zaz'ile varastamis vastane süsteem
#21

1 mõte oleks sellele alarmsüsteemile, mis käivitub ukseavamisega, aretada juurde taoline pult naq signalisatsioonidel on.
Kas see läheks liiga keeruliseks?
Vasta
#22

Kui puldiga teha siis saaks võibolla oomipoest Tallinnast osta ir puldi ja vastuvõtja ning see lüliti asemele panna.
Vasta
#23

Mina selliste asjade hindadega kahjuks kursis ei oleSad.
Teab keegi hinda?
See võib päris huvitava tulemuse anda. Vb ehitan enda fordilegi sellise süsteemi peale.
Vasta
#24

uurisin maad siin nac ja vast kõige lihtsam on ikkagi mingi alarm peale panna. koos kesklukkuga peaks nii 1500krooniga hakkama saama. jääb ära kogu keberniit. puldis uksed kinni ja korras(laisk inimene nagu ma olen)Toungue



Vasta
#25

inc Kirjutas:Mossele on tehtud üks päris kaval salalukk. Nimelt masin läheb käima ja mootor töötab vast 3-5 sekundit(saalt vaevalt kohalt minema) ja sureb jälle välja. Proovid uuest sureb jälle välja, jääb mulje nagu masin tahaks toorest või ägedamat gaasi kuid thegelt lukk peal Big Grin
Kuidas on tehniline poole ei tea kuid arvan et, mängus on kondekas ja ühendus starteri releega. Teada on ju et, käivitamise hetkel kulub palju vooli ja et, kompenseerida vooli tõuge lülitatakse ahelast välja häire taksitid ja saadakse tugevam säde. Kui mootor käevitub läheb ahel endiseks voolu võetakse näiteks laetud kondekast mis kohe tühjaks saab.
Kui aru saite Toungue

Inc miks sa minult ei küsinud... seal on tegemist generaatori laadima hakkamisega ja süütepooli ja releega Big Grin lihtne vana süsteem hakkab laadima lükab releel kontaktid lahti.
Vasta
#26

crisp Kirjutas:uurisin maad siin nac ja vast kõige lihtsam on ikkagi mingi alarm peale panna. koos kesklukkuga peaks nii 1500krooniga hakkama saama.

Mina eelistaksin siiski mingit salajases (varjatud) kohas olevat vahelülitit süüteahelas. Sapaka korral võiks sama asuda ka starteriahelas, sest me kõik teame, et sapakal on üsnagi keeruline starteri lülitusskeem läbi mitmete "karpide". Potentsiaalsel pätil läheb selle ülesotsimisele ja kokkuühendamisele (skeemi "hälvete" tuvastamisele) ikka parajalt aega.

Süüteahelasse pandud süsteemile võiks veel aegrelee vahele aretada nii umbes 20-30 sekundi peale. Iga "korralik" tehnikainimene hakkab sel juhul viga toitesüsteemist otsima ja jääbki jamama...

Kolmas variant on varjatud kohta panna bensiinivoolikule (-torule) elektriliselt lülitatav klapp vahele. Jälle jääb pätt jamama, et mis värk on, et kütus karbussi ei jõua...

Veidi OT, aga supermoodsatel sissepritsega masinatel on samasuguse salalüliti hea sihtkoht paagisisene bensiinipump. Asub ju pump ja selle toitejuhe väga sandisti ligipääsetavas kohas (paak on supermoodsatel masinatel tavaliselt põhja all ja pumbale saab ligi kusagilt tagaistme alt).


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#27

Mõtekam oleks jah panna alarm,sest kui lihtsalt käima ei saa siis võivad raisad vihastada ja lihtsalt segi peksta su masinaSad
Vasta
#28

mesamees Kirjutas:Mõtekam oleks jah panna alarm,sest kui lihtsalt käima ei saa siis võivad raisad vihastada ja lihtsalt segi peksta su masinaSad

Kui auto seisab vähegi inimasustusega kohas, siis vaevalt keegi lõhkuma hakkab. Sest kus tegijaid, seal ka nägijaid ning tulemusena on pätid välja selgitatud ning istuvad mõne aja "tsemendi" peal.

Pigem on probleemiks siiski sellised vargad, kes pealtnäha sisenevad autosse nagu selle omanikud, tekitamata kahtlast kolinat, saginat jms ning seejärel sellega kui oma autoga ära sõidavad. Ja kui see ei õnnestu, siis auto juurest ettevaatlikult lahkuvad jälle nagu selle omanikud, et ümbritsevates inimestes mitte kahtlust äratada.

Mina nt küll ei jäta meelde, kes tänaval millisesse autosse siseneb ja sealt väljub. Kui keegi aga lõhub/laamendab, siis see äratab tähelepanu ning hiljem suure tõenäosusega tunnen ma vastandamisel päti ära.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#29

Inimasustusega kohas üldjuhul jah kurikaelad sigatsema ei hakka aga nõukogude väikeauto zaz on tehtud isemoodi materialist mis lihtsalt tõmbab lõhkujaid ja lammutajaid ligi. Viimase poole aasta jooksul olen ma juhipoolse ukseluku vahetanud, kolmnurkklaasi kilde korjanud ja uue klaasi pannud 3-4 korda lihtsalt avastanud et jälle on uksed lahti ja aknad alla keritud, pool paaki bensiini on jalutama läinud ja ühe korra olen pidanud auto külje pealt rohelist aerosoolvärvi eemaldama mida "lahke tuunija" hoolega peale oli kandnud. ah jaa, kummid varastati ka korra ära. Kogu see tsirkus on juhtunud meie pealinnas ööpäev läbi avatud burgerirestorani ja bensiinijaama vahel laterna all autoga millel on alarm + veel 1 lisalüliti. Vägisi hakkavad mõtted liikuma selles suunas et eitea kust saaks küll rebaseraudu mis ööseks pedaalide peale asetada. Tegelikult küll parkisin auto ümber maale kus seda siiamaani veel keegi rüüstamas pole käinud.
Vasta
#30

metsamees Kirjutas:Inimasustusega kohas üldjuhul jah kurikaelad sigatsema ei hakka aga nõukogude väikeauto zaz on tehtud isemoodi materialist mis lihtsalt tõmbab lõhkujaid ja lammutajaid ligi. Viimase poole aasta jooksul olen ma juhipoolse ukseluku vahetanud, kolmnurkklaasi kilde korjanud ja uue klaasi pannud 3-4 korda lihtsalt avastanud et jälle on uksed lahti ja aknad alla keritud, pool paaki bensiini on jalutama läinud ja ühe korra olen pidanud auto külje pealt rohelist aerosoolvärvi eemaldama mida "lahke tuunija" hoolega peale oli kandnud. ah jaa, kummid varastati ka korra ära. Kogu see tsirkus on juhtunud meie pealinnas ööpäev läbi avatud burgerirestorani ja bensiinijaama vahel laterna all autoga millel on alarm + veel 1 lisalüliti. Vägisi hakkavad mõtted liikuma selles suunas et eitea kust saaks küll rebaseraudu mis ööseks pedaalide peale asetada. Tegelikult küll parkisin auto ümber maale kus seda siiamaani veel keegi rüüstamas pole käinud.
Sul läks bensiiniga ju hästi kui ainult ära viidi, minu Vaz 2101 paaki valati inimasustusega tänaval siirupit, mis nõudis kogu paagis olnud bensiini väljavahetamist. Rebaserauad on pätile liiga leebe, karuraudu tuleb kasutada, sest ega pätt ka inimeseks nimetamist ei vääri, selliseid tuleb püüda vastavate vahenditega.
Vasta
#31

Vaja osta sariiniballoon ning sellele elektriga juhitav klapp või siis hoopis paukpadrun+detonaator :Big Grin.

Kõige rohkem võiks abi olla sellisest seadmest, mis teavitab omanikku.
Raadioajakirjades leidub mitmete CB-lainealal töötavate komplektide skeeme. Alarmid ja käivitustõkked küll tõmbavad tähelepanu, kuid antud automargi juures ei ärata kapoti all sahkerdav varas (ega ka omanik) ümbritsevates mingeid kahtlusi. Samuti oleks üheks variandiks (mingil põhjusel tasapisi unustusse vajunud) telefonirobot, mida low-tech rüüstajad arvatavasti oodata ei oska.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne