Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Keda see huvitab. ma kasutan oma tänavasõidu sigulil 750 kg registrimassiga Respo haagist, vahel saab nii üle koormatud, et neljanda käiguga ei jõua mäkke vedada ja pole midagi äda.
Ei julge niivale üle 300 panna:lol:lol
Ära pelga , vene autu on nii vastupidav ariistapuu, vaevalt isegi tonnine haagis talle midagi teeb. Bürokraatlik ettekirjutus
Zubrjonok viska üldse minema, kui just klaasi ei ole vaja vedada. Kastisisesed koopad ja vedrud ajavad närvi mustaks
Postitused: 5,875
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Haagistest veel: otsige kusagil välja mõni komplektne Skif koos telgiga. Need on jäänud siin ikka üpriski haruldasteks. Zubrjonokeid vedeleb veel päris palju, aga telgiga Skif oli viimati näha aastaid tagasi.
Asp
PS. Skif on see käru, mis kasutab motorolleri veljesid ja kumme.
Postitused: 3,697
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
mul vanavanematel vedeleb üks \"skif\", mille põhi on läbi. Viidi neile hiljuti teine käru asemele.
aga kas see \"skif\" pole mitte muidu ette nähtud mingiks \"matkakäruks\" (et saaks väikeseks \"vagunelamuks\" lahti tõmmata)? Nojah, kokkupanduna pole teda näinudki, kuigi \"telk\" peaks olemas olema.
Postitused: 307
Teemad: 34
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
:bounce ise olen kogenud,kord oli vaja prahiunnik krusaga umbes kaks kilomeetrit eemale toimetada ja ei hakkand piduri voolikuid järgi aretama,ning ristteele jõudes surus üle risti nagu naksti põllupääle,ometigi tallasin pidureid niikuis jaksasin,aga....
Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Postitused: 1,443
Teemad: 42
Liitus: Jan 2002
Maine:
2
Krt, vbla tõesti mingi kala.
Mu mersul on piduriteta haagise massiks 750kg kirjutatud (auto tühimass 1720kg).
Katsu arkist uurida, mis valemi järgi seda numbrit leitakse (äkki mängib ntx teljevahe mingit rolli?).
Postitused: 60
Teemad: 4
Liitus: Mar 2003
Maine:
1
Mul ühes kataloogis märgitud Niva lubatud haagise massiks ilma piduriteta 400kg. Ma arvan, et kui Nival Zubrjonok järel, siis ei juhtu midagi. Mul on endal olnud 03-e järel kaheteljeline 750kg haagis. See oli veel autost laiem mõlemalt poolt täpselt ratta jagu.
Postitused: 1,165
Teemad: 121
Liitus: Jun 2003
Maine:
4
Minu ZAZ965 (täismass 950kg) passis piduriteta 300kg ja piduritega 500kg
Mazda 6 (täismass 1930kg) piduriteta 550kg, piduritega 1500kg
Seega arvan, et Niva passis mingi viga.
Postitused: 763
Teemad: 42
Liitus: Jun 2005
Maine:
8
haagisel prišep on varjant volgale 300 kg kv.
žigulile 150 kg kv.
tühimass 150 kg.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
28-08-2005, 23:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-08-2005, 23:59 PM ja muutjaks oli
motamees.)
Nymmikule:
Ei ole seal passis mingit viga. Tehase näeb Ladale ette 300 ja 600kg kärud. Vastavalt siis piduriteta või piduritega. Nii ka Nival. Kõik suuremad kg on valed (kahjuks).
Olen tähele pannud, et läänest toodud masinatel on need kaalud tunduvalt suuremad. Ilmselt seal teised seadused ja siia tuues on ARK lihtsalt passist sealsed andmed kirjutanud. See muidugi ARK meeste tore vastutulelikkus. Nemad ka õiged mehed - Kirjakoht ju nii näitas.
Kui minu juttu ei usuta - kas on mõni julge mees ja läheb oma suurema lubatud haagisemassiga passiga kellegile ARK-i toeks? Noh, et vaadake siit pealt ja pange mu sõbrale ka suurem mass kirja. Usun, et MÕLEMAD väljuvad ARK-st 300 ja 600kg
iga haagise registrimassi saad sa ARK-s vähendada, st sa võid ka 2000 kg-se registrimassiga haagise muuta nt 750 kg-ks. maksad 200 krooni riigilõivu andmete muutmise eest ja korras. registrimassi vähendamise võrra väheneb ka dokumentidesse kirjutatav haagise kandevõime, sest registrimass = kandvõime + tühimass.
Seega osta ükskõik milline haagis ja tee registrimass endale sobivaks.
PS. kõik eeltoodu on seaduslik ega vaja susserdamist ega korrumpeerunud ametnikke.
Postitused: 412
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
2
Aga siis, ma arvan, on ka õnnetused kerged tulema.
Maamees linnast.