tere ma tahaksin teada mis on iz jupitar 3 plussid ja miinused,kuna on endal vist kavas üks üles putitada mis on kaua seisnud.
Postitused: 992
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
11
14-04-2006, 22:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-04-2006, 22:20 PM ja muutjaks oli
overspeed.)
miinused:
-- süüdet paika panna suht ajakulukas ja täpne töö, kui kannatust on saab löpuks tehtud.
-- käigud on üksteise suhtes liialt pikad. Käigu vahetusel langevad järgmise käiguga pöörded mootori tärkamismomenmdist alla, jöud on aga pööretes peale momenti. Seda probleemi tunned, kui söidad kahe inimesega vasta tuult. Vöib tekkida juhus, kus neljandat ei saagi panna. Kolmandaga lased küll pöörde, kuid neljandaga madalate pööretega ei jaksa mootor tärgata ja nii sa tagasi kolmandal oled.
-- Kui sidur on nati halvasti seadistatud, siis kas kiirendusel libiseb läbi, vöi ristmikul käik sees seistes veab kaasa. Tehase ketaste arvuga, kui mootor hästi timmitud, hakkab täiskiirendusel sidur läbi libisema. Keerad vedrusid peale? Jah, aga siis veab ristmikel kaasa. Sain kompromissi siis, kui lisasin veel ühe siduriketta lisaks ja timmisin katsetega vedrud öigeks.
-- Süütelukk. Kui vöti on kulunud vöi kontakti vedrud väsind, tuleb süüde vibraga välja. Kui kontaktide ühendus halb, ei pääse piisav vool (Amprid) säält läbi, ning süüde on sitem, kontaktid ja lähijuhtmed soojenevad kuumaks. Süüteluku all ühendasin süütekontakti otsejuhtmega ja panin usaldusväärsema lüliti mujale varjatud kohta.
-- Esilamp. Kuna pinge on 6 V, tahab see saada igal pool ülikorralikke klemmühendusi. Kui kuskil jama on, jääb vool nörgaks. Et tagada korralikult ere esilamp, vii massijuhe otse akult esilambi pirnile.
Plussid:
Köik muu mis eelnevalt ei maininud
-- ilus heli tagasummaritest
-- hea kiirendus
-- väiksem vibra
-- moraalne rahuldus söita heas korras vene päritolu tsikkliga
-- jne.
Arrogance diminishes wisdom !
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
17-04-2006, 11:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2006, 11:43 AM ja muutjaks oli
klaabu.)
Lisaks veel siis miinuseks ka see, et mõlemas pütis segu korralikult paika saada on kogemusi nõudev ülesanne. Mind isiklikult häirib seegi, et kuna olen varem Minskite ja Planetadega sõitnud, siis käigukastile saab ligi ainult mootorit poolitades. See rohkem mugavuse asi.
Aga suurima plussina kumiseb mul peas mõte, mida Motamees 10 aastat tagasi mulle ütles: kui Jupiteri ühe silindriga midagi peaks juhtuma, siis teine toob ikka koju (järgi kah kahjuks proovitud).
Postitused: 992
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
11
klaabu Kirjutas:Lisaks veel siis miinuseks ka see, et mõlemas pütis segu korralikult paika saada on kogemusi nõudev ülesanne.
Aga suurima plussina kumiseb mul peas mõte, mida Motamees 10 aastat tagasi mulle ütles: kui Jupiteri ühe silindriga midagi peaks juhtuma, siis teine toob ikka koju (järgi kah kahjuks proovitud).
Mul oli see karba regull juba ununenud. Timmi seibi, söida 15 kilti, vaata küünlaid, timmi jälle seibi, söida, vaat küünlaid, timmi, jne ... kuni paikas. Siis vötad korra karba mingil pöhjusel maha ja hakka otsast pääle. See oli peamine pöhjus ju, miks ma omale kummagi silindri jaoks eraldi karba panin: korra timmid ja jääbki.
Üks silinder toob koju ära, sai ka ise tahtmatult see ära proovitud.
Arrogance diminishes wisdom !
Postitused: 442
Teemad: 44
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Ma ei teagi kumb on parem kas tunne, et omad Iz Jupiteri või siis see fiiling mida tunned temaga sõites. On häid ja on teisi külgi, ometigi on korviga kolmega sõita vägagi meeli ülendav. Tee korda muud midagi, samas soovitan sisestada siia otsingusse ka jupiteri märksna ja saad palju palju teemasid kus seda juba arutatud, mis head mis vead.
Ermo(õnnelik jup3k omanik)