sierra surveaste :)
#1

Tere!
Äkki keegi oskab öelda, palju soovitatavalt mootoril surveastet tõsta võiks sierra 2.0i OHC EFI (N4A mootor) Auto sõidab ainult gaasiga. peale surve aste tõstmist võiks 98'ga ka sõita saada
Gaasiseade: 1.generatsiooni gaasi seade. võimalik, et ümber ehitus 2 generatsiooniks
Vasta
#2

Tänavale sobib 10-10,5. Ma ei tea, kuidas gaasiga sõitmine mootori tööd mõjutab, need numbrid on bensiini jaoks.

Kui surveastet tõstma hakkad, siis lihvi plokki, mitte kaant. Tuleb parem.
Vasta
#3

Jesper Kirjutas:Kui surveastet tõstma hakkad, siis lihvi plokki, mitte kaant. Tuleb parem.

Miks nii parem on?
Vasta
#4

stock's peaks olema 2.0i (motor N4A): 9.2 / 11 to 13

>> http://ford.h11.ru/content/FFF/p_fff_motors3.htm
Vasta
#5

Ploki lihvmise kohta: ma ei tea piinlikult täpset füüsikalist seletust, miks see nii on, aga mingil põhjusel on detonatsioonioht väiksem kui põlemiskambri "lae" üleminek "seinaks" jääb standartseks. Kaant lihvides selle serva kuju mõnevõrra muutub.

9,2:1 peaks õige standartne surveaste olema.
Vasta
#6

Jesper Kirjutas:Ploki lihvmise kohta: ma ei tea piinlikult täpset füüsikalist seletust, miks see nii on, aga mingil põhjusel on detonatsioonioht väiksem kui põlemiskambri "lae" üleminek "seinaks" jääb standartseks. Kaant lihvides selle serva kuju mõnevõrra muutub.

9,2:1 peaks õige standartne surveaste olema.
uurisin, seda asja kes tegeleb ka auto mootoritega, rääkis.. et pole vahet, kust ruumala vähendada sest surve jääb ikka mõlematpidi samaks nii mootori üla osas kus plokikaan kui ka all kus plokk.
Äkki leiad seletuse, miks just ploki lihvimisega parema tulemuse saab Smile
Vasta
#7

kaidoe Kirjutas:
Jesper Kirjutas:Ploki lihvmise kohta: ma ei tea piinlikult täpset füüsikalist seletust, miks see nii on, aga mingil põhjusel on detonatsioonioht väiksem kui põlemiskambri "lae" üleminek "seinaks" jääb standartseks. Kaant lihvides selle serva kuju mõnevõrra muutub.

9,2:1 peaks õige standartne surveaste olema.
uurisin, seda asja kes tegeleb ka auto mootoritega, rääkis.. et pole vahet, kust ruumala vähendada sest surve jääb ikka mõlematpidi samaks nii mootori üla osas kus plokikaan kui ka all kus plokk.
Äkki leiad seletuse, miks just ploki lihvimisega parema tulemuse saab Smile

Toda ju mees seletaski, et surve jääbki samaks, sõltumata kust otsast tükk maha võtta. Detonatsiooni vältimiseks oleks aga oluline, et kaanes oleva põlemiskambri kuju jääks muutmata. Survesse see ei puutugi, põlemist soodustab.

loll on loll olla.
Vasta
#8

On küll vahe, plokki pead sa sama suure surveastme saavutamiseks oluliselt vähem lihvima kui kaant. Mida vähem kaane kallal nokkida, seda parem asi tuleb, põlemiskamber ei ole lihtsalt niisama nalja pärast sellise kujuga nagu ta on. See käsitlus, et detonatsiooni tõenäosus sõltub ainult surveastmest, on väga lihtsustatud. Tegelikus elus sõltub põlemiskambri kujust vähemalt sama palju.

Ega see muidugi elu ja surma küsimus ei ole, lihtsalt väike nipp. Kordan igaks juhuks veelkord, et ma tean gaasist ja gaasimootoritest ainult seda, et nad teevad paha haisu. Kogu see jutt on bensiinimootorite kohta.

Parandus: link maha koristatud.
Vasta
#9

hea materjal sellised on nõutud !
eks ma mõtlen selle üle veel kust maha lihvida (ploki kallim lihvida), sest mootori tegemiseks läheb alles mõne kuu pärast, esimene mootor mida uurima hakkanBig Grin põhiline, et kui surve astet tõstan, saaks 98 bensiiniga sõita, sest benaga sõidan väga vähe, põhiliselt ikka gaas, gaasi liiter ju 7,90.- ja tartus 8,10 .- Smile ja praegune sierra mootor 2.0 karpa 74 Kw'ne võtab 11 L/100km ja bena kuskil 9-10 L/100km, lootes kui see teine mootor korda teha ja surve astet tõsta (pidi gaasiga paremini käima) Smile siis võtab vähem nii gaasi kui ka bensiini.
Vasta
#10

Üks meetod omal ajal oli 1,6-se kaane panemine 2-sele mootorile. Hinnatud tegevus Inglismaa Escort MkI/MkII vennaskonnas.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#11

Karpakaante puhul võib tõesti nii teha, aga EFI kaant pole mõtet karpakaane vastu vahetada, kuna ta on oluliselt parema voolavusega. Muidugi on võimalik karpakaas ka sama heaks portida, aga see on juba teine jutt ja teema...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne