Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Kas keegi on paigaldanud Gaz 51/52 rida 6 mootorile BMW jagajat(koos sinna juurde kuuluvaga). Kui on, siis millist ja mis tuleb paigaldamisel silmas pidada.
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Kas siis tõesti keegi pole sellist asja ette võtnud.
Postitused: 426
Teemad: 40
Liitus: Feb 2005
Maine:
4
Soovitan minna rallikrossile, seal uuri rallikrossi masinaid lähemalt. Tean, et on BMW 525 jagaja süsteem GAZ 52 mootorile peale pandud mingi vahetükiga ja jagaja töötab ilusti ka kõrgetel pööretel, annab efekti, kui pöörded tõusevad üle 4000 p/min.
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Seoses jagajaga tekkis nüüd selline küsimus, et 51 originaaljagajal on otsas see pikk nn varras(parandage selle õiget nime), mis läheb õli pumpa. Originaalil on ta pandud kahe diftiga nii, et see varras või jalg annab mingil määral liikuma või siis loksuma(mite küll palju). Kas sellel on mingi eesmärk ka(liikumisel ma mõtlen) või võib panna selle jala ka jäigalt, et ta ei loksuks.
Postitused: 426
Teemad: 40
Liitus: Feb 2005
Maine:
4
Rallikrossis on pöörded ikka 4000 -5000 peal, ega need mootorid polegi eriti kestvad. Muidugi kasutatakse seal teisi õlisid ka.
Postitused: 426
Teemad: 40
Liitus: Feb 2005
Maine:
4
Ah jaa, unustasin mainida, et rallikrossis kasutatakse harilikult ZIL -ilt pärit karburaatorit.
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Mis selle Zil'i karburaatori mark täpselt on. Ja mitu tal neid nn "kõrisid" on. Tavalisel 51-l vist ühe kõriga karbuss ning 53-e oma kahe kõriga.
Postitused: 426
Teemad: 40
Liitus: Feb 2005
Maine:
4
Minu mäletamist mööda oli kahe lõõriga siselaskekollektor. Kas zimmil polnud Gaz 51/52 forseeritud mootor zilli karburaatoriga?
Postitused: 5,870
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Zim-i karburaator on täiesti midagi muud.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 37
Teemad: 18
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
6 fordi jagaja läheb suht väikse vaevaga peale alumine võll koos reguleerimis osaga tuleb gas jagajalt mingi 2h nokitsemist ja valmis
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
No nii kui kedegi huvitab, siis E28 kerega 528 jagaja hakkab täpselt. Gaz originaaljagajalt on vaja ainult võtta alumine jalg ning see bemari võlli otsa panna ning diftiga kinni ja valmis ta ongi. Süsteem jääb täpselt samasugune nagu Gaz 51 originaaljagal.