Postitused: 62
Teemad: 5
Liitus: Nov 2003
Maine:
0
Mul ka seisab õue peal Capri MK3 Pinto R4, j akuur on juppe täis, kui aidata saan küsi.
Eetrisegu
Registreerimata
Loodan, et nüüd valesse kohta ei torka, aga küsimus säärane.
Et.
Kas praegu on Eestimaa peal caprisid müügis? Selliseid mis 10 aastat remonti ei vajaks (loe: roostemäsasid). Selliseid millega tuleks küll tublist tööd teha, kuid ei vajaks remondiks (juhul kui mootor on olemas ja ei vaja väljavahetamist) üle 50k. Juhul kui mootor puudub, pole ka hullu.
Oleksin infost täitsa huvitatud.
Aitäh.
Eetrisegu
Registreerimata
wax Kirjutas:Siin hents pakub ühte poolikut projekti. http://www.fordtaunus.net/foorum/viewtopic.php?t=619
Peale kerget uurimist selgus, et masin jääb siiski müümata.
Kuid, oleksin siiski väga tänulik, kui keegi veel variante pakuks.
Aitäh.
Postitused: 1,141
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
lihtsalt õrritamiseks paar pilti:
http://www.album.ee/?o=291342765
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Kellele see kaunitar kuulub ja kus ta seisab?
Postitused: 1,141
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
see seisis... oli ca 5 aastat tagasi Rakvere lähedal Võhus. kuulus mehele nimega Morgan ja pärast tema surma müüdi see masin teadmata suunas!
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Jupid ja oskusteave on sarnased küll, aga seltskond, kes ntx Taani Capriklubile külla sõidaks ja kel minimaalselt 5 perfektselt taastatud masinat ette näidata oleks, vist veel pisut viibib....
"tehnilistel põhjustel" ja, noonii, oma 5-10a...?
Postitused: 3,158
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
62
Nojah, mul isiklikult on klubi olemusest ja eesmärkidest veidi teine nägemus. Välismaal eputamas käimine on kena, aga kui mingi hetk need 5 Caprit juba olemas on, siis pole nende klubisse ühendamisest enam suuremat kasu - autod on ju valmis. Klubiline organiseerumine aitab osalejatel eelkõige kergendada selle tasemeni jõudmise vaeva - klubi saab üürida korraliku töökoja, osta kambapeale mõned kallimad tööriistad, taotleda soodustusi kõikvõimalike materjalide ostmisel, vahendada oskusteavet raamatute ning suulise teabe kujul (stiilis "käisin Võrus tagatulesid ostmas ja nägin et seal oli korralik mootor ka, sul vist läheb seda vaja") ja nii edasi. Inglismaa mudel meil ei tööta, sest seal on Capri ja Escort nagu meil Žiguli ja Mosse - nemad loomulikult filtreerivad oma liikmeks astujate hulgast "põllurallikate" omanikud välja, lisaks pole varuosapuudust. Meil on juba mõningate elementaarsete juppide leidmine peavalu (näiteks ma otsisin Capri/Escort RS2000 esipüstikud oma pool aastat taga), seega puuduvad ka põllurallijatest-pohhuistidest harrastajad - nii palju kui mina tean, teevad kõik oma projekte täie tõsidusega, mis siis et eesmärgid ja stiilid veidi varieeruvad.
Eestis on kogu värk veel liiga väike, et mingit elitaristlikku suhtumist kultiveerida. Enne tuleb vundament laduda, küll siis kunagi saab ka eri stiilide üle kakelda ja muul viisil harrastajate vahele kiile lüüa.