Postitused: 77
Teemad: 4
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
putitan suvel siis oma lumerajapanni, ning tuli mõte teha endale torukollektor. Keevitus on olemas, käed ka kasvavad ikka õige koha pealt välja, niiet praktilise poole pealt peaks hakkama saama. Probleem on rohkem selles, et kui pikad ja jämedad need torud olema peaksid. Milline skeem on sobilikum, kas 4-2-1 või 4-1 jne. Kas keegi ei oska soovitada mingit valemit või programmi, millega neid arvutada saaks.
Postitused: 77
Teemad: 4
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
need on turbomootori kollektorid, kus torude pikkus pole väga tähtis. Vabalthingaval tuleb jälgida, et torud oleks võimalikult ühepikkused. Peale selle
on veel häälestuspikkused, kus määratakse ära see, millistel pööretel torukolle suurimat efekti annab. Vaja olekski mingit programmi, või valemit, millega saaks välja arvutada õige häälestuspikkuse.
Postitused: 77
Teemad: 4
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
äramahutamisega ei tohiks probleeme tekkida, sest autoks on tagaveoline lada, millel nagunii tuleb selleks otstarbeks kere lõikuma hakata
Postitused: 77
Teemad: 4
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
tänan hea lingi eest, aga kas keegi teab, kuidas mõõdetakse nukkvõlli kraade? Nukkvõlliks on üks veneaegne laiade nukkidega sportnukk ja selle kraade ei tea mõõtmata vist keegi.
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Teed rakise, kus nukka vabalt pöörata saab, kinnitad nuka otsa peale malli ning mõõdad näiteks indikaatorkellaga iga kraadi tagant nuka tõusu.
Edasi ei pea vist seletama.