Teema on suletud

Ford, naq see Sierra 2.0GL/sedaan/aasta 87/74kw.
#1
Question 

Niisiis tegin selle teema, et kui mingeid küsimusi või ideid tekib siish saan siia postitada(Ja ka Teised foorumlased).

Minujaoks väga suureks mureks on see, et tahhomeeter ei tööta ja ma ei oska viga otsida. Kohe mitte kuskilt.

Paluks abi, et millest peaksin alustama ja mida kontrollima?


#2

http://www.dispuuttau.nl/sierra/ ja sealt Wiring diagrams. Ma kuskil mainisin seda ru lõpuga aadressi, aga sealt on skeemid puudu. Sellel aadressil siin on skeemid kenasti kaasas.
#3

Keeruline värk seal. Ei oska kuidagiSad.
Milline skeem sealt tahhomeetrile sobiv võiks olla?

Peaks tegelt kõik välja printima, aga kodus seda teha ei tahaks. Raiskaks parem kellegi teise tinti või tahma...

Aidake kuidagi kui oskate.
Aitäh.
#4

tohoh kooner kah veelBig Grin
#5

Kõike ei pea välja printima, vaid ainult sinu auto kohta käiva skeemi. Seal on iga skeemi alla kirjutatud, mida see teeb.

Kui sa skeemidest mõhkugi aru ei saa, siis tõenäoliselt pole sul mõtet ise narrima hakatagi, auto küljes olev pundar on veel sada korda keerulisem harutada kui see skeem.
#6

MA naq mõtlesin, et kõik välja printida oleks kah hea mõte, sest siish on kõik skeemid koos ja paberil olemas.

Kuidas ingliskeeles tahhomeeter on?Smile

Aga jah:
Pole tehnikaalast sõnastikku käepärast.
Vabandan.

#7

http://foorum.sierraclub.pri.ee/viewtopic.php?t=121

Sellest põle abi?
#8

Esiteks, kuna see hollandi sait on puudulik ja vene oma pooleldi maas, siis panin kõik vajaliku siia: http://www.jesper.pri.ee/temp/haynes/.

Süvenesin veidi asjasse ning leidsin, et skeemide esimene ots on failis http://www.jesper.pri.ee/temp/haynes/0903-13.pdf ja jätkub seal: http://www.jesper.pri.ee/temp/haynes/0903-wd.pdf. Samas kuna sul pre-1987 masinatega asja pole (ma loodan et sa ei vaadanud seda numbrit passist vms kohast, vaid ikka kere järgi, 87 ja edasi on nn "pikkade esituledega kere"), siis on kõik sulle vajalik teises failis, lehtedel 8-24 (pdfi lehtede numbrid).

Tahhomeeter on muidu tachometer, aga seal on enamikes skeemides tahhomeeter näidikuploki (instrument cluster) osa. Vaata lk 12 komponent number 108, seal on näidikupaneeli sisemine ehitus (lehel 10 on number 108 seletus koos koordinaatidega, kus ta eri skeemidel asub). Kell märkega RPM on tahho.

Tahhoga on seotud näidikuploki väljundid 7, 11 ja 12. Lk 13 asuvalt skeemilt on näha, et nr 7 jookseb läbi kaitsmeploki süütereleesse, ehk on ilmselgelt toitevoolu ots, seega kui käispiduri, laadimise ja õlirõhu märgutuled töötavad, see meid ei huvita. Kui ei tööta, siis tuleks see üle vaadata. väljund 12 läheb massi, seega kui näidikuploki valgustus töötab, siis on see ka korras. Jääb järele väljund 11, millest peab tulema tahho signaal. See viib lk 13. joonisel plokki nr 119, aga kuna sul on karpaga mudel, siis tuleb vaadata hoopis variatsiooni joonist lehel 14. See on jagatud neljaks, sinu mootorit puudutab alumine parempoolne veerand. Sealt on näha, et tahho sisend tuleb mööda rohelist värvi juhet, võibolla läbib mingit siluvat komponenti (aga ei pea), jätkub sealt edasi rohelise juhtmena ning lõpetab oma teekonna süütepoolis (komponent nr 104).

Nii lihtne see ongi.
#9

Väga suur tänu!
Sellest peaks palju abi olema.
Aitäh.!
#10

Nii, midagi ma sain pihta:
Selle juhtme teekond on minu arusaamise järgi pdfi lehel nr 23.

Aga mis on seal 145?
See siluv komponent, mida nimetasid? Mida see endast kujutab?
Kahjuks pole nii teadja vend selle koha pealtSad.
#11

Ma ei kujuta ette. Suppressor tähendab otsetõlkes summutit või mahasurujat, eks ta mingi kondekas ilmselt on.
#12

Seega tahhoka juhe peab kindlasti sellest läbi minema!? -Et naq otse vedada ei tohi?

Aga ikkagi, mida sa siluva kompnendi all mõtlesid?
#13

Ma ju ütlesin, et:
1. ma ei tea, mis see täpselt on, inglise keeles on skeemil ühe alternatiivina suppressor'i nimeline vidin vahel
2. seda ei pea olema, ühenda rahus otse

Vaata skeemi.
#14

Ok.
Aitäh!

Lähen üritan seal midagi välja mõeldaSmile, kuigi ei tea kas üldse autosse sisse saan- Nimelt viisin õige võtme koos pagaasnikulukuga(see juba teine, esimesega sain autolammutusest külma- katki oli) LUKUauk'u ja alles omme lõunal saan kätte. Varuvõti on kulunud ja sellega on veits jama luguSad.
Uue varuvõtme saan kaa ommeWink.

Aga ikkagi lähen ja üritan midagi...
#15

Tahho on see Electronic Ignition Module?

"Elektrooniline süüte moodul"?
#16

Ei. Elektrooniline süütemoodul ongi elektrooniline süütemoodul, ehk rahvapäraselt süüteboks. Loe rahulikult mu varasemat postitust, seal on kirjas kuidas tahho üles leida.
#17

Noh see ring, sees on RPM ja nool.
Lk 44 on sama asi ja lk 43 on kirjas, et see nr 11 on Electronic Ignition Module.

Mis värk siis on?
#18

Sellest skeemist küll väga palju abi ei olnud(õigevähekene oli).


Niisiis, tulemus järgmine:
Tahhomeeter on surnudSad.
Täitsa mittetöökarras.
Siguli oma ajasin vahele ja see töötas.
Tahan aga originaali sinna sobitada.

Mis teha:
Kas on võimalik seda kusagil parandada lasta? Kus?
Kas romulast on võimalik eraldi tahhomeeter saada või peab pool esi armatuurlauda ära ostma?
Kogemused?

Omme siis arvatavasti kohalikku romulasse.
On keegi saanud romulast sellist asja naq tahho eraldi osta?
#19

Seal lehtedel 44 jne on teine numeratsioon, ma kirjutasin ennist täpselt, milliselt lehelt legendi otsida. Loomulikult pole ühestki skeemist halligi abi, kui ei viitsi ei taha ei suuda jne.
#20

Naq joonisel oli kellade paneeli all vist 16 otsa, aga elusast peast lahti võttes oli neid aint 12.

Aitas see, et roheline juhe on seal.

Romulas on kellade paneeli hind 300.
Eraldi tahhot vist ei saagi romulast.
Aga ühe sõbra käest saan vb mingi vana sierra paneeli ja loodan, et sellest on abiSmile.

Aitäh siiski, nendelt skeemidelt peaks tulevikus kõik vajaliku leidma- I HOPE SO.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne