Postitused: 3,631
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
mul on sama asi mureks - ning mina jõudsin pärast pikka vaagimist otsusele, et vahetan kah vaid pleki.
"asjatundlik soovitus": ära ainult suvalise soss-sepa kätte anna, muidu on pärast katusel 5kg pahtlit. Kõige parem on muidugi, kui leiad plekitüki mõne Capri katuse küljest - siis on kindel, et ta igas suunas ikka õige kumerusega on. Nimelt võib esiti tunduda, et "ta on ju niiii vähe selles suunas ja niii vähe tolles suunas kumer" - aga "nii vähe ruudus" on juba "nii palju"
kui ma sellise asja laseks teha, siis tahaksin, et nii keevitamine kui pahteldamine toimuks ühes kohas. Ning kindlasti tahaks ma katust enne pahtli pealepanemist näha...
teet,
piisavalt palju "imeleiutisi" näinud, et olla paranoiline
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,782
Teemad: 74
Liitus: Sep 2001
Maine:
14
Mul on 2 caprit, mille küljest katus lõigata, seega pole see probleemiks. Probleem on selles et auto peaks pärast ärategemist välja nägema ilus, mitte millimeeter siiasinna vildakas.
Postitused: 762
Teemad: 42
Liitus: Jun 2005
Maine:
8
elas kunagi mees,kes lappis sellise augu gaas keevitusega nii ära,et jahtudes tõmbus auk nii siledaks,et pahtlit oli minimaalselt vaja.rohkem selliseid ei tunne,ehk on sul õnne kedagi leida,või ise asi ära õppida.võimalik see igatahes on.
kunagi lappisin saab 96 katuseluugi auku lõigates asemele täpse paiga,sai pandud mingi 10 punkti ja siis joodetud kinni,nii et kohati jäid sisse poole vask lapid.siis sai tehtud veel lisa kaared siisse ja jäi kõva küll.viie aastaga ei toimunud mingeid muudatusi,pikemat aega kahjuks ei tea.
ehk on sellest jutust sulle abi.