Pobeda müügis AUTO24.EE-s (müüdud!)
#1

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html


Minu sooviks mitte aga müügikuulutuse promomine, vaid küsimus, kas keegi foorumist on ka sellise autoga seotud olnud (või on praegu)
Mõtlesin et ostaks endale. Aga oli juba müüdud. Hinna raamid millega auto oli müüdud mulle öeldi - tunnistan et mul on häbi, sest need on 5 kuni 10 korda kõrgemad kui mina mõtlesin pakkuda. Täpsemalt võin U2U öelda. Aga ehk auto on ilus.
Kas keegi teab selle auto saatust ja ajalugu?






Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Minu hea sõbra auto. Sai päranduseks. Viimased 25 aastat seisnud pukkidel kuivas garaažis. Väga spets ei ole, aga peaks olema täisoriginaal. Müüdud 80 kilo eest.
Vasta
#3

Kas auto jöi Eestisse või läks minema?

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#4

Nojah...oleks see vend siia enne pöördunud, huvitav, mis hinnasiht oleks talle antud. auto.ru foorumis pakusid vennad 500-1000 USD. Aga vahepeal ma sellest turust aru siiski ei saa. Leho Siimseni täielikult restaureeritud üliharuldane M-410 http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
müüakse viiendat aastat 110 000-ga.

või näiteks sellist isendit 3 000 EUR-iga:
http://www.blocket.se/vi/8201017.htm?ca=2_s

või näiteks sellist:
http://cgi.ebay.co.uk/ROVERP5B-SALOONV8_...dZViewItem

Ning tavaline restaureerimist vajav Pobi mille ainuke eelis on see et pole 70-ndatel tuuningut saanud läheb 80 kiloga minema. Muidugi, kui ostjaks ongi välismaalane, kelle jaoks Pobi on haruldus ja vana Volvo rahvauto..
Aga samas kõva sõna...samas, aga tõesti originaalkonditsioonis eestis selliseid pobisid naljalt ei leia..ning ükskõik kui kõvasti restaureeritud auto sellist tunnet ei tekita...ainuüksi Automi kleeps juba väärtus omaette..nii et hea meel et auto leidis ostja õiglase hinnaga.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#5

mul sõber ostis kiloga ja suht heas konditsioonis on. joppas raisal. värv on maas enamus sisul on ka mõned augud sees ja kerel kõrvalistuja jalge ees üx nurk tahab kõva keevitamist aga muidu siuke nipet näpet asjad teha vaja
Vasta
#6

olime meiegi huvilised kuid hind muutus ebareaalseks. Algul mõtlesime et 25-40 tuh oleks õiglane hind kuid kui teavitati hinnast 70-80 tuh lõime käega.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#7

mina sain aru, et sellises konditsioonis auto on järelikult suur haruldus?
kas haruldane on originaalpolster ja plastik või kereseis?


Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#8

denis23 Kirjutas:mina sain aru, et sellises konditsioonis auto on järelikult suur haruldus?
kas haruldane on originaalpolster ja plastik või kereseis?

Ega neid palju ei ole - aja jooksul ju enamik pobisid tugevat läbisõitu saanud ning mitmeid kordi kapitaalremonditud. Ning plastosi hävitab päike ning osalt ka niiskus, polstrit ka. Ehk need on säilinud vaid masinatel, mis on seisnud kuivas ja pimedas garaažis. Polstri saab jäele teha, plastosi mitte (st mina ei tea, kes valmistaks replikat, mina suudan taastada vaid vähehävinud plaste).

Muidugi, veelgi suurem haruldus oleks samas konditsioonis 1948-50.a. Pobi. Kuid kuna tollal sattusid erakätesse vaid mõned üksikud autod, siis nende aastakäikude pobisid sellises seisus praktiliselt ei ole. Kaasfoorumlase pkuldsaar 1950.a. Pobi on üks (ja ainus?) erand.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#9

Kui ma oleksin endale eesmärki seadnud saada korraliku M20 omanikuks oleksin ilmselt päris nõutu. Kuid samas, kui vaadata asju laiemale, võib sellises konditsioonis auto otsida kogu endise NLiidu territooriumilt. Näiteks, tean ühte inimest kes tõi venemaalt väga heas originaalkonditsioonis GAZ-21I.
Kusjuures, ega see auto ka ei olnud prillikivi, tundub et oma 30 aastat ta on ikka sõita saanud.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#10

denis23 Kirjutas:Kui ma oleksin endale eesmärki seadnud saada korraliku M20 omanikuks oleksin ilmselt päris nõutu. Kuid samas, kui vaadata asju laiemale, võib sellises konditsioonis auto otsida kogu endise NLiidu territooriumilt. Näiteks, tean ühte inimest kes tõi venemaalt väga heas originaalkonditsioonis GAZ-21I.
Kusjuures, ega see auto ka ei olnud prillikivi, tundub et oma 30 aastat ta on ikka sõita saanud.

Mida vanem on auto, seda väiksem on tõenäosus seda originaalsena/perfektsena leida. Usun, et Venemaa avarustelt võib hetkel (veel) leida ehk perfektses korras 21, kuid Pobi osas on see juba problemaatilisem.

Olles kontaktis Venemaa Pobi-huvilistega (nt mh lehe gaz20.spb.ru autoriga), julgen kinnitada nt seda, et enne-1950 Pobedad on sealmaal isegi vaat et suurem haruldus kui Eestis. Ümber ehitamata ja heas korras isendeid peaaegu ei leidu. Enamik detailide fotosid ja teavet varaste Pobide kohta pärineb nt minult (ja põhineb Eesti pobihuviliste autodel/detailidel).

Olen nõus tegema välja kalli Prantsuse konjaki kodanikule, kes viib mind kokku perfektses tehnilises seisus, perfektse salongisisuga ja 100% originaalse (vrd auto24 müüdud isend) 1. seeria Pobi omanikuga, st sellise auto omanikuga, mille kerenumber jääb 7000st allapoole ehk valmistusaeg 1949. veebruarist tahapoole, millel on vana "emkalt" laenatud kast ja õli peenfilter asub tulemüüril, lisaks muud eripärad. St masin peab olema tehniliselt ja välimuselt vähemalt sama korras kui kaasfoorumlase pkuldsaar 1950. aasta kabrio.  (Kardan, et sellist autot lihtsalt pole.)

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#11

Tead, ära kunagi ütle nii. Venemaa on suur. Näiteks on selline linn nagu Arzamas-16 (kodanikunimega Sarov). see on koht kus tehti NLiidu kõik tuumapommid. Kuni tänase päevani kinnine territoorium. Arvan et 50-ndatel aastatel eraautode kontsentratsioon seal oli sadades kordades kõrgem kui mujal. Ei oska Pobedade kohta öelda aga Volgade osas tegemist on tõelise paradiisiga. Seda enam et Sama ainult väiksemal määral kehtib kõikide NLiidu akadeemlinnakute ning muude kinniste linnade kohta. Pluss lääne Pobedad. Selline seisund on lääne autodele täiesti tavaline. Olen ka paremas seisundis sama vanu autod näinud.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#12

denis23 Kirjutas:Olen ka paremas seisundis sama vanu autod näinud.
Teemast küll mööda aga minu nähtud väikseima läbisõiduga ja originaalkonditsiooniga auto on M 402, millest teema on siin!
Vasta
#13

denis23 Kirjutas:Tead, ära kunagi ütle nii. Venemaa on suur. Näiteks on selline linn nagu Arzamas-16 (kodanikunimega Sarov). see on koht kus tehti NLiidu kõik tuumapommid. Kuni tänase päevani kinnine territoorium. Arvan et 50-ndatel aastatel eraautode kontsentratsioon seal oli sadades kordades kõrgem kui mujal. Ei oska Pobedade kohta öelda aga Volgade osas tegemist on tõelise paradiisiga. Seda enam et Sama ainult väiksemal määral kehtib kõikide NLiidu akadeemlinnakute ning muude kinniste linnade kohta. Pluss lääne Pobedad. Selline seisund on lääne autodele täiesti tavaline. Olen ka paremas seisundis sama vanu autod näinud.

Ma usun, et kinnistes nn "tuumalinnades" liikus kõike. Aga kas need seal veel alles on... kahtlen. Venemaa Pobi-huvilised oleks üht-teist välja kaevanud. (Jutt käib endiselt 1948-49.a. v.l. autodest.) Mina ei ole selle ajastu Pobidest näinud Venemaa poolt pärinenuna ühtki fotot seni...

Loomulikult ei ole sellise auto olemasolu välistatud ja siis selle omanikuga kontakti saanuna on mul suur rõõm Prantsuse konjak ära kinkida, nagu lubasin (vt mu eelmist postitust) Wink

Mis puudutab Pobedade eksporti, siis N.Liidust välja hakkasid nad minema alates 3. seeiast ehk 1955. aastast. Erandiks oli Soome, kuhu sattus neid väikeses koguses ka alates 1951. aastast, nt üks Helngi taksofirma kuulus N.Liidule ja opereeris Pobedadega. Aga ma ei tea, et nende hulgas oleks olnud ainumaski 1948-49.a. auto (olen üsna veendunud, et nende aastakäikude autosid ei sattunud ka Soome mitte).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#14

vaata Valdo, see asi ongi selline et meie ise seame endale raskused ning ületame need.

ilmselt, tõepoolest, I seeria Pobeeda on natukene teine asi kui näiteks tavaline M407 või M21. Aga huvitav on see et Venemaal on neid rohkem jäänud esimeste omanikke kätte kui Eestis. Muuhulgas on põhjuseks see, et tänu kõrgetele imporditollidele ei saa seal päris odavalt 10-aastase Opeli või Fordi osta.

Teine koht kus ma olen avastanud Venemaal liigub ringi palju huvitavat 50-60 tehnikad peale n.n. ülikoolilinnakuid on suurte lennutehaste ning lennubaaside ümbrused. Olidki just lendurid ning lennukonstruktorid üks eliit tol ajal. Lisaks sellele ka vanad "eliitsuvilate" piirkonnad.

Näiteks olen lausa mitu ZIMi näinud mille omanikuks oli kas või katselendur, raskelennuväe polgu komandöör, lennukikonstruktor, lennukitehase peainsener jne jne.

Aga eks igal asjal on oma hind ning kui ollakse nõus nii kõrget hinna maksta siis ongi selline hind õiglane ja punkt.  

Kokkuvõttes siiski ütlen et vähemalt Volgadega Venemaal on natukene paremad lood kui eestis nii varuosade kui ka autode osas.
See tähendab et aeg ajalt ikka liigub originaalvärviga roosteta isendeid. Eestis vabas müügis mina need eriti pole näinud viimastel aastatel.

P.S. Mosse 402-407 mulle on alati meeldinud. Ainult et need on palju haruldasemad kui Volga minu meelest ja varuosasid ka suhteliselt raske saada.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#15

denis23 Kirjutas:Kokkuvõttes siiski ütlen et vähemalt Volgadega Venemaal on natukene paremad lood kui eestis nii varuosade kui ka autode osas.
See tähendab et aeg ajalt ikka liigub originaalvärviga roosteta isendeid. Eestis vabas müügis mina need eriti pole näinud viimastel aastatel.

Ega selliseid Gaz 21 isendeid Eestimaal vaba müügile arvatavasti oodata eriti polegi. Tean vähemalt 3 sellist autot ja  nende omanikud-vanatehnikahuvilised hoiavad neid kui "kalliskive" ning võimalikust müümise variandist ei taha kuuldagi. Ka mitte tuleviku perspekiivis.

  
Vasta
#16

Kõiki neid ideaalseisukorras Pobedasi,Moskvitse ja Volgasi oleks meil
rohkemgi alles jäänud kui poleks tulnud vabaturu majandus.Krooni tulekuga avanes meil võimalus oma isa,vanaisa hoitud auto müüa
välismaale või saades vastu mingi lääne sõiduk.
Kõiki neid esimese seeria Pobeda iseärasusi arvesse võttes ongi mul kuri
kahtlus et sõbra vanaisa ideaalkorras Pobeda MkI rändaski niimoodi soomemaale.Kõikidest minu soovitustest hoolimatta et jäta auto müü -
matta.Tal oli kõik olemas,koht kus autot hoida(küttega garaaž),
majanduslikult harju keskmine,aga näed mis juhtus.Nüüd sõidab 69 aasta
Moskvitsiga ja vannub et sai lollust tehtud.

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#17

millegipärast just vabaturumajanduse riikides on säilinud oluliselt rohkem autosid kui meil oli neid 90-ndate alguses.
Ma arvan et kui vabaturumajandust (ning sellega kaasnevat odavate autode uputust) poleks tulnud siis kõik need 90-ndate alguses ringi sõitnud ideaalkorras autod oleksid edasi ringi sõitnud kuni ühel hetkel ei  muutunud vanarauaks. Umbes selline saatus ootaski kõike need Maibachid, Horchid jne mis krooniaja tulekuks reeglina olid niivõrd rapitud et ongi enamusel oli ainult ainult ümberkeevitatud raam ja iluvõre originaalist alles.
Teine asi mis oleks toimunud nii kui nii sõltumata riigikorrast on see et nende autode esimesed omanikud kelle sünniaasta jäi enamuses 1915-1935 ei saanud paraku oma autodega enam hakata ning autod hakkasid paremal juhul sattuma teiste kätesse ning halvemal juhul lihtsalt jäid vedelema kuskil hoovis. Mina mäletan kuidas meil seal Sütiste tn. kandis seisis üks must ekspordi variant volga II seeria mis aeglaselt aga kindlalt ideaalautost rusuks muutus. Sama moodi ka minu auto omanik, rahu tema põrmule, kes oli 36 aastasena sellle auto ostnud ning olnud selle omanik üle 40 aastat müüs seda maha raske haiguse ning kõrge vanuse tõttu. Ning kahtlen selles et nliidu tingimustes oleks keegi antud auto ostnud selleks et panna garaazi seisma lihtsalt oma armastuse vana autode pärast. Ikka oleks minu volgat ees oodanud kas või kartuli vedamine turule või eratakso saatus, ehk see sama teekond mis tavaliselt jäi nende vanade volgade viimaseks.
Ma lugesin, ainult siin foorumus meil on 30 M20, neist peaaegu kümme on I seeria. Enamus neist autodest on just vene ajal räigelt ümberehitatud ning kulunud. Kui poleks eesti aega tulnud mitte ükski neist ei oleks ma arvan 90-ndad üleelanud. Ja see et mõni auto on välismaale läinud on minu meelest täiesti ok. Minu meelest, on tervitatav kui auto saab kuhugi müüa ja asemele osta midagi meie maal haruldasemat. Uskuge mind selle 80 000 EEK eest mis see 1955 a. Pobi hind oli saab läänes sarnases sõidukorras palju palju huvitavaid sõidukeid, ka vanemaid ja haruldasemaid. keegi ei keela ju need tolli- ning maksuvabalt siia tuua kas või teise maailma otsast.  Minu meelest ongi tore et ei pea nüüd piirduma Volga-Pobeda-Mosse valikuga vaid saada just see auto mis tahad.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#18

denis23 Kirjutas:P.S. Mosse 402-407 mulle on alati meeldinud. Ainult et need on palju haruldasemad kui Volga minu meelest ja varuosasid ka suhteliselt raske saada.

Põhjus selles, et Venemaal on suurte vanasõidukite, eelkõige Volga m21 , Zim, Tšaika ja ZIS kultus. Ihaldatuim on muidugi ZIS 110 järgneb Tšaika Gaz13, Zim. Pobi ja Volga (viimased 3 on "romudena" suhteliselt odavalt  omandatavad).
Suurte unikautode "kollektsioneerimisega" tegelevad prestiiži pärast näit.  Moskvas ärimeeste kõrval mitmed duumasaadikud, mõned näitlejad, muu jõukam rahvas ja eks kõhu kõrvalt ka põlised vanatehnikahuvilised.  Väikeautod ei ole Venes rahakate kogujate poolt eriti hinnas ning seetõttu ei tehta nende osadega ka erilist kaupa. Ka ei toodeta neile minu teada replikaosasid. Näiteks Moskva Lõunaturu kuulsad  kaupmehed Vitja, Vova ja Radik (tegelikud nimed, mitte väljamõeldud ja huvilisel tasuks neid Lõunaturult nende nimede järgi küsida) Mosse, ZAZ osadega üldse ei tegele, kuna potentsiaalne ostjaskond on "hinnatundlik".

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#19

Lugupeetud Eberhard! Venemaal ei ole Volga m21 , Zim, Tšaika ja ZIS kultus. Venemaal on kõrged tollid, mis kasvavad auto litraaziga ja vanusega. Mingit halastust uunikumitele pole. Näiteks 7000 sm3 ja 35 aastat Cadillaci toomine tähendab umbes 35 000 USD väljaminekut tollide näol. Kusjuures auto enese hind on 2-5 000 USD. Tavaline W123 kerega 25 aastat vana mersu toll on umbes 5000-7000 USD. See ongi põhjus miks seal kõik kemplevad volgadega ja zimmidega.
Kui ma näitasin oma mersu pildid seal mehed naersid et selle raha eest mida ma olen ostnud piisaks ainult venemaa tolli maksmisest. Nendele vanadele lääne autodele mis seal on toimub venemaal uskumatu jaht (näiteks 70-ndate suured ameeriklased, endised lääne diplomaatide autod) ning jumaldakse ka kõige vulgaarsemaid forde ning chevi ronte, mida saab usas igast lammutusest. Põhjus on üks: toll maksaks kümneid tuhanded dollareid.
Mis puudutab autosid siis näiteks ZAZ-965-le toimub lausa jaht, nii populaarseks see auto on muutunud. Mossede kohta pole jah kuulnud midagi.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#20

On ikka kultus võib ka öelda populaarsus, muidu ei oleks nii massiliselt pobi ja volga portaale, restaureerimiskontoreid, igasugu oldtaimer festivale jne. Oleks vanal lääne masinal Venes selline edu, saaks paljugi veel päästetud! Vene ärimehed ostavad läänest Faberge munasid ja ikoone tagasi, asi see kümneid kordi odavam Buick jne ära tuua kui on tõsine tahtmine. Minu tähelepanekud Venes näitasid, et suur Vene uunik on ikka palju hingelähedasem kui miski lääne sama ajastu aparaat ja see on mõistetav. Vene portaalides ei jõuta Gaz 21-te küllalt ära kiita, kes kahtleb Volga originaalses disainis saab armutult sugeda.
Sa vaata kui palju vedeleb Venes jubeda väljanägemisega trofeetehnikat- kui keegi oleks huvitatud nende taastamisest ja "jumaldamisest" tekiks koheselt kasvõi mingitegi replikaosade tootmine ja juppide vedu Euroopast või Ameerikast. Kasutatud jupi toomine omaks tarbeks peaks Venesse ju ometi tasuta olema!
Kõige kõnekam indikaator on minu arvates aga ikkagi hinnaskaala-kui Tšaika iluliistust makstakse silma pilgutamata 300 USD ja Mosse omast 3 USD siis on selge, kuhu eelistused kalduvad. Kas Moskva Lõunaturul tegeleb keegi lääne vanatehnikaga? Minu teada veel mitte.
Ka Zaz 965 varuosa hinnad on võrreldes suurautodega väga odavad-ZAZ 965 uusi esiporitiibu müüdi kuskil Vene internetis 500 rubla paar-nii madal hind näitab seda et ZAZ -muhu kõrghetk pole veel käes.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne