Abi vaja...
#1

Tere!
Vot nüüd küll hädasti asjalikku nõu vaja. Opel Frontera, 2,4L bensiin, sülitas hommikul õlivarda välja....muidugi veidi õli kah. Milles võiks probleem olla? Eile sõitis tipp-topp. Mootor kah ei tööta korralikult, tühikäigu pöörded kõiguvad, kipub välja surema jne.
Et siis HELP...
Vasta
#2

jutt täitsa õige.ära remondi midagi,aja ööseks sooja garaasi ja proovi uuesti.
Vasta
#3

Klapikambri kaanest, või mootoribloki alumisest osast liigub õhupuhasti või kollektori poole karterituulutus toru. Selle ja õhupuhasti vahel peaks olema sõel/filter vms, mis kondensaati täis ja nüüd ära külmus.


Vasta
#4

tänud! Homme hakkan uurima ja puurima. Kui suudan selle tuulutuse identifitseerida. Kas karterituulutus lõpeb alati õhupuhastis? Kas sellest on tingitud ka ebühtlane mootori töö?
Vasta
#5

grynno Kirjutas:Kas karterituulutus lõpeb alati õhupuhastis? Kas sellest on tingitud ka ebühtlane mootori töö?

1.Kas õhupuhastisse-sisselaskekollektorisse või otse atmosfääri (illegaalne)
2. võimalik, näiteks audi õlikorgi avamisel tahab mootor välja surra.


Vasta
#6

No nii! Karteri tuulutus jääst ja jääkainetest puhastatud ja õlivarras jäi kah praegu püsima. Aga uus mure... Mootor ei tööta eriti enam. Kord lisab pöördeid, siis tahab jälle välja surra. Ja summutist tuleb vett päris sorinal... Et jälle igasugu abi teretulnud. Ah ja, "check engine" tuld vilgutab kah vahel.
Vasta
#7

Aga diagnostika vastane oled põhimõtteline või lihtsalt ei meeldi arvutid ja muu selline värk?

Ei ole ju mingit mõtet teoretiseerida teemal, mis autol viga, kui endal massinal "check engine" vilgub ????
Nuka andur, tempi andur, tühikäiguklapp, misiganes võib vigane olla.

Lähed ükskõik kuhu, kus Boschi tester olemas on, mees paneb juhtme taha ja ütleb kohe, milles asi...

P.S.1. Stihl on viis aastat oma elust ka Opeli esinduses töötanud, aga sellegipoolest ei kiida, et see kõige parem koht on, kuhu diagnosti minna....

P.S.2. Bensiini põlemissaadusteks on süsihappegaas + vesi.
Nendele, kes veel ei teadnud....

Vasta
#8

ei ole diagnostika vastane aga...
1. oleks vaja masin sinna saada ja selleks peaks ta töötamaSmile
2. Saaremaal vähemalt praegu kõik asisemad teenindused "laipu" täis ja jutule saab alles esmaspäeva pärastlõunal.

Ja tegelt on teema edasi arenend. Jõudsin kah järeldusele ,et äkki on vesi ikkagi see kurjajuur. Lasin paaki lahedasti firma Kent kütuselisandit ja käima. Pärast umbes 45 minutist töötamist tulemused järgmised:
*"check engine" tuli ei ole endast enam elumärki andnud
*julgesin teha ka väikese tiiru ümber maja - kõik tundub nagu OK olevat. Vähemalt esmapilgulSmile
Elame näeme, igaljuhul üritan täna jälle koju õhyul sõita.
Vasta
#9

Minu arvamuse järgi on või oli sul summuti vett täis.Tee paar suuremat tiiru ja vaata mis siis saab.
Olen uurinud summutite hooldut ja sa võiksid puurida summuti viimasesse "püti" kõige alumisse kohta ca 2mm suuruse augu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne