26-01-2006, 13:11 PM
juba eelmine aasta lootsin, et jõuan seisva mosu talveralliks viisakaks teha - aga toona läks aeg natuke teiste asjadega tegelemiseks ning mõte sai enne tegudeni jõudmist maha maetud.
see aasta parandame selle vea (talveralli-nädala pühendan puhtalt puhkusele garaazhis). Pean õige siin väikest "päevikut". Innustab ka ennast rohkem garaazhis istuma ning mitte mõlgutama mõtteid alternatiivsest masinast, mis "riiulist võtta"![Toungue Toungue](https://forum.automoto.ee/images/smilies/tongue.gif)
masin on M21406, aastast '87. 21406 on 2140 põllumajandus-variant:
- madal surveaste (76 kolvid tehasest)
- 4*trummelpidur
- jäigemad (taga-?)vedrud
Läheme konkreetsemaks. Pühapäeval alustasin tegutsemisega. Põhirõhk on muidugi kerel - ning just väljapaistval osal; põhjaga tegelemine ootab aega, mil õhutemperatuur lubab väljas toimetada.
Mootor on täitsa töökorras, aga siiski kulunud (160Mm) - seda asun näppima pärast rallit. Plokikaant sai 1.5a tagasi natuke katsutud, niiet seal on kõik peale juhtpuksi-vahetuse tehtud. Karbuss+süüde vajavad ülevaatamist. Kökimöki. Pidurid vajavad kordategemist - ühe pikema õhtu töö. Sidur on olemas, roolimehhanism on enne mind korda tehtud.
aga kere tahab karpide+tagumiste tiivakaarte+tagauste vahetamist, tagumiste tungrauakinnituste "ehitamist" ning (vähemalt) tagumiste poolraamide vahetust. Poolraamid jäävad põhjategemist ootama. Muu saab tehtud+värvitud+kokku pandud lähema 2.5 nädala jooksul![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
pilte peamist tööd nõudvast, kerest:
http://zone.ee/teedu/2140/01_yld.jpg
http://zone.ee/teedu/2140/02_kylgligi.jpg ("uued" tagauksed on juba terasharjaga puhastatud, saavad maalritöid koos esiustega)
http://zone.ee/teedu/2140/03_kylg2.jpg - siin jätan tiivakaare ilmselt vahetamata
http://zone.ee/teedu/2140/04_raudajatkub.jpg - põhi ise on ok, ainult poolraamid on mädanenud![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
http://zone.ee/teedu/2140/05_tungialus.jpg - kellegi "kätetöö", selle eemaldamine toob küll mõned sõimusõnad huulile
pildikesi väikestest mehaaniku-töökestest:
http://zone.ee/teedu/2140/06_elusmootor.jpg
http://zone.ee/teedu/2140/07_rotidviisidkarpa22.jpg - karbuss läks ja sai remontkomplekti vidinad külge
http://zone.ee/teedu/2140/08_kustkyllgaasidtulevad.jpg - esialgu laheneb väikese sumpsikeevitamisega
http://zone.ee/teedu/2140/09_mikskyllk2s...puudub.jpg
enamus puuduvaid/vahetamist nõudvaid asju on olemas (ning näiteks uusi vedrusid-amorte ma enne põhja tegemist külge ei panegi). Puudu on hetkel korralikud (plastmassotstega) stanged ning viisakas-korralik uksepolster (kollast värvi). Ehk leiab neid asju kaasfoorumlastelt?
ka hüva nõu on teretulnud - kui on mingeid margispetsiifilisi (keretegemis-)nõkse; või kui on veel kohti, mida kurjema pilguga vaadata tuleks (tagumised vedrukinnitused on mulle juba tuttavad)
te,
teet
see aasta parandame selle vea (talveralli-nädala pühendan puhtalt puhkusele garaazhis). Pean õige siin väikest "päevikut". Innustab ka ennast rohkem garaazhis istuma ning mitte mõlgutama mõtteid alternatiivsest masinast, mis "riiulist võtta"
![Toungue Toungue](https://forum.automoto.ee/images/smilies/tongue.gif)
masin on M21406, aastast '87. 21406 on 2140 põllumajandus-variant:
- madal surveaste (76 kolvid tehasest)
- 4*trummelpidur
- jäigemad (taga-?)vedrud
Läheme konkreetsemaks. Pühapäeval alustasin tegutsemisega. Põhirõhk on muidugi kerel - ning just väljapaistval osal; põhjaga tegelemine ootab aega, mil õhutemperatuur lubab väljas toimetada.
Mootor on täitsa töökorras, aga siiski kulunud (160Mm) - seda asun näppima pärast rallit. Plokikaant sai 1.5a tagasi natuke katsutud, niiet seal on kõik peale juhtpuksi-vahetuse tehtud. Karbuss+süüde vajavad ülevaatamist. Kökimöki. Pidurid vajavad kordategemist - ühe pikema õhtu töö. Sidur on olemas, roolimehhanism on enne mind korda tehtud.
aga kere tahab karpide+tagumiste tiivakaarte+tagauste vahetamist, tagumiste tungrauakinnituste "ehitamist" ning (vähemalt) tagumiste poolraamide vahetust. Poolraamid jäävad põhjategemist ootama. Muu saab tehtud+värvitud+kokku pandud lähema 2.5 nädala jooksul
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
pilte peamist tööd nõudvast, kerest:
http://zone.ee/teedu/2140/01_yld.jpg
http://zone.ee/teedu/2140/02_kylgligi.jpg ("uued" tagauksed on juba terasharjaga puhastatud, saavad maalritöid koos esiustega)
http://zone.ee/teedu/2140/03_kylg2.jpg - siin jätan tiivakaare ilmselt vahetamata
http://zone.ee/teedu/2140/04_raudajatkub.jpg - põhi ise on ok, ainult poolraamid on mädanenud
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
http://zone.ee/teedu/2140/05_tungialus.jpg - kellegi "kätetöö", selle eemaldamine toob küll mõned sõimusõnad huulile
pildikesi väikestest mehaaniku-töökestest:
http://zone.ee/teedu/2140/06_elusmootor.jpg
http://zone.ee/teedu/2140/07_rotidviisidkarpa22.jpg - karbuss läks ja sai remontkomplekti vidinad külge
http://zone.ee/teedu/2140/08_kustkyllgaasidtulevad.jpg - esialgu laheneb väikese sumpsikeevitamisega
http://zone.ee/teedu/2140/09_mikskyllk2s...puudub.jpg
enamus puuduvaid/vahetamist nõudvaid asju on olemas (ning näiteks uusi vedrusid-amorte ma enne põhja tegemist külge ei panegi). Puudu on hetkel korralikud (plastmassotstega) stanged ning viisakas-korralik uksepolster (kollast värvi). Ehk leiab neid asju kaasfoorumlastelt?
ka hüva nõu on teretulnud - kui on mingeid margispetsiifilisi (keretegemis-)nõkse; või kui on veel kohti, mida kurjema pilguga vaadata tuleks (tagumised vedrukinnitused on mulle juba tuttavad)
te,
teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"