#1

Silindri läbimõõt 88mm ,püstklapid, R4 .Olen uurinud läbi enamus venelaste mootoreid kuid siiani pole selgunud millega tegu .
Vasta
#2

Kas plokil mingeid valunumbreid/tähti pole?
Vasta
#3

Esimeste 21ste Volgade mootoreid? Neil oli enamvähem Pobi plokk, püstklapid, aga silindri läbimõõt oli lastud nii suureks kui andis, st minu mälu järgi 88 mm peale...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#4

proovin leida mingeid silte või numbreid
Vasta
#5

Tundub küll, et tegu 88mm esimese seeria volga plokiga, endal täpselt selliste näitajatega plokk olemas ainult kolvid ja rõngad puudu, välimuselt pobi omaga sama aga jagaja juures ladina tähtedega kiri GAZ nagu käsitsi kirjutatud mitte nagu pobil selline kandiline ja slaavi tähtedega. Vajadusel saan ka enda omast pilte teha.
Vasta
#6

Antud mootor võib olla gaz-M21B, uaz-69B või uaz-450 töömaht 2.43 püstklappidega kolvikäik 100mm. ja silindri läbimõõt 88mm.
Gaz variandis surveaste 7,0 Uaz variandil 6,6. võimsus vastavalt 65 ja 62 hj 3800 pöörde juures. Esimest kasutati Gaz-21G ja gaz- 21V volgadel 1956-57 enne rippklappidega mootorit. Uaz autole ilmus rippklappidega 70hj.mootor alates uaz 451-st 1960 aastal.
Vasta
#7

kas keegi tahab seda äkki osta, kuna mind vaevab krooniline ruumipuudus.
Vasta
#8

Mootori numbris peaks tema kasutusvaldkond ka peegelduma..kujul 450*xxxxxx

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne