Teema on suletud

Uunikute Talveralli 2006: Uus nimetus ja lõpp!!!
#41

oleks tulemas kahene ekipaaz bmw e21 `81
(talve)ralli kogemust pole
vanaautosid on kodus nii et uputab, kõik eestis ainulaadsed enamjaolt 60-ntate autod, kahjuks ükski ei ole veel sõidukorda seatud
seega peab tulema e21-ga
ekipaaz Mihkel/Marko
#42

Pets, Kärt ja M408 pardanumbriga 40 tulevad 2004.aasta tiitlit kaitsma.
Värisege!
#43

Avaldus Talverallil osalemiseks.    Ralli korraldajale.

Kuna masin, millega sooviksin osaleda, ei vasta etteantud kriteeriumidel just mitte kõige paremini, siis kõhklesin kaua...
Eelnev talveralli kogemus puudub.
Üldine suhe vanatehnikasse...? Kui seda hullust võiks suhteks nimetada, siis see on muidugi olemas. Ehk, täpsemini väljendudes, see on kogu mu elu. Või viimased 10a sellest...Sest enne seda ei olnud midagi...Smile Nagu öeldakse...
Sõiduvahendiks, millega tahaks osaleda, oleks Alfa Romeo 75, mille olen täielikult taastanud 2001a ja hiljem on teda kasutatud vaid Alfa Romeo Klubi Üritustel ning vahete-vahel on masin, kaasaegsema puudumisel või vahetamisel, olnud ka igapäevakasutuses.

Kui huvitab, saad auto kohta rohkem inffi siit: http://www.carrating.org/car.php?3171

Mis seal salata, peres on ka vanemaid autosid, millega võiks uunikumide rallil osaleda : Jaguar XJ6 1978a ja Ford Capri 1969a....

Tjaaa....Sellega seoses võiks muidugi pikemat debatti jätkata....
Siinsamas foorumis osa mehi on väitnud ( ma ei ütle, et see hr. T. Piibur oli...Big Grin), et kui inimene midagi elus on korda saatnud (so restaureerinud), siis miks mitte ta ei võiks seda uuesti teha....
Mina arvan teisiti. Nimelt, kui ikka korra oled ühe auto all sõna otseses mõttes verised 1000 tundi mööda saatnud, siis mitte kuidagi kohe ei kipu teda siia Eesti kaalikaväetisega soolatud teedele talvel tooma....mis iganes põhjusel, kasvõi sellepärast, et sama asja elus enam teist korda ei viitsi/pole huvitav teha ....
Jutt käib siin Jaguarist....( vaata ka http://www.arh.ee/klassika/ , pildid on kahjuks vales järjekorras...)
Capriga ei saa aga osaleda üsna lihtsal põhjusel: masin on hetkel taastamises ja seetõttu molekulideks lahti võetud....Sõitma hakkab ta tõenäöliselt alles suvel.

Seetõttu lisaksingi oma avaldusse sõiduvahendiks Alfa Romeo 75e.
Arvan, et selline masin nii heas sõidukorras ( ma ei väida absoluutselt, et ta oleks mingi restaureerimise tippteos; pigem vastupidi, piisav käeharjutus algajale autoehitajale) on siiski küllaltki eksootiline meie väikeses Eesti riigis.
Julgen väita, et sellist autot Te oma igapäevases tänavapildis kindlasti ei kohta...isegi Hollandis ega Rootsis enam mitte.
Tehnika, millest ta koosneb, vastupidi, on jälle ülivana ja ammu järeleproovitud: veoskeem, et mootor ees ja sidur + kast tagasilla kohal, sealhulgas deDion tagasild, võeti Alfa Romeo poolt kasutusele juba 1972a; käigukasti sünkroniseerimissüsteem on Porschelt, kes hülgas selle kulumiskindluse puudumise tõttu 60ndatel (=kast "kestis kuskil 100 tuhat km, pärast seda vajas juba sünkronite vahetust); ees torsioonvedrustus, taga tavalised keerdvedrud; kaalujaotus oma aja kohta küllatki revolutsiooniline 50/50...jne; räägib juba enese eest...

Lugupidamisega,
Hart Jürine alias Stihl.



#44

Teadaanne:

Mina, Teedevalitseja, palun käesolevaga liitmist Uunikute Talveralli osalejate nimekirjaga.
Osalesin ka 2005 aastal, masinaks kurbsilmne MB W114/115 1970 aasta. Tulemus oli suurepärane, kuigi kaotasin muuhulgas ühele Dneprile. Masinaid, millega sel aastal võistelda, on mitmeid. Võiks lausa öelda, et nad ootavad järjekorras, et püünele pääseda. Sellest ka järeldus, et vana-autode sõltuvus on krooniline.
2006 Talverallil saaks esinemise au Ford Transit 1,6 V4 aastast 1967.
Ette tänades.
#45

sooviks osaleda talverallil.

eelnev kogemus puudub(tähtis pole võit,vaid osavõtt)

suhe tehnikaga - abielus aastast 1989

autoks tõenäoliselt M 427 IE aastast 1973.orginaal varustuses, ka kummid.(soov oleks küll osaleda M407-ga,kuid kardan et ei jõua teda vajalikku konditsiooni)
#46

Soovin samuti saada stardiluba. Eelnevalt ei ole osalenud, stardis olen siiski luuramas käinud. Suhe vanatehnikaga - pilt on, hääl on, suhtlen täiesti vabalt. Sõidukiks K-650 külghaagisega, väljalaskeaasta 1969, mitte-päris-üsna-algupärane.

Aitäh

Madis "Metalliotsija"
#47

Sooviks osaleda talverallil
Eelnevtell rallidel pole osalenud kahjuks....sest auto polnud sõidukorras.
Huvi vanaliikurite vastu juba poisikese ajast
Rallile tuleks siis enda igiliikuriga MB W123 aastast siis 1977
#48

annan siis teada,mitte rallitamise soovist.läbi soovin sõita terve distantsi,kuid eesmärgiks ei ole võita,vaid esindada ajastut ja tehnikat.loomulikult annan rajal endast parima,samas seadmata ohtu oma väikseid kaas sõitjaid ja varustust.veel võite arvestada,et annan vajadusel kiirematele lahkesti teed.

tänan kutse eest ja samas sooviks juba täpsemat ürituse kirjeldust,et teha ka ööbimis plaane.veel huvitaks(juhul kui on)võistlusmärkide mõõdud ja materjalid,et teha neile sobivad alused,või muud abivahendid.
#49

Teade alandlikust osavõtusoovist : meeskond "Muuseumipapa ja sõbrad" palub stardiluba talverallile. Möödunudaastane kogemus on MB L 1113-ga (73), tänavu üritaks MB O 309-ga (75) Jõudu korraldajatele!
#50

minul kah nagu plaanis tulla Cool eelmise aasta võidu autuga ....või siis 79 aasta kadetiga
#51

Nagu nipsti üle 60 ekipaaži kirjas juba Wink
#52

Olles veetnud viimased 2 ööpäeva Nysa all/peal/sees/ees/taga, teatan kurbusega, et see instrument mind küll omal jõul talverallile ei suuda tuua. Seega palun suurt häbi tundes, et minu sõiduvahendiks märgitaks sama aparaat, mis eelmiselgi aastal. London-Mexico maratonralli replica, punane AZLK 412 Avtoexport.
#53

Kuna talveuni ikkagi alles poole peal, tundub mulle, et olen maha maganud enda registreerumise rallitamisele. Loodan siiski, et korraldaja arvestab mu sooviga ja lisab võistejaskonda. Karupere võistusmasinaks oleks siis nagu eelmiselgi aastal võidusõiduautu RAF-2203 "Latvija" võitlusnumbriga 246
#54

igatahes,

Gaz-66 Kirovi Kiirreageerijatele on toeks

Kirovi Rajoonivalitsuse Operatiivtöötajad, kes ölitavad juba samovari oma eribussis ja üritavad veel igati bussi stardivalmidust vaos hoida .....

- lp sm jaamakorraldaja -
¡Viva Rallye de Invierno de los Coches Antiguos!
#55

PlyVal64 Kirjutas:Mis veel: kui lõplik regamine läheb veebi ülesse, siis kindlasti palun ära märkida ekipaazi maht inimühikutes, kes nii söömist kui magamist vajavad. Seda nii lõunasöögi kui õhtuse programmi osas.
Millal regimine veebi läheb?
#56

Varsti! Enne veel paar asja vaja selgeks saada, mis minust hetkel ei sõltu. Aga et suur enamus on vanad talverallijad, siis juhend ja põhimõtted peaksid selged olema. Need ju ei muutu palju.
Vajalik vaid võimalikult täpne osalejate arv ehk sööjad ja magajad arvuliselt. Ehk see, palju tegelinskeid jõuvankrite see, all ja peal on.
#57

Nigut nipsti on kõik kohad täis ja kuhjaga lõhkigi. Maasikaks tordi peale noore vanameistri Mersu. Ahjaa, nii kolekiire on, et Juhend ilmutub alles sellel nädalal.
Kuid stardimaksu 300 krooni võib juba üle kanda MTÜ Unic arvele, kuhu panna kirja oma nimi ja auto.
MTÜ Unic arvedusarve: 10052006879008 Eesti Ühispank.
#58

PlyVal64 Kirjutas:Kõige tähtsam: magama mahuvad kõik!!! Nimelt on seal piisavalt vägev ööbimisasutus, kus on kohta 200le magajale hinnaga 80 krooni öö! Mingit eelregamist magamisele me seega ei vaja, sest ruumi jätkub kõigile. Toad on 2, 4 ja 6 kohalised.

Kas sellest võib aru saada, et pole vaja madratseid-magamiskotte kaasa vedada? Et magamisasutuses on voodid+voodipesu olemas? Ja palun veelkord alandlikult listis Nysa muuta AZLK412ks...
#59

PlyVal64 Kirjutas:Seega arvestage meeldiva ühiselamu tüüpi ööbimise ja korraliku koolipoisisöögiga ööbimiskuludeks inimese peale 150 krooni.

Tahaks maksta selle summa *2 (kaks inimest) koos stardirahaga.
Või tuleb söögi-ja majutusrahad tasuda kohapeal.
Lihtsalt huudisimulik Priit.

``E23 728 1978a.``
www.e21.ee "Klassikalised BMW'd"
Fiat-i foorum Fiati Sõbrad
Priit Peljo 51 79 063
#60

Kas on juba teada stardi koht ja kellaaeg?

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne