oxygen Kirjutas:Lääne bussidel on ka märksa võimsamad mootorid, mis kindlasti näiteks lauluväljaku mäest üles sõites abiks on. Ma ei väsi rääkimast lugusid, kuidas ikaarid sealt üles sõitmiseks Poska peatusest hoogu hakkasid võtma ja siis järsult pidurdama pidid, kui keegi Orus peale/maha tahtis minna.
yks hästi môtetu peatus
Täislastis 2229 35. liini peal Oru peatusest startides vedas lõpuni üles 5-nda käiguga
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2006, 23:21 PM ja muutjaks oli 2250.)
kukkurkurat Kirjutas:
2250 Kirjutas:
oxygen Kirjutas:Lääne bussidel on ka märksa võimsamad mootorid, mis kindlasti näiteks lauluväljaku mäest üles sõites abiks on. Ma ei väsi rääkimast lugusid, kuidas ikaarid sealt üles sõitmiseks Poska peatusest hoogu hakkasid võtma ja siis järsult pidurdama pidid, kui keegi Orus peale/maha tahtis minna.
yks hästi môtetu peatus
Täislastis 2229 35. liini peal Oru peatusest startides vedas lõpuni üles 5-nda käiguga
Ma ei tea asja tuuma aga 90 lõpul sai veel TV3 töötades jäädvustatud lugu kuidas automaatkasid andsid just Narwa mt tõusul saba.Siis too teema TAKi eriti ei kottinud.Sõitsid neil veel IKARUSedPärast kui ka TAKi tulid automaat kastidega busid siis peatusekoht muutus..Ei taha ennast esile tõsta aga mina saan Oru tõusust üles ka 10 tonniga 9käigu kiirendusega
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2006, 23:46 PM ja muutjaks oli 2250.)
PETSS Kirjutas:Ma ei tea asja tuuma aga 90 lõpul sai veel TV3 töötades jäädvustatud lugu kuidas automaatkasid andsid just Narwa mt tõusul saba.Siis too teema TAKi eriti ei kottinud.Sõitsid neil veel IKARUSedPärast kui ka TAKi tulid automaat kastidega busid siis peatusekoht muutus..Ei taha ennast esile tõsta aga mina saan Oru tõusust üles ka 10 tonniga 9käigu kiirendusega
nyyd ju samakohas peatus kus vanasti irw sa ei teinud ka peatust ommikuti läks ikaar ka 60km\h yles kuuedaga esimene ring
Ei soowi riiidu kiskuda aga mingil ajal oli peatskoht kunagise ORU poe ees, peatusid 2,13.(tõus hakkas hiljem) ja kunagies Oru parklas oli ka 42 liini lõõpppeatus
kukkurkurat Kirjutas:Täislastis 2229 35. liini peal Oru peatusest startides vedas lõpuni üles 5-nda käiguga
seda ma ei usu iial (kui jutt ikka ikaarist)
Jutt ikaarist jah, tõsijutt ka kusjuures, oleks hea kiirusega Orust mööda saanud panna, oleks tõenäoliselt 6-ndaga ka välja vedanud. Nõmme mäe all sai küll 55..60 sisse ja tuli 6-ndaga lõpuni yles (gaas põhjas muidugi), samuti täislastis 33. liinil.
Kas vastasb tõele ,et kunagistel automatkastidga 2713-2715 olid koned vähe wõimsamad.?Niipalju kui mińa mäletan polnud 2715(peal oli juba manuaal,)mingit probleemi täislastis ilma käiguwahetusta Nõmme tõusu võtmine.
martinmannik Kirjutas:Tiksojal Tolmeti hoovi peal seisab mitte just esimesi päevi endine Tartu 260 nr 15 (ATP 666). Omal ajal ostis Connexi peaboss Uno Ainsoo selle isendi näituse "Omnibus" raames korraldatud oksjonil (millest ainuke osavõtja oligi tema ise!) 250 kr eest ja Ikarus läks mingisuguse Alatskivil tegutseva kultuuriseltsi kasutusse (Ainsoo on sealt pärit). Vahepeal oli bussi nähtud-pildistatud Rõngul ning seejärel kadus ta paariks aastaks silmapiirilt. Nüüd on tema saatus siis otsustatud: http://www.zone.ee/martinmannik/Tartu%20...etis.jpg?2
Lisan ka paar varasemat pilti, neist esimene tehtud 13 aasta eest kasutaja 6631 poolt, teise autorluse osas ma pead ei anna, aga vist Regardmani tehtud, Rõngul. http://www.zone.ee/martinmannik/Tartu%20666.jpg?2 http://www.zone.ee/martinmannik/Tartu%2015.jpg?2
Üks Ikarus 260 jälle Eestimaal vähem :S
Ma käisin ka,tegin pilti(sain paremad pildid kui teie)
Muide,TÄNA oli alles see buss.
See tagumine asi tundub wäga sarnane Ikarus 620/630 le.Minu teada oli kunagises Ülemiste kolonnis küll tehnoabi 630 ,millel tagaotsa poldud maha võetud.Aga kas ta siis säilis hoovinurgas 90 aastate keskeni?
(Seda postitust muudeti viimati: 28-06-2006, 21:36 PM ja muutjaks oli PX03-68.)
See tagumine asi on üks kahest Ülemiste filiaali jäänud IKARUS-620 tehnoabist (või laost?). Need ei olnud lühemaks lõigatud. Ühe nr. oli 74-77ЭСВ, teist praegu ei tea. IKARUS-630 (25-99ЭСГ oli linnaliinide tehnoabi. Kaks IKARUS-60 tehnoabi (РФ72-85 > 34-83ЭСК ja РФ73-17 > 34-84ЭСК olid vist ka linnaliinide jaoks. Haruldasimad TA-d olid Ungarist ötse tulnud IKARUS-30 buss (РФ67-33) ja Csepel D420 furgoonauto (PX87-86) 1980.-te lõpul olid need 2 tk õuel ilmselt ladu-kolikambritena.
(Seda postitust muudeti viimati: 28-06-2006, 22:29 PM ja muutjaks oli Edel.)
Tallinnas Veerenni kandis parklas seisev 256 oli tänase seisuga veel alles. Mu hing sai kohe rahu seda nähes...
Lavassaare Ikaruse kohta infot veel. Tegemist on algselt Vändra sovhoosile kuulunud bussiga ja turbatööstuse käes juba enne 1994aastat. Suuremate bussifirmade käes see Ikarus ennem olnud kunagi pole.
Täpne mudel on 255.70 ja vl. aasta 1982,orig läbisõit 544 000km,mootor remonti saanud pole. Liikus viimati 2004a. alguses,seni kui teh. ülevaatus läbi sai.
Lavassaare Ikaruse pirka:
Kuskohas Ikarus 255-l on pidurite õhumagistraalil koht,kuhu ühendatakse puksiiri õhumagistraali toru? Ikarustel teadupärast seistes pidurid peal ja mootori mittetöötamise korral teda kolmnurgaga või vardaga pukseerida ei saa.
Kas Ikarus 255-l seda n.n. kestuspiduri nuppu seal juhi jalgade juures põrandal tehase poolt polegi olemas? Kus kohast siis tal mootor välja lülitatakse?