Teema on suletud

Pildimäng, osa 6.

wax Kirjutas:See on ju Beech Plainsman Smile
Vastus õige. Beechcraft on küll rohkem lennukitootjana tuntud, ent peale II Maailmasõda oli neil tõsine plaan autosid tootma hakata. Prototüübil veab iga ratast oma elektrimootor, vajaliku elektri tootmiseks on neljasilindriline õhkjahutusega bensiinimootor.

Rover 3500 - European Car of the Year 1977

OK, järgmine siis Smile

[Pilt: xzy.jpg]

Hillman Husky ?

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

smolin Kirjutas:Hillman Husky ?

Nii ei ole aus [Pilt: sr_lol.gif]
On küll jah Hillman Husky Smile

Ei ole jah aus, mul oli ka pildimänguks Husky pilt varutud...
Uus pilt: nagu näha, oli luukpäraga kere tuntud üsna ammu.

[Pilt: 63.jpg]

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Oleks nagu Ford Vedette

Rover 3500 - European Car of the Year 1977

Jah, tegu Vedette kombiversiooniga, mis kandis nime Abeille.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Nii, vahelduseks midagi sportlikumat - pilt

Rover 3500 - European Car of the Year 1977

Saab Soneti moodi on see asi.

Lancia Stratose edasiarendus või hoopis eelkäija?

Maamees linnast.

Sõiduki täisnimi peaks olema Fiat Lombardi 850 Grand Prix, valmistati 1968-72 Itaalia kerefirmas Francis Lombardi.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Õige vastus, antud pildil juhtub tõepoolest Lombardi olema. Niipalju kui ma aru olen saanud, töötas Francis Lombardi selle mudeli välja ja pani esimesena tootmisse. Hiljem olid selle auto erinevate variatsioonide tootmise ja müügiga seotud mitmed firmad, lisaks Lombardile müüdi teda veel marginimedega Giannini, Abarth, OTAS, võibolla ka Siata?

Ja kui kedagi lähemalt huvitab, võib seda linki uurida

Rover 3500 - European Car of the Year 1977

Järgmine pilt:

[Pilt: 64.jpg]

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Inglane ta pole vist, rool on õigel pool, julgen pakkuda et Jaguar.

Maamees linnast.

Paistab mõne Itaalia kerefirma töö olevat, arvan et tegu on Stabilimenti Farinaga. Meenutab küll kangesti Aurelia B20, ent pakun et see on sama Siata Daina mis sellel pildilgi

Rover 3500 - European Car of the Year 1977

Jah, see on Siata Daina Coupe. Tõesti Lancia Aureliaga väga sarnane. Kerefirmas Stabilimenti Farina (disainer Battista "Pinin" Farina vendadele kuulunud firma) valmistatud Daina Coupet esitleti 1951 aastal paar kuud enne seda, kui Pinin Farina disainitud Aurelia B20 GT. Kes kujundas, kes kopeeris? Daina oli ehitatud Fiat 1400 põhjale, seega pisut väiksem ja nõrgema mootoriga kui Aurelia.
Muuseas, rooli asend ei näita alati päritolumaad. Enamikul Itaalias müüdud Aurelia B20 oli rool paremal. Lihtsalt selline traditsioon.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Ok, järgmine pähkel teile pureda:
[attachment=22376]

Rover 3500 - European Car of the Year 1977

Jaguar

bristol

BMW
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne