Kui Smolin midagi pakub, läheb see tavaliselt täppi - nagu ka seekord.
Üsna ameerikalik hardtop-katusega kupee oli tootmises 1956-58, sellele eelnes peaaegu samasugune 1900A (1954-56). Ja mõndadel turgudel oli kupee nimi hoopis Grand Vue.
Jah, pildil tõesti Yugo Florida, mis aga kannab Fiati märki. Mõnedes (ilmselt arengumaade hulka loetavates) riikides kandis see auto nime Fiat Florida. Kodumaal Jugoslaavias nimetati teda Zastava Florida. Natuke ka auto kujunduse saamisloost. Giugiaro disainitud Fiat Uno oli edukas ning kui Fiat alustas suurema mudeli (koodnimi Tipo Due, mis hiljem lühenes Tipoks) loomist, pakkus Giugiaro välja mõnevõrra suurendatud Uno. Fiati juhtkond eelistas aga IDEA pakutud disaini ja ilmselt tegi õigesti. Giugiarol õnnestus aga (võimalik, et Fiati kaasabil) oma Tipo jugoslaavlastele maha parseldada.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.