Originaalis käis RS-i koppa kallutus mehaanilise riivi lahtitõmbsmisega trossi abil kabiinist ja et kopp uuesti fikseerida tuli kopp alla vastu maad lasta ja tagurdada. T-16M -il on tagurpidi käik natuke aeglane sellise töö jaoks.
Panen ka paar hädist T-16M-i pilti heinaveost.
REEDEL tegi Viljandi-Tallinna maantee ääres Võistre kandis sinine E 301 (või E 302 ,välimuse järgi ei tee hästi vahet) usinasti tööd. Masin on kindlasti valmistatud enne 1983. aastat ,kuna nimetatud aastal muudeti firma Fortschritt toodetavate põllutöömasinate värvikava:
Sain mingid pildid Jüri katlamaja Kirovetsist http://www.pilt.ee/photo/430469/17605376/ http://www.pilt.ee/photo/430469/17605380/
Too on siis n.ö. kopaga.
Huvitaks nüüd selline asi,et muidu sõidavad K-701-taolised masinad ikka "nina" eespool aga need kopaga aga "tagurpidi" s. o. nina taga. Kas need ongi tehases juba nii ehitatud või meil kohapeal ümber tehtud?
Kas K-701 suudab ka tagurpidi sama kiiresti sõita kui edaspidigi? Mis nende suurim kiirus on?
15 aastat tagasi oli Jüri EMV-l päris mitu sellist kollast,enamasti treilerid taga,nüüdset seisu enam ei tea.
K-700-701 saab ümberseadistada tagurpidi sõiduks üsna lihtsalt, tehasest juba sellise võimalusega arvestatud, mingi reduktor tuli vist juurde tellida rooli jaoks. Tagurpidi sõites on vist üks käik vähem ja seega kiirus väiksem.
kolz Kirjutas:K-700-701 saab ümberseadistada tagurpidi sõiduks üsna lihtsalt, tehasest juba sellise võimalusega arvestatud, mingi reduktor tuli vist juurde tellida rooli jaoks. Tagurpidi sõites on vist üks käik vähem ja seega kiirus väiksem.
Minu andmetel sai 700-le ja 701-le pööratud kabiini tarvis ka reeverskasti tellida mispuhul mõlematpidi liikumiskiirused samad
Sillu Kirjutas:See üpriski ilus pilt pärineb kaasfoorumlase Aiv`i fotokogust: ruloonpress PRP-1,6 MTZ-82 haakes ;mees parajasti midagi masina kallal sättimas:
olen selle tööga ka varem tegelenud..nimelt asub sel kuskil just pakk nööri palli sidumiseks.kui pakk otsa saab,tuleb uue paki nööri ots paarist kohast läbi pista,et masin saaks seda sidumisel kasutama hakata
Sillu Kirjutas:Selgus ,et üks töötav Saksa DV kartulikombain E 665 on ka Pärsti kandis:
ühept pildilt on näha,et kombaini rattad on laiema asetusega ja katavad 4 rea asemel hoopis 6 vagu enda vahele.ei tea milleks seda kasutatakse,aga raami ja ratase telje vahele kinnitatakse vastavad laienduspukid.ostsime ka maamajapidamisse kunagi taolise.kohe võtsime need laiendused ära.ei oska neile küll prakt.väärtust anda.ümber see lai kombain niigi ei lähe..
Sillu Kirjutas:Veoauto GAZ-53 raamile monteeritud tigulaadur ZAU-3 oli väidetavalt sobiv nii teravilja kui ka mineraalväetise laadimiseks, kuid ise ma pole sellist kunagi töös näinud. Piltidel olev, Jõgevamaal asuv isend omab selgeid aastatepikkuse seismise jälgi ning tundub, et ka mootor on maha võetud. Esimesel pildil on esiplaanil veidi näha ka eespool juba jutuks olnud kaarutit GVK-6:
[attachment=22251][attachment=22250]
mina olen näinud ka taolise laadimisteoga kasti,aga see asus auto tagaosas,mitte nagu sellel siin kasti ja kabiini vahel.üldiselt on tigu 4m pikk ja kui temaga veel tööasendis põllul sõitma peab,on gaz suht upakil.eriti,kui veel tigu vilja täis on.
Sillu Kirjutas:Sürgavere vahel aga seisis üsna korralik vanematüübiline ,veel Harkovi traktoritehases valmistatud T-25 rootorkartulivõtjaga KTN-1A:
Kas ma näen nüüd midagi valesti või on tõesti t-25 le aretatud külge käivitusmootor. Huvitav milleks seda vaja. Talvel -30 kraadiga läheb korralik masin palju paremini käima kui mingi tänapäeva auto.
Äkki tuvastaks selle käivitusmootori Off Topicˇuna ka ära. Esmakordselt näen t-25 peal seda.
Samas Ega keegi pole kohanud ridapumpa t-25/t-30 peal. Ma mõtlen originaalis paigaldatud. Olen sellest vaid kuulnud kõlakaid. Pidi 10X paremat tööd tegema võrreldes tsentrifuugpumbaga.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2006, 01:06 AM ja muutjaks oli Sillu.)
unimüts Kirjutas:
Sillu Kirjutas:Sürgavere vahel aga seisis üsna korralik vanematüübiline ,veel Harkovi traktoritehases valmistatud T-25 rootorkartulivõtjaga KTN-1A:
Kas ma näen nüüd midagi valesti või on tõesti t-25 le aretatud külge käivitusmootor. Huvitav milleks seda vaja. Talvel -30 kraadiga läheb korralik masin palju paremini käima kui mingi tänapäeva auto.
Äkki tuvastaks selle käivitusmootori Off Topicˇuna ka ära. Esmakordselt näen t-25 peal seda.
Mis mõttes Off Topic`una? Selline tehnika kuulub ju otseselt siia teemasse Aga et tegu on käivitusmootoriga, selles ei saa mingit kahtlust olla. Kahju, et ma ei taibanud sellest lähivõtet teha. Olen aga lugenud mingist veneaegsest traktoriraamatust, et ka T-25-l oli, sarnaselt T-40-ga näiteks, juba tehase poolt ka käivitusmootoriga versioon. (Pildilt küll paistab, et antud juhul on kapotti üsna rohmakalt "parajaks" tehtud käivitusmootori mahutamiseks.)