Ковровец???
#1

Navat, nisikse teema põhjustas nüid mõne mehe originaaliihalus. Oleme kaaskodanik Valtsiga arutlend Kavrossi originaalse oleku ja väljanägemise üle. Kummalgi ratas aastast 1962 aga mõningase erinevusega. Internetist pole senini eriti abi olnud, googeldamine toob ka esimese asjana auto-motosse, proovitud kõik "neti"-s olevad mootorid. "Ametlikke" pilte ka kuskil üleval pole. Lõpliku tõe selgitamiseks kutsume ennekõike vanemaid foorumlasi üles sõna võtma. Usutavasti oli see seltskond kes suurema osa originaalseisus Kavrossidest tuksi keeras ja omas ajas vingeks krossikaks "tuunis", just täna 30-40 aastased tüübid. Aidaku nood siis nüüd algupära ka tuvastada, mis neist ehk kogemata järele on jäänudSmile

Siin kõik pilt.ees olevad Kavrossid, mis õnnestus leida ja millest ka midagi vaadata on (loodan, omanikud ei pahanda) :
http://www.pilt.ee/view/690035/
http://www.pilt.ee/view/713118/
http://www.pilt.ee/view/697654/
http://www.pilt.ee/view/682094/
http://www.pilt.ee/view/429063/
http://www.pilt.ee/view/608356/
http://www.pilt.ee/view/360752/
Valtsi ratas

siin ZiD tehase koduleht:
http://zidmoto.narod.ru/history/K125.htm

Siin paar pilti:
[Pilt: k-175.jpg]

K-175
[Pilt: k-175a.jpg]
K-175A

Üks küsimus tekkis sadulaalustest katteplekkidest. Valtsi rattal nood nagu ülemisel, minul nigu alumisel pildil. Väidan, et mõlemad variandid õiged ja too muudatus tehtigi millaski 1962. aasta kestel. Kiitke takka või vaielge vastu. Minu rattal plekkidega sama värvi ka veljed ja summutid ja taguamordi ülaosa, velgedel valged triibud, Valts teab oma rattal kunagi samasuguseid summuteid/velgi olnud. Kuidas teistel olnd, kas nood piltidel olevad miskid tehasemuuseumi paraadrattad on, et kroomi nii palju. Valgeid triipe ka pole.

Enda ratta puudused lugesin oma jänkujawa teemas üles:
1. K-55 karburaator (vahetatud miskise K-62д vastu),
2. karbussi pealne alumiiniumkate
3. sutsklapp ühes trossi ja lenksul oleva hoovaga (peaks sääl vist olema miskine hoovake, kinnitus selle tarvis tundub olevat).
4. süütelukk ja võti
Kui keegi miskit veel oskab puudusi kommenteerida, palun tehke seda.

Kui keegi teab võimalikke muudatusi aastate lõikes, kirjutage palun ka siia üles. Kenade algupäraste Kavrosside pildid/lingid on oodatud.
Hakatuseks küll, eks küsimusi tekib veelgi, eks vaielgem nende üle aga eesmärgiks on TÕE, mitte kõige agarama vaidleja väljaselgitamine Smile

Edit: lisasin ka Valtsi ratta.

loll on loll olla.
Vasta
#2

Kuna pilt.ee jälle ei tööta siis ma ei saa veel pilte komenteerida.

Ma loodan, et saan varsti enda pildid kah ülesse riputada. Mul peaks olema 100 prossa originaal. Töötab ideaalselt! Ma peaks nüüd laupäev maale minema seal teen pilte kah.
Vasta
#3

Jah, Ivar tubli mees algataski meie plaanitud teema. Pilt.ee jälle panges jah, sellest ka vist madal aktiivsus.

Mini: Mis aasta ratas sul on? Täpne mudel? Pildid oleks head, tee need siis korralikud, lähemalt ka detailidest.

Kirjutaks siis igaks juhuks kah enda ratta kohta veidi.

1962 K-175A. Raami number D0131. Hetkel originaalseisust suht kaugel aga püüaks siiski masina tehasekonditsiooni viia. Algselt oli tumesinine, triibud kah loomulikult. Kunagi olid värvitud ka veljed ja summutid, velgedel ka valged triibud. Hetkel mingid uuemad veljed ja summutid all. Originaalid on olemas. Mootor hetkel samuti mingi uuem variant, paari mootorim jagu originaaldetaile olemas. Olen huvitatud ka komplektse mootori ostmisest.

Raske on praegu ilma piltideta seletada. Nädalavahetusel teen mõned head pildid ja riputan ülesse.

Hädasti oleks hetkel vaja originaalse tagatule numbritule klaasi (poolkaare kujuline, poolläbipaistvast plastmassist) ja tagatule alust suurt kummitihendit. Võin osta ka kogu tule või vahetada+komp enda oma korraliku vastu.

OK, kui pilte saab, kirjutan edasi

Terv,
Valts@väike Jänes on südamelähedaseks saanud.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#4

Kas on erisoove millest pilte teha? Minu meelest oli aasta 1962 või 1963 aga ma võin ka eksida. Ainus asi, mis pole originaal on iste, kuigi mul originaal ka olemasm, aga see parandusse veel viimata.
Vasta
#5

nii minu väga kasinas seisus kovrovets kah pilt.ee linkidest viimane. Suht häbi on kohe :$ Minu masina väljalaske aastaks on 1961. originaalist pole asja väga välja viidud. Karpa peal käiv alumiinjum kate on olemas, puudu ehk pooleks on sutsklapi tross, mu peaks originaal olema. See õli laik kovrovetsi all pole mootorist tilkunud, oli seal juba enne zazi mootoristSmile.
Sammuti pole mind vaja selle kovrovetsi koleda välimuse eest syydistada. Aeg on teinud oma töö, seisis teine 8 aastat niiskes mudase põhjaga laudas, enne kui endale sain. Kunagi tulevikus on plaan masin korda seada. Kahjuks olen palju lubanud aga peaaegu ühtegi projekti pole lõpunid viinud:S Aga jah on olemas tegelikult kõik originaal jupid et taastada masin. Doonoriks üks teine kovrovets millel polnud dokumente ja oli poistepoolt ära ruunatud. Sealt saab palju heas korras originaalseid jubinaid sellele sinisele kovrovetsileSmile Kahjuks pildi materjaali pole teiega jagada rohkemat kui see yks väga halva kvaliteedi ja nutuses seisus masinaga. Jõudu ja sry ot. eest.
Vasta
#6

http://www.pilt.ee/view/721483/

Selline minu valduses.Vene teh.pass ütleb, et aasta 1960, K 175.
Kindlasti on uuemad sadul ja paak.Raami ja mootori numbrid samad mis teh.passis, samuti registri nr.(vana, musta põhjaga).

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#7

Mul on selline eksemplar K175A (1960). Peaks olema originaalkujul (taastamata ja uuemate lisanditeta). Kahjuks on paagilt puudu jänesed, kellel on üle, andku märku.

http://pilt.ee/view/730525/

Täiendus: Panen uue aadressi piltidele, pilt.ee tundub enam mitte toimivat.
http://beta.album.ee/node/9479020/50036765
Vasta
#8

Silinder Kirjutas:Mul on selline eksemplar K175A (1960). Peaks olema originaalkujul (taastamata ja uuemate lisanditeta). Kahjuks on paagilt puudu jänesed, kellel on üle, andku märku.

http://pilt.ee/view/730525/

See on ju täitsa ilus.
Selline siis ongi esimese otsa 175A, sadulaalused plekid ja esiporikas samad nigu 175-el, õhupuhasti ka väiksemat sorti. Valtsi ratas siis seda nägu peaks saama.
Veljed näikse kroomitud aga mis need summutid Sul on, on nad kunagi värvitud või kroomit olnud?

Mis Te arvate, kas nood tagaistuja sangad on üritatud ratta värvi järgi sättida või??? Wink
[Pilt: 176287595d748c.jpg]
[Pilt: 16552561e0b769.jpg]

loll on loll olla.
Vasta
#9

M2rtu rattal ka vastavavärviline sang sadula küljes:
[Pilt: 07297637d2cd1b.jpg]

edit: Pilte võrreldes tuletan, et kui Silindril 1960 ja m2rtu ratas 1961 siis 1961 tekkis juba uuemat malli esiporikas.

loll on loll olla.
Vasta
#10

Selline palve kõigile enam-vähem originaal-Kovrovetsite omaikele, et äkki te vaataksite järgi mis värvi on teie ratta sadula põhjaplekk. Endal hetkel käsil just sadula taastamine, kuid põhja värvi osas on tekkinud segadus. IIIFFFAR-i rattal see roheline (ehk rattaga sama värvi), Aspelund mainis et tal üks must, teine krundipunane, mul samuti üks krundipunane. Äkki piilute korraks sadula alla.

Oleks ka üldiselt huvitatud sadulapiltidest, eriti kaassõitja kinnihoidmisrihma ja selle kinnitusi kujutavatest. Kui keegi saaks neist pilte teha, siis äkki kontakteeruks privas, muidu läheb asi väga laiali. Oleks piltide eest väga tänulik.

Terv,
Vallo@tahab ratast originaali poole viia

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#11

Krundipunane k-175
Vasta
#12

Siia nüid Valtsile sadulapildid:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       


loll on loll olla.
Vasta
#13

Viimastel piltidel Mini embleemid, kuidagi meelen, et keski meil siin Minit teeb, et kui ädaste tarvis ma võin nisukstest vidinatest loobuda.

Tervisid: Ivar Wink


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

loll on loll olla.
Vasta
#14

Endal kahjuks 1988 aasta Austin Mini, muidu ostaks küllSmile
Vasta
#15

Pistan siia selguse mõttes jälle mõned pildid:

Keskmine oranz on K-175
Sinine ratas K-175A (kui orkkis siis 1961- 1962keskpaik)
Kolmas on K-175B


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

loll on loll olla.
Vasta
#16

Mul on suht nigelas korras aga see eest originaal Korovets-175 ei tea täpselt kui originaal ta on aga tundub enam-vähem originaal olevat

Keegi tahtis jäneseid mul terve tsikkel pakkuda
Vasta
#17

Küsimus: mis aastal mindi üle K-175 tootmiselt Voshodi tootmisele, kas see võis 1968 olla? 1969 aastast oli Voshod juba tootmises kuni 1971 aastani. Alates 1972 aastast tuli mudel Voshod-2.

Teine asi, Osadel Voshodidel on veel K-175 osadel aga Voshod-2 summutid,millised on originaalid? Kas see oleneb väljalaske aastast? Olen näinud mõlemaid varjante.


Vasta
#18

Voshode hakati tootma 1965 a. teises kvartalis kui ma ei eksi. Sinu jänesest oleks huvitatud, meili.

SK Jõumees
Vasta
#19

Pistan siia paar linki esimese otsa Kavrosside 1957 piltidega:
ehk kellelegi taastajale abiks.
http://fotoplenka.ru/users/springer/1918...nImageLink

http://foto.inbox.lv/retro73/10-01-2008

Ning, kas keegi teab lahti seletada tähekombinatsiooni: ин3


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

loll on loll olla.
Vasta
#20

Nii, vaatasin teema esimesest postitusest, et kõik lingid ja pildid oodatud. Niisiis panene enda kovrovetsist ka ühe pildi. Ostsin ta ühe vanema mehe käest, originaalsus peaks hea olema väljaarvatud sadul mis pärineb (VIST) voshodilt. Tootmis aastaks oli miski 60-ndate lõpp. Äkki 69 vms. http://img134.imageshack.us/img134/4662/kavrossdo5.jpg

Ootakski vastust äkki oskab keegi öelda, et kui originaalne ta ikka on.
Vabandust, kui midagi teemaga kokku ei läinud.Rolleyes

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne