Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Kui autofoorumites ringi vaadata, siis igal pool käib äge arutelu ja muljetamine külmade ilmade teemadel. Et ka meie foorum konkurentsis püsiks, tekitasingi siia sellise jutuajamise topicu. Samuti säästab see "Jahutusvedeliku ja õli" teemat läbust.
Enda emotsioonid siiani üsna head. Hommikuti Tallinnas kooli poole astudes on liikvel nii vähe autosid, et üle tee saab igal pool. Samuti tundub, et puksiirköis on pooltel autodel põhivarustuses. Ummikuid nagu eriti polegi.-Tore see külm ilm ju.
Kuni eilse hommikuni pidin ühikas kuulama naabertoa rahva kommentaare selle kohta et ei tea kuidas mina oma 22 aastat vana Japsi kavatsen käima saada. Siis aga saabus hetk kui TD A6 ja Peugeot Partner enam lutti suhu ei võtnud ja tuli need just sellesama "riisiga" käima vedada. Lisaks veel kaks masinat.
Ainuke probleem on lekkiv radikas ja seal sees olev -20 kraadini lahjendatud jahutusvedelik (-40 ei jõua ju sisse valada, seega veega pooleks). See vedelik oli siis täna hommikul selline mõnus pudru. Aga läks liitrike sooja vett peale ja asi korras. Samuti on klaasid sõites "veits" jääs ja külmalt kiireid käiguvahetusi just ei tee.
Ilusaid pakaselisi ilmasid. Ega kevad tulemata jää.
Terv,
Valts@Accordiga siiani probleemitu
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
20-01-2006, 23:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2006, 23:30 PM ja muutjaks oli
PETSS.)
Senini pole FL 12 käivitamisel probleeme olnud,ka õhud võtab normaalselt üles.Veits probleemne patjadega.Käigud alul ka waid alates 7-12.Lasnamäele jõudes hakkawad ka madalamad tööle.Tagaluugi tõstukiga robleeme rohkem.Õli nii paks,et läheb terwe igavik kui tolle lahti saab.Tõstmisega vähe lihtsam,see käib mootori kaasabil.Autos olew ROCLA aga säänsete külmadega suht mõtetu asi..
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
PETSS Kirjutas:Senini pole FL 12 käivitamisel probleeme olnud,ka õhud võtab normaalselt üles.Veits probleemne patjadega.Käigud alul ka waid alates 7-12.Lasnamäele jõudes hakkawad ka madalamad tööle.Tagaluugi tõstukiga robleeme rohkem.Õli nii paks,et läheb terwe igavik kui tolle lahti saab.Tõstmisega vähe lihtsam,see käib mootori kaasabil.Autos olew ROCLA aga säänsete külmadega suht mõtetu asi..
Hommikul teatas raadiost kah, et kõigile ei pruugi post kohale jõuda ja üldiselt on ka igasuguse transpordiga probleeme, sest tagaluuktõstukid ja muud hüdraulikaseadmed ei taha hästi töötada.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
21-01-2006, 12:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2006, 12:24 PM ja muutjaks oli
Edel.)
Proovisin kah oma mosset huvipärast neljapäeva lõunal käima panna. Kuigi aku on pool aastat vana ja laadima teda ei hakanud,jõudis starter mootorit ringi võtta küll,mootor "lubas" korduvalt aga käima siiski ei läinud. Ka küünlad tegi pika käiamise peale märjaks.
Tundib,et olen siin ainuke,kes oma mosset käima ei saanud.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 1,289
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Cadillac startis pärast aku vahetust ilma vastupuiklemiseta,kyll aga pole seda mötet enam enne öhtut seisma jätta sest soojendusega on jänkid kyll vähe mööda pannud.Temperatuurist piisab umbes klaaside puhtaks hoidmiseks ja kui tykk aega järgi mötled saad aru et salongis on tegelikult ikkagi soojem kui väljas.Mitsubishil seevastu kylmus ilmselt mingi karterituulutus ära ja viskas köik öli mootorist välja.Sai yles sulatatud ja köik jälle korras,soojenduse kohta pole ka midagi hädaldada.Löbusat talve köikidele diislistidele!
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Päris ränk see kuni -30C külm tänapäevasele tehikale tõesti. Täissünteetilised õlid nii paksud, et starter ei jõua ringi vedada ja "-40C" jahutusvedelikud võtavad soojendusradika kinni. Kütusest ei hakka rääkimagi. Hea et pole sellist lund nagu mu äia juttude järgi viiekümnendatel kus lund lükkasid linttraktorid ja seda ristipidi teed!
Postitused: 103
Teemad: 2
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
Ford Escort TDI -l on elektrisoojendus sisse pandud ja käivitumisega pole probleeme, samuti tuleb kõik see talv hoolikalt tähele panna, mida tanklast tangid ja meelde jätta, kust tankisid. Seda juhuks, kui ikkagi saad mingit solki.
Postitused: 1,443
Teemad: 42
Liitus: Jan 2002
Maine:
2
Tänase troopikaga üritasin tellist käivitada. Mõningase vaevaga see ka õnnestus, kõrvalise abita seejuures.
Otsustasin investeerida süütesüsteemi. Tsirka 550 krooni eest sain vahetatud küünlad, juhtmed, jagaja kaane ning rootori. Nüüd ootan pingsalt test-pakast, mis võiks minupärast hommepäev tulla.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Esmaspäeval juhtusin nägema, kuidas üritati käima saada roomikekskavaatorit, mis suurte külmade ajal muidugi seisis. Soojendamiseks oli masina põhja alla tehtud lõke! Ettevõtmist kroonis edu, masin maha ei põlenud ja oli tänaseks mitu suurt auku kaevanud.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 52
Teemad: 14
Liitus: Jul 2005
Maine:
0
Mul sõiduvahendiks praegu Ford Mondeo 1.8 TD ning eelmisel nädalal kui õues näitas termomeeter -29 läks va raip ikke käima. Alguses tahtis ikka mitu head ringi saada ja kui potsuma hakkas siis kolises mis hirmus. Käis kohapeal sekundit kakskümmend ja siis kadus kolin. Salong on kah pidevalt soe, vahepeal lausa higi jooksis, pidin vähemaks keerama. Hea ikka, et toppisin sügisel talvise täissünt õli sisse, muidu poleks vist starter jõudnud vedada. Pole see diislimeeste elu nii hull midagi, lihtsalt tuleb õigel ajal õli vahetada, eelsüüte küünlad korras ja loomulikult küttefilter. Samuti ei tasuks igast tanklast dislat tankida, mõnel mehel sellega kurvad kogemused(ma ei hakka siinkohal tanklat nimetama, eks igaüks teab ise paremini kust ja mida tangib). Ainuke häda külmaga, et plastdetailid muutuvad rabedaks, mul raip oli tagastanges väike pragu, külmaga lõi hoopis lõhki. Ise kasutasin sel nädalal kui soojemaks läks mootori käivitamiseks eetrit(no siinkohal oli viga sitas küttes, mis ei tahtnud plahvatada). Väike törts eetrit õhufiltri vahelt sisse ja kõhe võtit(muidu lääb veel eelsüütega lõhkuma) ning käivitus.
Postitused: 103
Teemad: 2
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
Ega ilmselt teebki, kuid seda õli satub sinna imevähe ning saag ise tõmbab ka veejoa taha, kuid see vesi läheb saunas solgiveeks. Lisaks on õli asemel toiduõli, sest lõikan saega ka lammastele silo.
mul oli ka kunagi mosse.Tegin mootori otsastlõpuni uueks,aga alla-5 õieti käima ei läinud.