Postitused: 451
	Teemad: 10
	Liitus: Jan 2005
	
Maine: 
1
	 
	
	
		Arvan,et tegu om mingi kodukotud võrriga.Raam on jalgratta oma,Paak Daiga ja mootor vist ka Daiga oma.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 348
	Teemad: 166
	Liitus: Oct 2004
	
Maine: 
0
	 
	
	
		mootor ja  raam tundub Verhovina  b-902 oma.sadul vist gaujalt.rattad  ise alla aretatud,mingi jalgratta omad
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,249
	Teemad: 204
	Liitus: Jan 2004
	
Maine: 
64
	 
	
	
		mootor on d4 või d5. selle nurga alt vaadates ma küll vahet ei tee. raam on verhovina B-901 või B-902.  rattad mingilt jalgrattalt pärit. kas alumiiniumpöid ning 26 tolli? sadul gaujalt.
Kui sa ise asjast tüdined, siis anna teada. mul vaja paari juppi n. lenksu, sadulat, vasakpoolset vänta. vajadusel võin vastu pakkuda samale aparaadile sobivaid juppe n.porilauad, pakika, d5 mootori, vasakpoolse ketikaitse.
	
	
	
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,130
	Teemad: 212
	Liitus: Mar 2005
	
Maine: 
169
	 
	
	
		Tundub, et ka lenks pole õige, kas originaal pole mitte suht kitsas ?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 776
	Teemad: 571
	Liitus: Dec 2002
	
Maine: 
37
	 
	
	
		Kas D4 (hilisemate mudelite) ja D5 erinevus seisnebki vaid peaülekande hammasratastes ja kolvirõngaste arvus? Ehk - D4-l on sirged hambad, D5-l kaldhambad ning kolvirõngaid vastavalt 1 ja 2?
Varasema D4 eripärasid hilisematest D4dest teistsuguse peaülekande kaane, teistsuguse karburaatori ja needitud "pirka" koha pealt ma tean...
	
	
	
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme septembris avatud L,P 11-18