17-01-2006, 18:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2006, 09:45 AM ja muutjaks oli
Jansa.)
Tegu siis üpris vana gaz51 ga. Mure om selles et elektrisüsteemis on mingi viga, paned käima ja sõidad ütleme 20. km ,jätad seisma ja enam pärast käima ei lähe!! Kui jagaja kaane maha võtad siis on tavaliselt
üks kahest:1. Kas on kontaktid ära põlenud.
2. Või on söe pulk ära põlenud.
Milles võib viga olla??? Ise arvan et süütepool on läbi ,aga kui teise panin peale oli ikka sama jama, (süütepool läheb kuumaks).
Või on juhtmed mingit moodi valesti peal, aga ei usu sest mootor käib ilusti , kui töötab!!
Postitused: 651
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
Kui suur on jagaja rootorivõlli lõtk ?
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Kas süütepooli lisatakisti (variaator) on ikka vahel?
Postitused: 762
Teemad: 42
Liitus: Jun 2005
Maine:
8
see et ta hästi käib ei välista seda,et juhtmed valesti ei ole.nagu juba eelnevalt öeldud,kontrolli kas vool läbib süütepooli läbi takisti.
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
2
Tundub variaatori viga olevat jah.
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Ei taht uut teemat tegema hakata, loodan, et see haakub natuke olemasolevaga. Tegemist sellega, et Gaz 52 säde kadunud. Mootori ringiajamisel jagajast süütepooli vool läheb ja süütepoolist tuleb vool ka mööda kõrgepingejuhet jagajani, aga sealt enam edasi ei jõua. Mis võivad probleemideks olla. Proovinud vahetada ka rootorit, kuid tulemusi ei andnud(polnud küll tegemist uute rootoritega), küünlajuhtmed samuti vahetatud.
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Ka kaane vahetasin ära aga ikka ei midagi. Kuigi tuleb tunnistada, et ka küünlad on vanad aga seda ikka ei taha uskuda, et kõik kuus küünalt ühtemoodi läbi on. Mingi õrn säde justkui vahepeal oli aga see oli ka kõik. Ostsin täna uue rootori ja proovin sellega.
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Tänud kõigile, kes nõu ja jõuga kaasa aitasid aga viga siiski hoopis lihtsam ja seda kummalisem, et kõik 6 süüteküünalt ühel ja samal ajal lepingu lõpetasid ning lihtsalt sädet ei andnud. Teab keegi soovitada, et mis küünlaid kasutada 52 mootoril, millised oleksid kõige kõige...
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Auto käima pannes ja külma mootoriga järsku gaasi andes, tahab nagu turtsuma hakata(see ka vist normaalne, kuna mootor külm). Mootori soojenedes anomaalia natuke kaob, kuid ikkagi nagu järsemal gaasivajutusel tahab natuke puterdada ning paukuda. Kas võib siin tegemist olla süüte jamaga, et äkki on natuke hiline. Kui kõrgematel tuuridel gaasi vajutada, jookseb ilusti pöördesse. Autoks siis Gaz 52 R6
Postitused: 130
Teemad: 97
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Kui Su masinal on kiirenduspump kinni (kehv bensiin) .Ma tean omast käest .
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Kui oleks kiirenduspump, siis peaks ta ju sooja mootoriga ka nii tegema, aga mootori soojenedes asi paraneb. Ei tea, kas temp peaks mootorit soojaks lugema. Praegu tõuseb sinna 40 kraadi kanti ja natuke alla seda ning siis hakkab paremini tööle. Mõtlen, et äkki lihtsalt pole mootor saavutanud oma õiget temperatuuri. Karpa muidu ilma tooreklapita(asi demonteeritud). Kahtlustan ikkagi süüdet, kuna justkui taob algul sumpsi ning peale seda ka karbussi.
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Mootor tühikäigul töötab ideaalselt ja küttekulu pole ka eriline probleem, kuna masinat linnaliikluses ega igapäevaliikluses ei kasuta. Karburaatoriks on K126(mingi modified on ka). Ja eks küttesegu on meelega natuke rikkamaks viidud.