Ei saa ärimeestest aru
#21

Vot nende "valede käte" ringitoimetamine Turuplatsil ongi kõige kurja juur. Samas kui teha süsteem, et ainult kontrollitud näod pääsevad postitama, on jälle häda, sest kesse viitsib pidevalt Saalomoni mängida, otsustades et kes saab ja kes mitte.
Vasta
#22

Jesper Kirjutas:Vot nende "valede käte" ringitoimetamine Turuplatsil ongi kõige kurja juur. Samas kui teha süsteem, et ainult kontrollitud näod pääsevad postitama...

Postituste keelamisest ei ole kasu, sest rohkem just "valede käte" reageerimine kuulutustele on ebamugav, kui mõni asi enamvähem kilohinnaga müüki panna - siis peab neid lausa kaikaga eemale ajama.
Igasugused "imelikud" postitused turuplatsis on vahest jälle väga kasulikud sest võib juhtuda ka tõeisi pärleid, mille liiga keerulise kuulutuse lisamise protseduuri korral inimene lihtsalt kuulutamisest loobuks.

Samas, kui igasugune missioonitunne ja eetika ära unustada... siis need valed käed vähemalt tulevad ja ostavad reaalselt ka asja ära, kui asi ja hind neile vastuvõetvad on. Keskmine vanarauahuviline põhiliselt kiibitseb ja käib nagu kass ümber palava pudru ja räägib, et ära sa seda tükki ära viska, ma tulen järgi ja võtan endale ja seda masinat kellegile maha ära küll müü, et ma tulen järgmine nädal ja ostan kindlasti ise ära... ja nii kuid järjest...
Vasta
#23

Tere!
EI saa ärimeestest aru ... mina ei saa ka paljudest asjadest aru, nagu näieks kuidas raketimootor töötab, kuidas on võimalik, et forumis valitseb kord milles on sõnaõigus piiratul ringi ja kellel oleks õigus kirjutada igasse teemasse seda mis pähe tuleb ja mis absoluuselt asjasse ei puutu. Oleme kõik küll võrdsed aga mõnei on veel võrdsem. Tekib küsimus et kas keegi absoluutselt mõtleb ka enne kui midagi siia kirjutab... esiteks www.emex.ee tutume varaua hindadega ja saame teada et isik MR. X saab masina eest siiski mitte 500 krooni vaid 2500 viies selle vanarauda. Lõpetu asjatundmatu urin rauahundi teemadel hakkab ära tüütama! On masinaid mida saab ja tasub taastada aga samas on ka võimatu kõike säilitada. Olles isiklikult puruks lõiganud kõiksugu tehnikat altes lintraktoritest lõpetades Ikaruss bussiga. Pigem on vanaruda viimine kiire võimalus kaotada prügimägesid töökodade tagant, samas maksab emex nurisematta kindla hinna ja ei kiibitse! Tegin ise siia "turuplatsi" alla hiljuti teema tahtes osta Datsuni mootorit jms mis aga kustutati kuigi vastas reeglitest loetud nõuetele, ka rohkem kui 25a vana... ei näe kustutamiseks põhjuks aga no eks need piisavalt võrdsed selle ikka leiavad! Samas on neil õigus algatada teemasid mis ei puuduta absoluutselt tehnikat... või ei ole piisavalt vanad või hoopistükkis oma muid hobisid mis tõesti ei puutu absoluutselt teemasse! Mix võib seltsimees Valdo reklaamida oma mõisaid... otsida jumal teab millest raamatuid või jual teab mis veel! Sel juhul peaks ju ka olema minul lubatud otsida omale Datsuni mootorit ja teistel kirjutada sinna teemasse et konkreetne isend rändab emexi ...
Kokkuvõtteks võib öela et hoitkem ikka foorum avatud kasutajatele mitte ainult seda juhtivatele iskutele... lõpetaks kõigepealt ära selle jama, et ui midagi tahad postitada pead pugema mõne mehe auto restaueerimise teemas perse, andma respekti ja kiitma et kõik on hea kuigi olgem ausad ise ei keevitaks seemoodi isegi mitte igapäevaseks sihilikuks lõhkumiseks omandatud autot... samas tuues seda teistele eeskujuks

Olin aus ja ütlesin ka vlja mis öelda oli, kui pinget pakub ja kriitikat ei kannata kustutage ka see postitus aga sel juhul ka minu kasutaja ning kasutaja teeröövel kuna siin väljendub meie mõlema arvamus!

dumat nada a ne prõgat
Vasta
#24

subaru_turbo Kirjutas:Oleme kõik küll võrdsed aga mõni on veel võrdsem.
Kas sa rumaluke ei saa aru, et tänapäevane võrdsus seisneb selles, et kõige võrdsem on see kel on kõige rohkem pappi! Wink
Vasta
#25

subaru_turbo Kirjutas:Tere!
EI saa ärimeestest aru ... mina ei saa ka paljudest asjadest aru, nagu näieks kuidas raketimootor töötab, kuidas on võimalik, et forumis valitseb kord milles on sõnaõigus piiratul ringi ja kellel oleks õigus kirjutada igasse teemasse seda mis pähe tuleb ja mis absoluuselt asjasse ei puutu. Oleme kõik küll võrdsed aga mõnei on veel võrdsem. Tekib küsimus et kas keegi absoluutselt mõtleb ka enne kui midagi siia kirjutab... esiteks www.emex.ee tutume varaua hindadega ja saame teada et isik MR. X saab masina eest siiski mitte 500 krooni vaid 2500 viies selle vanarauda. Lõpetu asjatundmatu urin rauahundi teemadel hakkab ära tüütama! On masinaid mida saab ja tasub taastada aga samas on ka võimatu kõike säilitada. Olles isiklikult puruks lõiganud kõiksugu tehnikat altes lintraktoritest lõpetades Ikaruss bussiga. Pigem on vanaruda viimine kiire võimalus kaotada prügimägesid töökodade tagant, samas maksab emex nurisematta kindla hinna ja ei kiibitse! Tegin ise siia "turuplatsi" alla hiljuti teema tahtes osta Datsuni mootorit jms mis aga kustutati kuigi vastas reeglitest loetud nõuetele, ka rohkem kui 25a vana... ei näe kustutamiseks põhjuks aga no eks need piisavalt võrdsed selle ikka leiavad! Samas on neil õigus algatada teemasid mis ei puuduta absoluutselt tehnikat... või ei ole piisavalt vanad või hoopistükkis oma muid hobisid mis tõesti ei puutu absoluutselt teemasse! Mix võib seltsimees Valdo reklaamida oma mõisaid... otsida jumal teab millest raamatuid või jual teab mis veel! Sel juhul peaks ju ka olema minul lubatud otsida omale Datsuni mootorit ja teistel kirjutada sinna teemasse et konkreetne isend rändab emexi ...
Kokkuvõtteks võib öela et hoitkem ikka foorum avatud kasutajatele mitte ainult seda juhtivatele iskutele... lõpetaks kõigepealt ära selle jama, et ui midagi tahad postitada pead pugema mõne mehe auto restaueerimise teemas perse, andma respekti ja kiitma et kõik on hea kuigi olgem ausad ise ei keevitaks seemoodi isegi mitte igapäevaseks sihilikuks lõhkumiseks omandatud autot... samas tuues seda teistele eeskujuks

Olin aus ja ütlesin ka vlja mis öelda oli, kui pinget pakub ja kriitikat ei kannata kustutage ka see postitus aga sel juhul ka minu kasutaja ning kasutaja teeröövel kuna siin väljendub meie mõlema arvamus!
Kallis kasutaja subaru_turbo
väljavõte emex.ee kodulehelt rubriigist hinnakiri
Kood:
Sõiduauto, mis sisaldab loetelust ühte nimetust:                                                          
1) rehvid: 1tk. või rohkem;                                          
2) salongi sisustus: istmed, armatuur, polstrid, klaasid;      
3) vedelikud: kütus, õlid, jahutus- ja aknapesuvedelik.
    200.- kr/tonn

Kiire otsimisega sain Googeldades Gaz21 kaaluks 1450kg
200*1,45=290kr
Vasta
#26

Ma usun, et peeti silmas, et iga mõtlev inimene, kellel käed küljed, suudab sõiduautolt enne vanarauda viimist salongi, klaasid ja rattad eemaldada ja selle musta metallina müüa. GAZ 24, M412 ja kindlasti veel paljud masinad sisaldavad ka märkimisväärsel hulgal alumiiniumit.
Vasta
#27

Sügavad vabandused minu poolt !

Kui härra kes sõidab MAZDA 6 Wagoniga ei viitsi autot laiali lammutada, milleks kulub vast mõned tunnid, ei tähenda ju seda et kõik peaks komplektse masina emeksi viima. Arvutame seejärel saadud tulemuse ning siis palun väga targutame edasi !

dumat nada a ne prõgat
Vasta
#28

Ma ei oska selle subaru_turbo sõnavõtu peale muud öelda kui seda, et kõiki koheldakse võrdselt ja ju siis kellegi arvates see kuulutus ikka päris sobiv polnud.

Sada korda on räägitud, et 2500 krooni saab puhtaks tehtud auto eest. Minuarust ei ole tänapäeva palkade juures see puhtaks tegemine ajakulu väärt, aga no eks igaüks ise teab... Mis puudutab Mazda 6 Wagonit, siis eks see kadedus ole ikka üks hirmus asi küll Smile Sinu vaimse tasakaalu huvides soovitan mitte huvi tunda selle vastu, millises majas Nymmik elab, mida sööb ja millisest poest ta naine riideid ostab.

Kui sul on kellegi keevitusõmbluste kohta kriitikat, siis võiksid selle esitada eraldi teemana näiteks Tehnilise alla, tuues välja levinud vead ning seletades ja ohtra pildimaterjaliga näidates, kuidas neid vältida. Ma arvan, et paljud loeks seda huviga, mina vähemalt küll. See tühjalt paukumine läheb kahjuks kategooriasse "palju kisa vähe villa".

Kasutaja teeröövlile tervitused, teema "Nõukogude aja udujutud" on teatavasti padutehniline teema mis haakub 1000% foorumi temaatikaga. Kahjuks on foorumi nimi ajale jalgu jäänud, peaks olema "Nõuka-automoto foorum".
Vasta
#29

Nuh, Subarul oli paha päev ja oli vaja kellegile s...sti öelda, sai öeldud ja loodame et ta tuju sellest paranes. Hunt temaga, nimesid nimetamata on siinses foorumis teisigi lärmakaid vendasid, kes oma arvamust/arvatavaid teadmisi absolutiseerivad ja seda lärmakalt presenteerivad. Siiski on Subaru jutus ka iva, mida tasuks modedel arvesse võtta- kuulutuste ja sõnumite kustutamisega peaks kaasnema ka seletus miks nii tehti. Kui foorumi reeglid lubaksid näiteks postitada ainult 25 aasta vanuste mootorite teemal, siis ei tohiks keegi kustutada müügikuulutust, kus pakutakse 1980 aastal valmistatud elektrilist vaginaalset vibromassashi seadet, rääkimata 25 aastasest datsuni mootorist. Täpsete ja üheselt mõistetavate reeglite kehtestamine on modede asi. Kui reeglitesse on jäänud tühikuid, mida kasutades läbustatakse, siis tuleb reegleid täiendada.
Vasta
#30

Vot selles reeglite asjas olen mina täiesti ristivastupidisel arvamusel. Et reeglid ei pea olema täpsed, vaid üldised, ning toimetatakse reeglite vaimus, mitte neid täht-tähelt skanneerides. Põhimõtteliselt osad tegelased muudkui otsivad reeglitest auke, et neist läbi pugeda ja siis valjuhäälselt "õigust" nõuda. Ma ei tea, mis sellel Datsuni kuulutusel täpselt viga oli, aga no arvestades härrase käitumist siin teemas ei ole mul mingit kahtlust selles, et selle kustutamine oli õige tegu.

Miskipärast on 90% probleeme 1% kasutajate tekitatud. Võibolla need, kelle kuulutusi järjekindlalt kustutatakse, peaks eelkõige peeglisse vaatama, mitte valjuhäälselt oma tõde ja õigust taga nõudma.

Kokkuvõtteks võiks öelda seda, et näete isegi: üks nõuab et rohkem kustutataks, teine jälle et vähem kustutataks, kolmas ütleb et Turuplats ei kõlba üldse kuhugi. Mis siis täpselt teha vaja on? Smile
Vasta
#31

<> No vaata ise mida kirjutad- keegi kisakõri lärmab ühes teemas ja see on piisavaks põhjenduseks kustutamaks tema postitusi turuplatsil? See suhtumine ongi allikaks süüdistustele, et keegi on võrdsem kui teine. Bännimine, blokeerimine- need on vahendid mida kasutada tüütuks muutunud lärmajate taltsutamiseks, mitte aga kiusu ajamine muudes postitustes.

Teiseks- kui paljudel isikutel on õigus kustutada/muuta sõnumeid? Ja kõik mõistavad reeglite vaimu ühtemoodi? Kui see nii oleks siis oleks tegemist väikese imega, imedesse erilist usku aga mul ei ole. Kui kustutatud sõnumite asemele ilmuks kustutamise põhjus, siis oleks see koht kus arusaamist reeglite vaimust sünkroniseerida, praegu sellist kohta pole ja arutame siin teemal, et ju see suursuu midagi ikka valesti tegi....

Kõigele lisaks on siin foorumis inimesi vanustega "seinast seina", kellegile on kõrvadega seebikarp ületamatu uunikum, kellegile jälle sõiduriist mille kunagi hangiti ainult seepärast, et shiguli ostuks raha ei jätkunud. Proovi siis panna need inimesed ühtviisi mõistma reeglite vaimu.

Usun siiralt, et "piiripealset juhtumite" kustutamine toob kaasa rohkem kahju kui kasu- mõned sellised postitused ei too kaasa ei serveri pange jooksmist ega ka tuumatalve maailmale. Ja kustutatud sõnumite juurde lisatud põhjendus aitaks kindlasti mõista paremini nii reeglite vaimu kui ka hoida modesid tagasi liiga kergekäelisest kustutamisest.
Vasta
#32

Ei, see ei ole piisavaks põhjenduseks. Ma kordan kolmandat korda: 90% probleemidest tekitab 1% kasutajaid. Miks peab üks moderaator kulutama oma kallist aega sellele, et rahuldada üle keeva tähelepanuvajadusega jõmpsikaid? Kui väga rõhuv enamus kasutajaid, me räägime tegelikult ka suhtest 100/1, suudavad foorumis täiesti mõistlikult käituda ning ei jää mitte kunagi kellelegi jalgu, siis miks see üks protsent nii eriline on? Ma saan aru kui 1/10 kasutajaid eksiks pidevalt, sel juhul oleks tõesti põhjust arvata, et reeglid on liiga karmid või moderaatorid nõmedad.

Jõudu mööda saadetakse neid teateid ka ning üldjuhul ei blokeerita kellegi kirjutamisõigusi juhul, kui mõni teine moderaator leiab et selline tegevus ei ole õigustatud.

Ma ei saa aru ka sellest, mis selle kuulutuse vormistamise juures nii kohutavalt rasket on, et seda ei või õppida normaalselt tegema? Põhireeglid on, et M: või O: ette, müügikuulutusse kindlasti hind, 25a vana tehnika, kontaktandmed, sama kauba müümiseks mitut kuulutust teha ei tohi ning tungivalt soovituslik on kasutada korrektset eesti keelt. Ongi kõik. Antud teema aluseks olnud kuulutus postitati algselt KAKS korda täiesti valesse kohta ning sisaldas mõttetut ähvardust, aga kustutati lõplikult ikka alles pärast Nymmiku kurtmist, et kord on käest ära. Kui tolerantne peab siis veel olema?
Vasta
#33

viimased postitused lähevad teemast välja; pealkirjast otse mitte, kuna see on lai - aga teema algatamise põhjus polnud mitte rahulolematus kuulutuste kustutamise otsustega kauba kui sellise sobimatuse tõttu vaid see, kuidas peaks suhtuma provotseerivatesse kuulutustesse.
niiet püsigem ikka teemas ning kui tõesti siia passivat juttu napib, loeme õige keskustelu lõppenuks.
turuplatsist on räägitud küll ja küll ning seal jäävad kehtima turuplatsi mängureeglites toodud punktid. Demokraatiat ja rahvahääletusi kuulutuste sobivuse kohta ei teki. Eks puid raiudes lendab ka laaste, aga elu on kord selline. Vabandan siinkohal foorumipere nimel kõigi ees, kes on korrektsse kuulutusega "piiripeale" jäänud - eelkõige just juhul, kui tagasiside moderaatorilt on ära jäänud.

ahjaa:
igaks-juhuks bännime muidugi subaru_turbo ning Izhijupp'i - nagu meil ikka kombeks on, kui inimesed oma arvamust avaldavad, mis ei haaku tavalise karja määgimisega Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#34

subaru_turbo Kirjutas:Sügavad vabandused minu poolt !

Kui härra kes sõidab MAZDA 6 Wagoniga ei viitsi autot laiali lammutada, milleks kulub vast mõned tunnid, ei tähenda ju seda et kõik peaks komplektse masina emeksi viima. Arvutame seejärel saadud tulemuse ning siis palun väga targutame edasi !
Püsi teemas, jutt on sõiduauto utiliseerimisest e. emexi viimisest, mitte sorteeritud vanametalli viimisest, kus on eraldatud mustmetall-alumiinium-kuullaagrid ja kõik kummi-plast ning vedelikud.
Ja kuhu selle ülejäänud sodi paned, mis järgi jääb?
a) Maksad osa raha ära prügiveo eest
b) Sokutad vaikselt kellegi eramaale metsa alla?

Kui eesmärk on saada võimalikult palju raha siis soovitan lammutada auto algosadeks ja iga jupp 5.- maha müüa, paremate jubinate eest saab isegi rohkem küsida. Müügitegevus kestab kuskil 50 aastat aga raha tuleb.

Tore, et panid mu Mazdat ikka tähele, olingi mures, et sai liiga tavaline auto ostetud. Cool


EDIT: (Jesper ja 13piisab jõudsid ennem postitada) tulles tagasi teema juurde. Mida arvata kuulutusest mille sõnum on "endal pole vaja eriti aga odavalt huvilisele ei müü"
Vasta
#35

TO: 13Piisab. No ja jõudiski kätte aeg, kus pean hakkama bännimise vältimiseks kintsu kaapima WinkSmile

Aga teemasse tagasi- ajavad minulgi kehavedelikud keema kuulutused stiilis "muidu läheb emexisse", "hind kokkuleppel" jm. Muide, viimastelt olen küsinud, et kui tulen kohale jahipüssiga, kas siis saame kokkuleppele 0-krooniga Big Grin Samas võib mõnele olla inimestega suhtlemine ja müügi korraldamine nii vastumeelsed, et kui suurt kompensatsiooni selle eest ei saa, siis eelistatakse vaevatut emexi-teed väikese tulu eest. Issanda loomariik on lai....
Vasta
#36

Ma arvan, et küsimus ei ole nii võrd stiilis "muidu läheb emexisse", "hind kokkuleppel" vaid meie endi suhtumine asjasse. Minu algatatud teemas on kasutusel samad väljendid (nüüd ma olen kõigi ärikatega ühes potis). Miks ma peaksin sinna kirjutama midagi muud, mis ei vasta tõele? "Hind kokkuleppel" võib vabalt tähendada, et omanik ei tea, milline oleks õiglane hind asjale või on olemas võimalus ka vahetuseks.Kui ta paneb liiga kõrge hinna (mis on ka kindlasti tingitav, kindlate argumentide korral), siis ollakse kohe ta kallal, et vaata mis hinnaga see j..u müüb seda asja, jne.
"Muidu läheb emexisse", aga nii see asi lõpuks ongi! Ärge unustage, et autode sisud, klaasid ja muud vidinad on ka eraldi müüdavad, alati ei pea neid minema viskama. Samas on need hinnad ka kaubeldavad ja kellel tõsine huvi, see küll ei hakka virisema repliigi pärast, mis sinna juurde on lisatud.
Kindlasti nii mõnigi müüa üritab ära kasutada "uuniku sõltlase" hella kohta.Aga ärme unusta, et igal masinal, asjal ja esemel on olemas omahind, alati ei saa mängida "jõuluvana".

Vasta
#37

ning natukene OT. eile põrkasin linnas kokku ühe vana tuttavaga. suht tuntud isik, nimi jätame mainimata.
siis oleme natukene autodest rääkinud. tema küsis mu käest kui palju mu volga maksab. mina vastasin et ei tea, pole mõelnud müügist.
ta ütles et küsis sellepärast et talle pakutakse ühe väga heas sõidukorras volga osta nii umbes 135 000 eek eest. Seda autot ma arvan samuti paljud on näinud.
Ning mina ütlesin täiesti avameelselt sama raha eest saad sa praegu osta palju huvitavama, haruldasema ning samas sõidukorras sõiduki kui see mida sulle praegu pakutakse, ehk auto mille uuest peast hind oli samasugune kui lääne väikeautol, millel on 70 hj. 4 sil. mootor,3-käik. man.käigukast, dermantiinist salong ning traktori koostekvaliteet. Ning mida on tehtud kõigele lisaks 700 000 tk.

Nii et see on lihtsalt kommentaar eelnevale jutule.  

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#38

kalle Kirjutas:Ma arvan, et küsimus ei ole nii võrd stiilis "muidu läheb emexisse", "hind kokkuleppel" vaid meie endi suhtumine asjasse. Minu algatatud teemas on kasutusel samad väljendid (nüüd ma olen kõigi ärikatega ühes potis). Miks ma peaksin sinna kirjutama midagi muud, mis ei vasta tõele? "Hind kokkuleppel" võib vabalt tähendada, et omanik ei tea, milline oleks õiglane hind asjale või on olemas võimalus ka vahetuseks.Kui ta paneb liiga kõrge hinna (mis on ka kindlasti tingitav, kindlate argumentide korral), siis ollakse kohe ta kallal, et vaata mis hinnaga see j..u müüb seda asja, jne.
"Muidu läheb emexisse", aga nii see asi lõpuks ongi! Ärge unustage, et autode sisud, klaasid ja muud vidinad on ka eraldi müüdavad, alati ei pea neid minema viskama. Samas on need hinnad ka kaubeldavad ja kellel tõsine huvi, see küll ei hakka virisema repliigi pärast, mis sinna juurde on lisatud.
Kindlasti nii mõnigi müüa üritab ära kasutada "uuniku sõltlase" hella kohta.Aga ärme unusta, et igal masinal, asjal ja esemel on olemas omahind, alati ei saa mängida "jõuluvana".
Sinu teema on teistsugune, kuna pakutava masina saabki vanarauahinnaga kätte aga ei ole nii et terve auto maksaks 10x rohkem.
Vasta
#39

selles mõttes ma tahtsin öelda et volga näiteks ei ole selline uskumatu pill mille emeksisse saatmine on kuritegu

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#40

denis23 Kirjutas:selles mõttes ma tahtsin öelda et volga näiteks ei ole selline uskumatu pill mille emeksisse saatmine on kuritegu
vaat, ikkagi enamus ei mõista minu teema algatust. kuritegu pole mitte volga emexisse saatmine.
Vaid äriloogika
*terve auto müün 6K eest
*kui seda raha ei saa viin emexisse aga mitte ei müü autot 2K eest
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne