Postitused: 9
Teemad: 6
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Kas kellelgi on head kogemust ilujoonte pealekandmisega värvitud pinnale? Valged jooned mustale - paak, porikad ja värvitud veljed. Kõige püsivam moodus on kindlasti värv/zabloon. Millise tulemuse või kestvuse annab aga teip ja millist tuleks eelistada? Kuna endal kogemus puudub, aga vilemust tahaks nagu natuke joonega eputamist, on plaan siiski kätt proovida. Praegu tundub, et kõige suurem probleem tekkib kohe väikese raadiusega kumeruste korraliku fikseerimisega ...
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
16-04-2006, 10:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-04-2006, 10:28 AM ja muutjaks oli
oldmoped.)
tee nagu originaalis tehti - pintsliga... aga asja lihtsustamiseks on tark teibist shabloon ette teha ja siis sealtvahelt pintsliga tõmmata - siis ei saa eriti eksida. Teibist triipude puhul hakkab see jama, et selliste kitsaste suvalise kujuga triipude plotteriga välja laskmine ei ole mingi probleem... aga kuna nii kitsal triibul on ka see liimipind selletõttu imeväike, siis ei kipu need vägahästi küljes püsima. Alati on võimalus muidugi üle lakkida... aga eks kõik sõltub ikkagi konkreetsest masinast ja omaniku taotlusest.
Postitused: 9
Teemad: 6
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Joonistaks pintsliga, aga pole paraku isaandast antud kätt ja vaevalt et zabloongi kargu aset täidab. Värvimist sellepärast pelgangi, et kui p...se läheb ja kohe värselt eemaldada ei jõua, siis ei ole minul küll enam jõudu plekke uuesti värvima hakata - just eelmisel aastal hakkas kõik liivapritsi alt pihta ja praegu seisab ilusa läike all. Kuna planeerin topeltjooni - jämedam ja peenem kõrvuti - siis minusuguse ajab see pintseldamine kindlasti hulluks ja tulemuse peale ei tahaks mõelda. Mitte et püsivust ei oleks, aga esimese korral ei tahaks kohe miiniväljale üks jalutama minna ...
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Just vastupidi, see teibist shabloon täidab kargu aset ideaalselt! Sa lihtsalt ei saa ju mööda tõmmata, ja kui tõmbad, siis ei satu see plekile vaid teibile ja miskit hullu ei juhtu. Tegu olegi nende puhul enese kindlustamisega.
Soovitaksin küsida nõu Valdolt - umbes aasta tagasi tootsin just selliseks abivahendiks talle teibist kitsaid triibushabloon-abivahendeid ja kui õieti mäletan, siis mootorrattamuuseumis oleva 3rattalise kaubaveoratta triibud on nende abiga tehtud.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
ära karda pange/miiniväljale astudas. Mingi tee on alati mis sellest välja viib. Tuleb see vaid välja otsida.
Teiseks see teipidega süsteem töötab päris ilusti, katsetasin seda ka ise algul kuigi garaazi ukse peal- sirge pind ja siis läksin küljekarbi kallale. Pole hullu, paned pange joonistad teipi veidi savi- nagunii hiljem eemaldad selle ju.
Rahu kannatust, eksperimenteerimist.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Ma panin küll oma masinale ilujooned teibiga, poes müüdi ja otsustasin ära proovida. Väga ilus sai, maha pole küll tulnud 1 aasta jooksul. Mul on siis punased triipud mustal taustal. Üks triip on paksem ja teine õhem. Sõbrad veel ei uskunud et ise panin, arvasid et on tehases pandud.
Postitused: 82
Teemad: 10
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Olen kuulnud, et tehakse teibiga servad ja tõmmatakse pintsliga vahelt läbi, siis aga pidi selline probleem olema, et teipi maha võttes jäävad triibu servad sakilised, see aga pidi sõltuma teibist. Hästi pidi töötama 3M disainiteip.
Endal on plaanis vanale Jawale kuldsed triibud teha.
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Sakiliste servade vältimiseks tuleb teip maha võtta enne, kui värv kuivanud on, sellisel moel vajub värv servast siledaks.