#1

miks lähevad kruusatee peal sõites kiilud katki?????
mul läks ja sõbral ka

edit: tegu on V-501M mootoriga.masinaks stella.ja magneeto kinnitusega
Vasta
#2

moto112 Kirjutas:miks lähevad kruusatee peal sõites kiilud katki?????

Erinevad tootjad on erinevatel sõidukitel kasutanud erinevates kohtades kiilühendusi. Kuna Sa ei ole täpsustanud ei sõiduki mudelit, marki ega ka seda, millisest kiilühendusest jutt käib, siis on Su küsimusele võimatu vastata.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#3

V501 mootoril 1 kiil ainult, mis hoiab magnetit väntvõlli peal õiges asendis.

Vaata et see magnet korralikult väntvõlli koonuse peal istub ja on korralikult kinni keeratud, siis ei juhtu selle kiiluga midagi.
Kiil ja/või kiilusooned lähevad katki siis kui magnetit hoidev polt lahti tuleb.
Selle all võiks ikka vedruseibi kaa kasutada!
Vasta
#4

Generaatori rootor istub tavaliselt üsna kindlalt väntvõlli koonuse otsas kinni. Korralikult kinnikeeratud polt püsib seal vabalt ka ilma vedruseibita (ma olen pannud sinna küll ka kindluse mõttes laia seibi ja vedruseibi sest rootori kere on alumiiniumist ja vedruseibist üksi pole seal kasu - ta lõikaks ennast sinna sisse).

Küll aga olen näinud haamriga ärakolgitud väntvõlli koonuseid ja rootoreid... Kasutage mootori lahkamisel õigeid-sobivaid tööriistu nagu tõmmits näiteks, FFS! On vähem probleeme pärast, ausõna.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne