Tere!
Äkki keegi oskab öelda, palju soovitatavalt mootoril surveastet tõsta võiks sierra 2.0i OHC EFI (N4A mootor) Auto sõidab ainult gaasiga. peale surve aste tõstmist võiks 98'ga ka sõita saada
Gaasiseade: 1.generatsiooni gaasi seade. võimalik, et ümber ehitus 2 generatsiooniks
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Tänavale sobib 10-10,5. Ma ei tea, kuidas gaasiga sõitmine mootori tööd mõjutab, need numbrid on bensiini jaoks.
Kui surveastet tõstma hakkad, siis lihvi plokki, mitte kaant. Tuleb parem.
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Ploki lihvmise kohta: ma ei tea piinlikult täpset füüsikalist seletust, miks see nii on, aga mingil põhjusel on detonatsioonioht väiksem kui põlemiskambri "lae" üleminek "seinaks" jääb standartseks. Kaant lihvides selle serva kuju mõnevõrra muutub.
9,2:1 peaks õige standartne surveaste olema.
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
20-03-2006, 00:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2006, 09:52 AM ja muutjaks oli
Jesper.)
On küll vahe, plokki pead sa sama suure surveastme saavutamiseks oluliselt vähem lihvima kui kaant. Mida vähem kaane kallal nokkida, seda parem asi tuleb, põlemiskamber ei ole lihtsalt niisama nalja pärast sellise kujuga nagu ta on. See käsitlus, et detonatsiooni tõenäosus sõltub ainult surveastmest, on väga lihtsustatud. Tegelikus elus sõltub põlemiskambri kujust vähemalt sama palju.
Ega see muidugi elu ja surma küsimus ei ole, lihtsalt väike nipp. Kordan igaks juhuks veelkord, et ma tean gaasist ja gaasimootoritest ainult seda, et nad teevad paha haisu. Kogu see jutt on bensiinimootorite kohta.
Parandus: link maha koristatud.
Postitused: 5,843
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Üks meetod omal ajal oli 1,6-se kaane panemine 2-sele mootorile. Hinnatud tegevus Inglismaa Escort MkI/MkII vennaskonnas.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Karpakaante puhul võib tõesti nii teha, aga EFI kaant pole mõtet karpakaane vastu vahetada, kuna ta on oluliselt parema voolavusega. Muidugi on võimalik karpakaas ka sama heaks portida, aga see on juba teine jutt ja teema...