21-04-2006, 16:33 PM
Nii, kasti suuremad osad pesumasinast läbi käinud ja väiksemad osad käsitsi, tavalise bensiini sees samuti puhtaks saanud:
![[Pilt: imgp10036hz.jpg]](http://img164.imageshack.us/img164/1724/imgp10036hz.jpg)
Seda viimast pilti on peaasjalikult just endal vaja, kasvõi selle pärast, et need asjad, mis sealt galvaanikasse läevad, hiljem kogu tsingitud poldihunnikust välja sorteerida ja õigesse kohta keerata.
Hiljem ju kindlasti ei mäleta, kas kastikorpuseid hoidsid omavahel koos poldid koos vedruseibidega või poldid hoopis ilma seibideta.
Teine asi on see, et pildilt on võimalik hiljem välja lugeda pisiosade arvu, kasvõi selleks, et kindlaks teha, mida kas galvaanikatädid, või hoopis ise, oled ära kaotanud....
Hetkel on selgelt aru saada, et kasti nõellaagri nõelu ntx on 40tk, mis kahe nõellaagri kohta tundub loogiline, eksole...?
Oleks 39tk, oleks jama majas...
Kasti suuremate osade:
![[Pilt: imgp10173qz.jpg]](http://img76.imageshack.us/img76/386/imgp10173qz.jpg)
...kohta on inglastel hea "kild" : they are almost agricultural...(s.o. tugevad nagu traktoril....
)
Tagurpidihammaka eest küsib Ford 2000 eeku, seega jätkub endiselt doonorkasti otsimine.
Tagasimmeri (175.-), tagumise laagri (Balti Laager AS - 140:-) ja spidoajami kaane (Melasi - 85.-) sain kätte otse letist, teisi asju (tagapuks, tihendid, esisimmer jne) pidi tellima...
Pisut nokitsesin ka mootori kallal. Olles külge kruvinud otsakaane ja veepumba, juhtusin vändapoolsest otsast otse risti sisse vaatama. Nägin:
![[Pilt: imgp10090zv.jpg]](http://img131.imageshack.us/img131/4094/imgp10090zv.jpg)
Selgus, et kaant on võimalik külge panna mitut moodi. õigesti ja valesti. Esimese hooga, loomulikult, oli sattunud valesti: vända kael on augu suhtes nähtavalt tsentrist väljas. Tänapäevastel masinatel on sellised asjad tavaliselt mingite tihvtidega fikseeritud nii, et pole võimalik valesti panna. Selle mootori kokkupanekul, aga, on mõistust vaja, mida kohe alguses käepärast polnud....
Kaan maha ja uuesti peale. Nüüd jäi enam vähem:
![[Pilt: imgp10101ih.jpg]](http://img131.imageshack.us/img131/9574/imgp10101ih.jpg)
Samuti sai külge keeratud õlipump ja karteripõhi.
![[Pilt: imgp10036hz.jpg]](http://img164.imageshack.us/img164/1724/imgp10036hz.jpg)
Seda viimast pilti on peaasjalikult just endal vaja, kasvõi selle pärast, et need asjad, mis sealt galvaanikasse läevad, hiljem kogu tsingitud poldihunnikust välja sorteerida ja õigesse kohta keerata.
Hiljem ju kindlasti ei mäleta, kas kastikorpuseid hoidsid omavahel koos poldid koos vedruseibidega või poldid hoopis ilma seibideta.
Teine asi on see, et pildilt on võimalik hiljem välja lugeda pisiosade arvu, kasvõi selleks, et kindlaks teha, mida kas galvaanikatädid, või hoopis ise, oled ära kaotanud....

Hetkel on selgelt aru saada, et kasti nõellaagri nõelu ntx on 40tk, mis kahe nõellaagri kohta tundub loogiline, eksole...?
Oleks 39tk, oleks jama majas...
Kasti suuremate osade:
![[Pilt: imgp10173qz.jpg]](http://img76.imageshack.us/img76/386/imgp10173qz.jpg)
...kohta on inglastel hea "kild" : they are almost agricultural...(s.o. tugevad nagu traktoril....

Tagurpidihammaka eest küsib Ford 2000 eeku, seega jätkub endiselt doonorkasti otsimine.
Tagasimmeri (175.-), tagumise laagri (Balti Laager AS - 140:-) ja spidoajami kaane (Melasi - 85.-) sain kätte otse letist, teisi asju (tagapuks, tihendid, esisimmer jne) pidi tellima...
Pisut nokitsesin ka mootori kallal. Olles külge kruvinud otsakaane ja veepumba, juhtusin vändapoolsest otsast otse risti sisse vaatama. Nägin:
![[Pilt: imgp10090zv.jpg]](http://img131.imageshack.us/img131/4094/imgp10090zv.jpg)
Selgus, et kaant on võimalik külge panna mitut moodi. õigesti ja valesti. Esimese hooga, loomulikult, oli sattunud valesti: vända kael on augu suhtes nähtavalt tsentrist väljas. Tänapäevastel masinatel on sellised asjad tavaliselt mingite tihvtidega fikseeritud nii, et pole võimalik valesti panna. Selle mootori kokkupanekul, aga, on mõistust vaja, mida kohe alguses käepärast polnud....

Kaan maha ja uuesti peale. Nüüd jäi enam vähem:
![[Pilt: imgp10101ih.jpg]](http://img131.imageshack.us/img131/9574/imgp10101ih.jpg)
Samuti sai külge keeratud õlipump ja karteripõhi.