Väiketraktor
#41

mu trakats sai ka esimesed ristsed.
laadisin järelkäru kuhjaga tooreid küttepuid täis. kummid läksid täitsa lötsaks...
kimas nii, et ei teinud teist nägugi.Cool
Vasta
#42

Meil kah säärane "põta"
Aga tahaks nii teha et see masin n.ö. seest käima kah läheks. Starter on, aga see ei jõua üle survetakti lüüa. Küsimus on et kas keegi kusagil müüb sos klappi. Või mis süsteemiga see masin starterist käima läheb.

Meie ostsime selle põta oskjonilt kunagi eest aja algul.Siis oli ta väga närus seisus. Sai korda tehtud ja nüüd on tal käru,tera(kinnitub taha) ja muruniiduk.
Eriti asjalik on muruniiduk,võimsust on piisavalt et suvalist heina niita.
pilte kah
http://zar.msn.ee/pildid/p6ta_tz4k/
Vasta
#43

Suvel läheb käima küll ilma kõrvalise abita, kui aku korras ja ühendused ka. Näiteks massilüliti klemmid võivad kulumise vastu tavotiga määritud olla, akuklemmid lahti jne.

Talvel on käivitamine natuke problemaatilisem, kuid siiski teostatav (postitus nr 28): http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=9389&page=3.
Vasta
#44

Probleem selles, et starter ei jõua lihtsalt mootorit üle surve takti ajada. Isa on mul kuulnud et silindri peal (kus momendil on mingi polt) on mingi klapp mille tööpõhimõte on sama mis uuematel mootorsaagidel.
Siiani käivitame rihmaga või mägistarteriga (Haanjamaal pole mägi probleemiks Smile )

mingi 0 kraadi juures on ilma eelneva soojendamiseta käivitamine väga vaevanõudev protsess
Vasta
#45

zar Kirjutas:nüüd on tal käru,tera(kinnitub taha) ja muruniiduk.
mis tera see sul on?
sellest pilti pole?
Selline niiduk ka huvitaks.Toungue
see on mingi omakompunn või mis?
Vasta
#46

Jah oma kompunn aga kopunnitud on täiesti tehases tehtud asjadest. Täna või homme lähen maale, siis fotografeerin korralikult kõike.
Vasta
#47

Soojendi skeemi ei jõua praegu teha, aga piltidelt peaks asja olemus paistma:

http://www.hot.ee/hkraav1/sooj1.JPG
http://www.hot.ee/hkraav1/sooj2.JPG

Soojendi tekitatud õhuvool on jahutusventilaatori omale vastupidine. Soe õhk sattub föönist silindri ribidele, läbi jahutusventilaatori uuesti fööni.
Vasta
#48

Kasutan ka siis teema ära
Kas kellegli on reaalseid kogemusi traktoriga JINMA ? plaan selline soetada ehk.


Vasta
#49

Ega keegi oska öelda kust saada sidurikettaid MTZ 12 le.
Vasta
#50

zar Kirjutas:Täna või homme lähen maale, siis fotografeerin korralikult kõike.
millal see homme ka tuleb juba?Wink
Vasta
#51

riko12 Kirjutas:Ega keegi oska öelda kust saada sidurikettaid MTZ 12 le.

Kas Türil paiknev Bel-Est ei aita? Või Viljandis olev Leho kaubandus?
Vasta
#52

Muruniiduk:
http://zar.msn.ee/avatarid/automoto/1.jpg?2
http://zar.msn.ee/avatarid/automoto/2.jpg?2
http://zar.msn.ee/avatarid/automoto/3.jpg?2
http://zar.msn.ee/avatarid/automoto/4.jpg?2
Masin mille 2 muruniitja ühendamisel on tehtud tz 4k-le muruniiduk(ja tera):
http://zar.msn.ee/avatarid/automoto/5.jpg?2
Tera:
http://zar.msn.ee/avatarid/automoto/6.jpg?2
http://zar.msn.ee/avatarid/automoto/7.jpg?2
käru
http://zar.msn.ee/avatarid/automoto/8.jpg?2
kopp
http://zar.msn.ee/avatarid/automoto/9.jpg?2
http://zar.msn.ee/avatarid/automoto/10.jpg?2
Vasta
#53

kes pajataks midagi uut?Toungue
Vasta
#54

Sain sidurikettad tartust motopoest sobivad minski omad.
Vasta
#55

Kas kellegil oleks pakkuda TZ-4K-14 traktorile starterit?
Väga oleks vaja!
Vasta
#56

Sillu Kirjutas:TZ-4K-14 mullafreesiga tegutsemas:
http://www.hot.ee/andres22/_Pilt044.jpg

Mis nipiga see frees kiiresti käima hakkab?
Mul liiguvad terad sama kiiresti, kui rattadki umbes.
Ja seal on mingi must kang, selle sisse-välja liigutamisest mingit tolku ei ole.
Kas midagi on veel kusagilt näppida või on mu riist katki?Sad
Vasta
#57

Freesimisel pead kasutama sisselülitatud ESIMEST käiku  ja siis pead ka mootorile tugevasti pöördeid andma.

Minul oma niidukiga on olnud probleem, et ei pea vastu niiduki terade latt ja tõmbab lati katki kannast umbes 30 sm kõrgemalt. Nii on toimunud mitmete lattidega ja siis olen sellest loobunud. Olen kuulnud, et on ka teistel olnud sama probleemi. Väidetakse, et lati pikkus  ja ristlõige ei ole õigesti valitud. Minul soovitati niidukil ülemisest otsast 2 terade pikkune tükk maha lõigata. Selleni ei ole jõudnud.
Huvitav oleks teada, et kas Teid ka selline probleem on vaevand? Või on minu niidukil midagi olulist jäänud tegemata.
  Eelpool mõni mees kiitis seda tsehhikat, kuid mina nii vaimustuses ei ole. Ainukesed head asjad on frees, haagis, muruniiduk, hari.
Traktoriga kartuli vagusid ei aja ja ei saa ka hooldada. Vao laiuseks oleks, kas 60 või 70 sm, kuid seda ei võimalda rataste vahekaugus mitte kuidagi, olgugi, et on reguleerimise võimalus. Kliirens on madal ja see veaks kartuli pealsed maha.
Peitel kultivaator ka ei ole midagi väärt, sest tekitab buldooseri efekti.
  On olemas pöörd ader, kuid selle kasutamine on problemaatiline. Problemaatilisuse tekitab traktor ise, kuna on keskelt pööratav ja mõjutab ka palju rataste erinev haakumine pinnasega. Selle tulemusena ader taga vänderdab nagu edvistava naise tagumik.
Vasta
#58

Aga kas selle TZ 4k metsa(loe lepapadrik) kannatab minna? Pinnas on tasane ja võib öelda, et suht pehmeke. Ise mõtlen, et talvel ehk, kuid kuidas selline masin ennast metsas ülal peab? On keegi proovinud?
Vasta
#59

Eks ta vist lumel ole samasugune kits nagu t-150k
Vasta
#60

pannkook Kirjutas:Ja seal on mingi must kang, selle sisse-välja liigutamisest mingit tolku ei ole.
Kas midagi on veel kusagilt näppida või on mu riist katki?Sad

Tagasilla karteri vasakul küljel (edasi sõidu suunas vaadates) on väike
kruviga fikseeritud kang, millel on 2 asendit:
1)Kang lükatud sõidusuunas - kardaanilt kantakse pöördemoment  
                                        tagaratastele ning jõuvõtuvõll pöörleb
                                        koos nendega (niitmisel).
2)Kang tõmmatud tahapoole - kardaanilt kantakse pöördemoment
                                       ainult jõuvõtuvõllile (sõltuvus mootorist)
Kruvi ise on fikseeritud 22 või 24 mutriga. Freesimiseks tuleb kruvi ja mutter lahti keerata ja kangi freesi suunas välja tõmmata. Pärast seda tuleb leida kangi teine kruviga fikseeritav asend. Ettevaatlikult kruvi keerates ja kangi edasi-tagasi liigutades saab leida freesimiseks õige asendi (kruvi läheb kangis olevasse lohku).

Frees on välja lülitatud, kui tagasilda lülitav kang (kõige vasakpoolsem kapoti kõrval) lükata riivini. Kui riiv üles tõsta ja kang ettepoole lõpuni lükata (sidur tuleb loomulikult eelnevalt lahutada), hakkavad kardaan ning freesi trummel pöörlema, isegi kui käik on väljas. Riiv kaitseb jõuülekannet olukorras, kus tagasilla juures asuv kang on eespoolses asendis.

Niidukil on 2 viga - hein saab liiga kergesti niiduki latti liigutava võlli ligi
ning vaalu ja niitmata heina vahele jääb liiga kitsas riba (peab rehaga aitama).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne