tekkis seike probleem et autox on omegaB 95a. 2,0 85kw ja laadimine kadunud. Aku laadimisse kontrolllamp põleb läbi kui anda natuke pöördeid . Käima pannes põleb see tuli hästi eredalt. Tablett vahetatud harjad ok ja ikke sama teema edasi. Äkki on viga dioodi plokis??? Kui on keegi tark ja teab mida ette võtta siis olex abi teretulnud.
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
aga kuidas on lood rootoriga,kas see osa kuhu harjad vastu puutuvad on ilus ja pole vagusid sisse kulunud?kui vaod on sees,siis pole uutest harjadest kasu midagi,sest need ei puutugi sel juhul korralikult vastu ja laadimine ongi olematu.
rootor on ka puhas ja mingeid erilisi vagusid pole. Veel jääb mulle arusaamatuks miks põleb läbi laadimise kontrolllamp? Nagu hoopis ylelaadimine aga aku saab tyhjaks. MYSTIKA.
ja veel ,et yx tark väitis et viga ajus. On see võimalik?
Postitused: 3
Teemad: 0
Liitus: May 2006
Maine:
0
Kontrolli seda jämedat punast juhet,mis genekasse läheb.Tundub,et on katkenud või on väga kehva ühendus kuskil.
Postitused: 10,752
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Oot-oot. Enne kõrgema matemaatika rakendamist tasuks pinget mõõta.
Kui suur on laadimispinge?
Kas kõik juhtmed ja ühendused on korras (puhtad ja pingutatud)? Ka mootori/käigukasti ja kere vahel olev juhe!
Kas generaatoril on eraldi massiklemm? Kui jah, siis peaks ka selle ja kere vahel olema massijuhe (jaapani autodel kohtab seda lahendust, sakslastel pole veel näinud).
aga ikkagi miks see aku tuli armatuuris läbi põleb?
Postitused: 5,843
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Läbi põleb seepärast, et sinna minev vool on tõenäoliselt liiga suur.
Seega: mina autoelektriku juurde ja lase asi üle kontrollida.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
tuleb vist minna jh . töökojas väideti jutu peale et geneka mähis on lyhises, seega uus genekas.
nu nii nyyd uus geneka peal ja jamad said otsa .