Suvekulgur K750m
#1

Sain siis oma emmi ka suveks korda.Korvi teen tuleval talvel. Kuna hirmsasti meeldivad tagurpidi heeblid, said need ka külge(tulitera 72 lenksu abil).Ootamatuseid tuli ka ette.Näiteks lasi kraan keerme vahelt läbi. Pingutades murdus keere üldse paagi sisse. Esipiduri tross on "tagurpidi" jaoks lühike. Tõmban tsikli hargile ja ongi "kässar" esirattal peal. Nüüd laadimisega mingi kala. Genekas voolu annab, aga tuledega tõmbab aku tühjaks.  Pilte ka. http://www.album.ee/?o=291861936

     Tervist ja ilusat suve, ülejäänud saab osta.
Vasta
#2

Tõsine ratas, väga ilus töö. Kuidas triipude värvimise lahendasid? Kenad sirged on välja tulnud.
Vasta
#3

Tänud hea sõna eest. Läksin kergema vastupanu teed: 3mm teip, mis on kahe kile vahel. Tõmbad ühe ära, siis kleebid peale, tõmbad teise ära.
Vasta
#4

Sellise rattaga sõidaks küll hea meelega.
Kui palju selline taastamine maksma läks kah, ja kui palju seda tööd sinna läks. (kui kokku rehkendasid)
Vasta
#5

Tõesti tõsiselt kena liikur! Kadedus tuleb lausa pealeSmile
Äkki räägid kust seda teipi ostsid ja kuidas neid "kurve" paagil ja porikal sellega teha õnnestub?
Vasta
#6

hellrix Kirjutas:Näiteks lasi kraan keerme vahelt läbi. Pingutades murdus keere üldse paagi sisse.

Mis moodi sa selle kätte said ?

Endal juhtus ka nii.Rolleyes
Vasta
#7

Teipi sain Tallinnast Järvelt. See autojuppide pood, mis Renault`iga ühes majas. 10m 38 EEKu. Kurve porikal saab väga hästi teha, aga väike raadius paagil jäi väheke sakiline.
  Rahaline eelarve oli väike. Kuna kõik tööd alates liivapritsist lõpetades värvimisega tegin ise kodustes tingimustes, läks u 3k. Mootorit pole puutunud, kuna töötab normaalselt.Ega see põhjalik taastamine polnudki, rohkem iluravi. Aega võttis 40 päeva, nii 3-5 tundi päevas.Mõned päevad ikka vabad ka.
  Kraani keermele lõin õrnalt lapik kruvikeeraja sisse, peale surudes ja meelitades välja see tuli.
Vasta
#8

Kui kodustes tingimustes siis on täitsa tubli töö, esi klaas on hästi valitud, nägin ka linnas sõitmas ja ei riku masina välimust see klaas ja usun et, sellega on ka mugavam sõita.
NB sellel masinal kauta kütuse lisandeid muidu keerad mootori eurokütusega peesse!
Vasta
#9

Klaas on emmiliste originaal. See on ülemine osa, alla käib termantiin. Hea sugulane pööningult leidis, kaks tükki, kinnitusaugud sees ja mõlemil alumine äär ühtemoodi viltu ära lõigatud. Tehase praak. Lõikasin nurgad kumeramaks ja tule kumeruse sisse. Tegelt ei ole alumiste nurkadega rahul, aga paremat pole suutnud siiamaani välja mõelda. Ülevaatus sai tehtud probleemideta ja eile sai linnas põristatud.

  Tervist ja ilusat Jaani!
Vasta
#10

Suve alguses tellisin Tondi tänava motopoest esiamordi parempoolse putke.Nüüd sain lõpuks kätte. Järele minnes pandi neid letile kolm tükki- vali! Esimesel ilus läige, keeret pold ollagi, võll käis vabalt sisse. Teisel keerme ava nii 5 mm tsentrist väljas. Kolmas enam-vähem korralik, aga rohelise värviuduga koos. Õnnaks ligunes kodus lahti. Kõige normaalsem oli hind- 220.- Võttis aega aga asja sai.
Terve aasta otsisin süüteluku liugurklappi. Nüüd Tagadil läks õnneks, ühe lätlase käest sain vahetada Koidula vastu.
Täna kapis kolades jäi näppu emmilise esitule klaas, koos "sisse sulatatud" pirniga. Akust voolu andes jäi mulje, et näitab nagu heledamalt kui tavaline pirn. Siit ka küsimus, et kas see võib nii olla ja kui pikk on niisuguse tule tööiga? Suvel, kui ma selle tule sain, nägin sellist asja esmakordselt.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#11

Juu, aeg lendab kiirelt. Ainult 7,5 aastat mööda läinud viimasest postitusest. Emm kenasti töökorras, isegi värvkate hästi ajale vastu pidanud. Eile valasin uued õlid sisse, puhastasin karburaatorid ja kraani settepoti ning teisest vändalöögist mootor töötas. Paigaldasin ka uued akud. Mitmuses sellepärast, et kaks väikest akut mahtusid ilusasti pigiaku korpuse sisse. Nüüd nagu päris. Ei riiva silma heleda väikese korpusega ja kirevate kirjadega vooluhoidja. Küll aga hakkavad silma värvitud kodarad. See aasta on plaan panna teine, hingega tagaporilaud mille ma eelmine aasta hankisin ja rattad ära vahetada. Tsingitud kodarate ja mitte üle värvitud rummudega. Kuna vana pildilink ei toimi enam siis ka väike pildiseeria milline oli ostes, peale väikest puhastust, peale remonti ja nüüd.
               

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne