Scorpa 2.0 Kadett C-le
#1

Plaan panna siis 1975 opel kadett c peale Ford scorpio 2.0 vabalthingav karburaator mootor, ja kysimus on selles et kas ja kuidas seda arkis registreerida, ja tegelikult kui isegi mootorit ei õnnestuks registreerida siis oleks mureks see et sooviks värvi vahetada aga sellex peab autot näitama ja see eriti ei sobi vist kui dokumentides on 1.2 ja kapoti alt vahib scorpa 2.0 vastu..... No öeldaxe kyll ei pikk jutt fekaal jutt, aga siis konkreetsemalt need mootori kubatuuri, võimsuse, ja kaalu protsendid.... kas need on sellele mis mul dokumentides või sellele mootorile millisega kõige suuremaga seda autot on toodetud?????

Kui keegi kuidagi oskab aidata siis aitäh et yldse mu möla läbi viitsisite lugeda..
Vasta
#2

Aga miks Scorpio mootor?
Kas viimase põlvkonna Kadettio 2.0 ei sobiks? Pealegi, 2.0 GSi on veel ju 110kW lausa vs 8v 85kW. Scorpio 2.0 vist ka 85kW või oli lausa 74kW või midagi sellist....
Uuema Kadetti mootor läheb ka tagaveolisele.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#3

Vana Ascona oli ka tagaveoline ja 1,3-1,9 mootoriga.
Vanal Rekordil praktiliselt sama 1,9 kone vahel. Muidugi küsimus omaette, et kust sellist veel tuksuvat konet koos kastiga leida? Kardetavasti 99,9% Kuusakoskis juba.

Tallinn
5038664
Ostan, müün ja vahetan!
http://tiit.cbfoorum.pri.ee/index.php
Vasta
#4

http://www.ark.ee/atp/?id=503
Vasta
#5

seda tagaveolist kadetti tuli tehasestki kaheliitrisena. loe arki stuff korralikult läbi...umbes 110 hj oli see mootor. sama mis rekordilegi...pidurid olid äkki teised...
Vasta
#6

Tänan kõikide vastuste eest siiski ei leidnud päris seda mida kysisin, alustan siis sellest seda ARKi lehekylge olen näinud juba tohutult kysisin kas need protsendid käivad selle mootori kohta mis on mul dokumentides või selle millega toodetud..
2.Neid originaal ega yldse vanemaid mootoreid ple võtta kuskilt, ja kui ka oleks siis pole neile juppe...
3.Mõte oli vahepeal panna rekordi mootor aga pidavat olema sitad mitte vastupidavad käigukastid peale, suuremalt osalt 4 käigulised...
4. Ok ja see GSI varjant ... hmmm kw on täitsa ahvatlevad muidugi tegelt tahax karpa mootorit vähem igasugust jama... AGA mis käigukast sinna panna??????????????? (tahax nagu viiiest kasti mitte oma originaali)
Aitäh... kui keegi viitsib vastata veel , aga öeldaxe ju et vaidluses selgub tõde...
Vasta
#7

Trammijuht Kirjutas:Tänan kõikide vastuste eest siiski ei leidnud päris seda mida kysisin, alustan siis sellest seda ARKi lehekylge olen näinud juba tohutult kysisin kas need protsendid käivad selle mootori kohta mis on mul dokumentides või selle millega toodetud..
2.Neid originaal ega yldse vanemaid mootoreid ple võtta kuskilt, ja kui ka oleks siis pole neile juppe...
3.Mõte oli vahepeal panna rekordi mootor aga pidavat olema sitad mitte vastupidavad käigukastid peale, suuremalt osalt 4 käigulised...
4. Ok ja see GSI varjant ... hmmm kw on täitsa ahvatlevad muidugi tegelt tahax karpa mootorit vähem igasugust jama... AGA mis käigukast sinna panna??????????????? (tahax nagu viiiest kasti mitte oma originaali)
Aitäh... kui keegi viitsib vastata veel , aga öeldaxe ju et vaidluses selgub tõde...
Õigusega räägitakse, et Opeli omanikud pidavat eelisjärjekorras taevasse pääsema. Rolleyes
Tegelikult pole see 2,0 ülanukkvõlliga mootor eriti halb midagi. Kõik oleneb ju  sellest tihendist, mis istme ja rooli vahel (korralik õli ja vahel vahetada ka Big Grin, külmalt mitte lappi põhja vajutad jne.) Ja neil on st. Rekorditel päris palju viiesed kastid. Ja arvan, et tuleb panna ka suurem radikas, sest väike ei jahuta seda kremplit mitte maha.
Nii, et doonoriks mingi seisnud Rekordi viiese kastiga ja lets go.....
Jõudu minu poolt!!!
St.-"Kõik, mis ei tapa- teeb tugevamaks!"

Tallinn
5038664
Ostan, müün ja vahetan!
http://tiit.cbfoorum.pri.ee/index.php
Vasta
#8

Aluseks võetakse kõik samale mudelile tehases paigaldatud mootorid. Igaks juhuks ole valmis kirjanduse või muude sarnaste allikate najal tõestama, et sinu poolt protsentide aluseks valitud mootoriga seda keret ikka tõesti paaritatud on.
Vasta
#9

[quote=Jesper]
Aluseks võetakse kõik samale mudelile tehases paigaldatud mootorid. Igaks juhuks ole valmis kirjanduse või muude sarnaste allikate najal tõestama, et sinu poolt protsentide aluseks valitud mootoriga seda keret ikka tõesti paaritatud on.
*****************************************************
Jummalast õige tähelepanek. Meie maal enamlevinut sedaan 2 ukselist Kadett C-le tohib vahele panna 1,6 mootorit 1,6S 55kw. saksamaal aga võib vahelepanna 2,0 85kw Omega motot.Ise sama teemaga tegelen.
2,0 motot tohib vahele panna luukpära/laugpära Kadett C Coupe-le 2,0 85 kw.Jutt on loomulikult legaalsetest vahenditest/sõidukitest.
Vasta
#10

agaa Kirjutas:Meie maal enamlevinut sedaan 2 ukselist Kadett C-le tohib vahele panna 1,6 mootorit 1,6S 55kw. saksamaal aga võib vahelepanna 2,0 85kw Omega motot.Ise sama teemaga tegelen.
2,0 motot tohib vahele panna luukpära/laugpära Kadett C Coupe-le 2,0 85 kw.Jutt on loomulikult legaalsetest vahenditest/sõidukitest.
kui mina kadettE sedaanile 110kW moto vahele lükkasin, siis ei huvitanud Mäepealsel (minu õnneks) keretüüp küll kedagi. Nimelt pole sedaanile pole seda motot tehasest küll peale pandud - ainult luukpärale. Mina maksin aga lihtsalt 200eek uue passi eest (mootorivahetus) - ja "tuld". KadettE puhul on vähemalt kered ühed ja samad - niiet ARK lähenemine oli väga mõistlik.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#11

Kui keres näpu ja luubiga järge ajada, siis ilmselt ei saaks üldse midagi kuhugi vahetada, sest valdaval enamikul juhtudest on keret võimsama mudeli jaoks kuskilt otsast modifitseeritud.

See on muidugi talupojamõistuse seisukoht, mitte ARK oma Smile
Vasta
#12

gsi mootor kadett c-le?
kas see uuema mootor läheb siis niisama sinna vana kasti otsa v? ja kas sel mootoril on kohad kuhu saab mootoripadjad panna(kylgedel?)
et kas on siis v6imalik midagi väga ymbertegematta teha v?
ja kas 110kw ei tapa tagasilda?
ma usun et juba 70 kw oleks selle kere peal´´ hirmus looom`´

Pole midagi targemat teha
Vasta
#13

http://www.opelclubfinland.fi/tapahtumat...k-nick.jpg

Näiteks sellel Kadettil on 2.0GSi, ma ei suuda momendil kiiruga ainult mingit korralikkua rtiklit selle kohta leida netist. Mul kunagi ühes ajakirjas oli pikk jutt sellest, aga see ajakiri läinud praeguseks.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#14

Mis kasti te kõik siin GSI mootorile mõtlesite yldse, sest tegelt mina mõtsin manta kasti aga see 4 käiguline mis mul saada olex ja 1,3 mootori oma nii et oleks vaja suuremat tyypi sidurikoda(1,3 sidurikoda on väixem), a siis mõtlesin ja kaalun ju seda asja et öelge te ka oma arvamus selle kohta et rullnoxi 2.0 (bmw320), eriti kui saax kuue silindriga...
Pikk Jutt fekaal Jutt aga ikkaagi aitäh
Vasta
#15

Miks siis kohe GSI.? Rekordi 5 kast ja 1,6 Ascona moto. Valikuvõimalusi veel
a) Lada 1600 +lada 5k.kast+Lada tagasild
b) Sama mis punkt a aga M412SL tagasillaga.
c) Manta/Ascona B tehnikale
Aga mul isiklikult läheb talvel töösse variant d
d) Toyota Celica/Carina 1,6 mootor+käigukast+tagasild.
Miks nii. Tagaveoline Celica kaalub ca170kg rohkem kui Kadett C.Lisaks saab C-d panna kaalujälgimisele. Ja 1,6 motoga tehnika liigutab tagaveolist Celicat päris usinasti edasi mis ta veel C-ga teha võib.
Velje poldivahe on sama,5-k.kast on imepisike(võrreldes Celica 2,0 omaga),sillalaius on sama.
Miks Celica. 1,6 motot visatakse tavaliselt aistevahelt välja ja paigaldatakse sinna 2,0 ja neid saab pärast väikest otsingut sealtpoolt lahte (vahel ka eestist) sümboolse hinnaga (150-200eur) kätte(hind koos käigukasti ja seadmetega.
Mis mul GSI vastu on.GSI arendab küll 110kw aga on vaja see jõud ka jätta asfaldile maha.Wink
NB. Streetrace foorumis müüakse ühte Vauxhall Chevettet millel turbod jne pealepandud.Võiks sealt tegemisi uurida ja pealegi sama masin oli auto24 müügis 12000- nii ,et jõudu.
Vasta
#16

[quote=chopper]
http://www.opelclubfinland.fi/tapahtumat...k-nick.jpg

Näiteks sellel Kadettil on 2.0GSi, ma ei suuda momendil kiiruga ainult mingit korralikkua rtiklit selle kohta leida netist. Mul kunagi ühes ajakirjas oli pikk jutt sellest, aga see ajakiri läinud praeguseks.
*****************************************************
SEE on Kadett B ja sellele TOHIB 2,0 motot vahele panna ka meie riigi seadustegaBig Grin
Vasta
#17

Seda ma tean, et ta Kadett B on. Lihtsalt tõin näitena kui tagaveolisest esiveolise mootoriga.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#18

okei kõik on tore aga ikkagi mis arvataxe BMW 2.0 mootorist?????
Vasta
#19

a ja muide GSI kipub ka vist ära kukkuma ikkagi sest mis kuradi kasti sinna panna?
Vasta
#20

[quote=Trammijuht]
okei kõik on tore aga ikkagi mis arvataxe BMW 2.0 mootorist?????
*****************************************************
RASKE./MASS/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne