
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
tahaks oma gaz 21`le peale panna 24 mootorit kuid alles jätta originaal käigukast. ehk keegi seletaks kuidas asja läbi viia ja mida peaks ümber ehitama.
Postitused: 511
Teemad: 25
Liitus: Nov 2003
Maine:
5
21 ja 24 esisillatalad on erinevad, samuti karterid ehk õlivannid. Otse ei pidanud minema, ise sama asi käsil. Lihtsam ja töötav variant, on 21\' mootoriplokile panna 24\'ja plokikaas. Selline auto koos kiire sillaga on ühel tuttaval, auto sõidab hästi, on jõudu ka 90+kmh, see tähendab ka siis on tunda kiirendust. Autol on tagasild, 3,9:1 ülekandega.
24 ja 21 käigukastid istuvad samadesse aukudesse, 21 4 polti, 24 6 polti. Selles probleemi ei tule.
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
Sellel teemal juba kirjutanud aga kordamine on tarkuse ema.
Õlivanni pole vaja muuta on vaja muuta vaid mootoripatjade kinnituste(mis on mootori küljes) kaldenurka.Võtan julguse nii väita kuna olen nii toiminud umb. 4-5 auto puhul.
Postitused: 2,735
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
kas sidur jääb 24 või 21 oma?
Postitused: 511
Teemad: 25
Liitus: Nov 2003
Maine:
5
21 käigukast järelikult siduriketas 21.
Muu saad juba 24 panna.
to agaa: seega 24 või 24-10 plokile 21 mootoripatjade kinnitus ja asi korras?
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
Mina võtsin 24 mootori küljest kinnitused lõikasin nurkadesse sälgud ja painutasin vastava nurga alla.
Postitused: 2,735
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
kas ma pean võtma 21 mootori koos käigukastiga maha, või võib käigukasti külge jätta?
Postitused: 2,735
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
ehk teeksid nendest ümber tehtud mootorikinnitustest pilti või seletaksid täpsemalt kuidas neid ümber teha.
mis on vahet 24 ja 24-10 mootoritel?
kas siduriketast ja seda hooba mis liigutab survelaagrit on võimalik külge panna peale mootori pealepanekut?
Postitused: 2,447
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
Gaz 24-10-l, vähemalt uuematel on peal 3102 mootor.
Postitused: 2,735
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
04-07-2005, 17:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2005, 18:27 PM ja muutjaks oli
tõnn.)
mootori peal on number 24 1003015 kas see ongi 24-10 mootor?
kas need ümbertehtud mootorikinnitused peaksid mootorit ülespoole tõstma, kui jah, siis kui palju?
kuidas jääb selle survelaagri hoovaga?
kas õlivannile võib haamriga vajaliku kuju anda?
Postitused: 756
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
24 ja 24-10 mootoritel erilist vahet pole. 24-10 paigaldatud mootoritel laenatud detail 3102-lt väljalaske kollektori näol, mille suudmikul on kaks auku ja mis eeldab kahe säärega (loe:toruga) \"pükse\" enne summutit. Neist detailidest tulenevalt on 24-10-l talle iseloomulik summuti \"lõrin-põrin-jorin\", väljuvatest heitgaasidest tekkiv resonants teatud mootoripöörete juures. Selliseid kollektoreid ja \"jorisevaid\" summutisüsteeme kasutati ka hilisematel Latvijatel ja ka Erazidel.
Vanematüübilised ühetorulised, ilma \"püksteta\" variandid ei \"jorise\" sedasi, on vaiksema häälega.
Postitused: 2,735
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
kuid kuidas jääb selle mootorikinnitustega?
ehk võiks panna topelt mootori puksid?
Postitused: 2,735
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
kuna mootorikinnituste ümbertegemine tundus võimatu, siis tegin õlivanni ümber.
mootor istub ilusasti puksidepeal, kuid kuidas jääb selle siduriga?
21 siduriketas ei istu 24 sidurikorvi, 24 siduriketas ei sobi 21 käigukastile.
kas 21 hooratas sobib 24 mootorile? kas peab augud ümber tegema?
või teeks 21 siduriketast väiksemaks?
Postitused: 2,735
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
09-09-2005, 09:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2005, 09:20 AM ja muutjaks oli
tõnn.)
kas on võimalik, et mulle on sattunud siuke gaz 21 millele on pandud uaz`i siduriketas? või on mu 24 mootor mingi teistsugune?
minu 24 mootoril tuli õlivanni madalam koht viia ~4cm kuni õlikorgini tahapoole, muidu poleks mootor puksidele läinud, enne modimist oli mootor nii kõrgel, et pukse oleks võinud panna topelt.
Postitused: 83
Teemad: 21
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
Kõige lihtsam töökäigu kirjeldus minu poolt:
1. Eemaldada g24-ja mootori küljest õlivann.
2. Hankida umbes 500g+ vasar.
3. Kinnitada õlivann siledale alusele.
4. Õlivann võimalikult lömmi taguda.
5. Paigast nihkunud õlivanni poldiaugud üle puurida.
6. Kõvasti hermeetiksilikoni mootori ja vanni vahele toppida ning poldid kinni keerata.
7. Tõsta mootor kapoti alla ning patjade külge kruvida.
Endal just läbitud protsess.
Lisaks veel nii palju, et mina ei saa pihta kuidas need õlivanni mitte mod-iad küll mootori patjade külge kinnitavad: õlivann istub liiga räigelt sillatalale. Või on asi lihtasalt 1961 aasta masinas.
Volga sõpradele niipalju, et 24 mootor on peal ainult ajutiselt.