Postitused: 34
Teemad: 8
Liitus: May 2006
Maine:
0
08-06-2006, 19:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2006, 19:58 PM ja muutjaks oli
valdo.)
Tere! tahaks teada IZ-49 kohta. Mis värvi on tagakiik? Raam originaalis mürkroheline, porilauad mustad ja triibud hõbedased. Istme kinnitus siis kah roheline? Masin hetkel täitsa juppideks...
Postitused: 34
Teemad: 8
Liitus: May 2006
Maine:
0
08-06-2006, 21:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2006, 22:14 PM ja muutjaks oli
peeterre.)
Nujahh.. Kui värvimiseks läheb, siis lasen rohelisega üle. Üritan taastada originaaliks. Aga äkki keegi teab kas need tikkpoldid mis hoiavad taga raami koos, on ka 1mm sammuga? Ja mootorikinnitus siis kah. Keegi(ei mäleta täpselt kes) siin foorumis ütles, et kõik poldid on 1mm sammuga... Olen seda värvi asja varem uurinud, ja väidetakse et praktiliselt jah üleni roheline. Saaks mõne spetsialisti kinnituse kah selles osas.
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
2
Minu isa oma oli originaalis must ja triibud valged
1954.a. väljalase
Postitused: 195
Teemad: 8
Liitus: Oct 2002
Maine:
0
09-06-2006, 16:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2006, 17:11 PM ja muutjaks oli
Luther.)
Kataloog näitab, et mootorikinnituse poldid on kahte mõõtu M8x1 ja M10x1.
Raamikinnitusvardad on vastavalt M10x1 ja M12x1,75. 12-ne on siis see varras, mis hoiab ka esimesi jalatugesid kinni.
Postitused: 548
Teemad: 33
Liitus: Dec 2002
Maine:
1
09-06-2006, 20:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2006, 20:32 PM ja muutjaks oli
indrek.)
Mis tuuningust siin rääkida, kui vene ajal ratas üle värviti, siis kas keegi viitsis paari tulekorpuse ja signaalinupu pärast musta värvi pritsi kallama hakata? Sama lugu triipudega.
Tegemist oli ikka tarbesõidukiga.
Postitused: 34
Teemad: 8
Liitus: May 2006
Maine:
0
Tänud vastuste eest! Mind ajas segadusse see, et enne värvi maha võtmist olid porikad tõesti mustad ja hõbedased triibud olid peal. Värv tuli maha võtta sest see oli suht kole. Triipudest siis veel et kas porikatel on triibud 8mm äärest? Laius 3-4 mm. Pilte ei ole sest aparaat streigib. Aga ega midagi vaadata kah ei oleks praegu. Üks asi veel. Esi ja taga amordid peaksid olema mattkroomitud. Ega näit. Narvas ei tehta seda? Või KUS üldse tehakse?
Eestis ma mõtlen.
Postitused: 356
Teemad: 65
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
neid tagumisi amorte olen näinu nii matt kroomiga kui ka läikivaga, läikivaid nagu vähem trehvand aga olnud siiski. Kui sul tõsine restaureerimine plaanis siis kindlasti soovitan sul ühendust võtta kaasfoorumlasega iz350 Tema vastused antud tsikli puhul on kindlasti 100% tõesed, ta oskab täpsemalt öelda ka nende triipude laiusest ja vävist ja millistel detailidel nad on jne.
militaarmootorrattur
Postitused: 34
Teemad: 8
Liitus: May 2006
Maine:
0
10-06-2006, 05:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-06-2006, 05:49 AM ja muutjaks oli
peeterre.)
Selge pilt selles osas! Aga äkki oskab keegi juhatada firmat mis teeb väiksemaid treimis ja freesimistöid ka eraisikutele? Või on kellelgi kaasfoorumlastest mingi pink olemas? Mul plaanis kindlasti osta aga praegu asi raha taga.Help!!!
Postitused: 34
Teemad: 8
Liitus: May 2006
Maine:
0
Tere ja tänan kommentaaride eest! Olen ka kohanud inimesi, kes tahavad taastada ja panevad näiteks neid triipe igale poole. A, nii ju ilusam öeldakse.
Ok,see selleks aga öelge keegi kus saab lasta kodaraid tsinkida? Kus nö. pikalt ei saadeta? Et eraisikutele me ei tee.
Postitused: 34
Teemad: 8
Liitus: May 2006
Maine:
0
Jah, Oltsbergil jutt jumala õige!! Ja mul üks asi veel. IZ-350 ja IZ-49- l on tagaratta sisemus üks või ei? Nt. võllid ,mutrid? Igasugu kommentaarid selle ratta kohta oodatud!!!
Postitused: 34
Teemad: 8
Liitus: May 2006
Maine:
0
Äkki oskate öelda mis aastani üldse neid masinaid toodeti? Mu isendil on sadula all 58g (vene täht).On see õige? Endiselt kõik kommentaarid selle masina kohta oodatud!