Reustareerimata IZ 49 hind
#1

komplektne jne.roostes.oleks võimalus selline isend saada.











Edit: ÄRA karju ja su postitused võiks olla rohkem sisukamad kui küsimus: Palju maksab? Vahel võib sulle kätte ka maksta!
Vasta
#2

- Äkki näeks pilte?
- Kas nn "must karp" on küljes ja algse sisuga, sh süütepooliga ja toimiva releega?
- Mis seisus on tagumine "tilktuli" ja selle püsttriibuline pleksiklaasist "klaas"?
- Kas leegitorud/summutid on suuremate mõlkideta ja ilma läbivate roostekahjustusteta?
- Kas sadula kumm- või dermatiinkate on korralik?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#3

kui vene dok. ja tõesti originaalkomplektsuses ning suht korralik, siis võib hind ulatuda kuni 10 000 kr.ni aga alati võib ka odavamalt saada.
Tagatule klaas on aga IZ-49al klaasist ja istmed kummist, dermatiinkatet küll seal ei kasutatud. Aga pane mõni pilt ja anna teada palju raha sult nõutakse, siis oskaks ehk konkreetsema hinnangu anda.

militaarmootorrattur
Vasta
#4

zyndapp666 Kirjutas:Tagatule klaas on aga IZ-49al klaasist ja istmed kummist, dermatiinkatet küll seal ei kasutatud. Aga pane mõni pilt ja anna teada palju raha sult nõutakse, siis oskaks ehk konkreetsema hinnangu anda.

- Minu arvates oli vähemalt esimestel 49tel tagatule klaas 350 ja "Moskvaga" sarnane, st püsttriibuline plast. Olen kunagi (ca 25.a. tagasi) näinud perfektkorras ratast sellise tagatulega.

- Vähemalt osadel 49tel oli minu arvates sadul dermatiinkattega. Jällegi olen kunagi (paar aastakümmet tagasi) sellist sadulat näinud.

Võin muidugi ka eksida, vast kaasfoorumlased urmast, iz350 jt teadjamad parandavad sel juhul mind.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#5

Roostet on sellise ajastu ratastel nagunii, sellest ei tasuks ennast heidutada lasta. Originaalosadest on ka vähe kasu, kui need aja jooksul täiesti kasutuskõlbmatuks muutunud, tugevasti deformeerunud, keevitatud või muul moel rikutud. On teatud hulk detaile, mis on kergesti leitavad ja asendatavad, kuid nagu eespoolkõnelejad juba välja tõid, on raske saada korralikku süütekarpi, tagatuld, tagahelkurit, "kalasabasid", sadulaid, jalatoe kumme jne.
Toon näite elust enesest:
Alltoodud ratas on ostetud 6 aastat tagasi 1000 krooniga. Et leida juurde puuduolevad originaalosad, kulus veel kuskil 5500 krooni. Sõltub see hind omaenda tingimisoskusest ja tihtipeale on tulnud teha pikke sõite millegi ostmiseks, laadad jne, mida see hind ei sisalda. See ei tähenda, et masin oleks olnud seepeale tip-top ja sõiduvõimeline.
Ühesõnaga, originaalkorras, töökorras ja restaureerimata masina eest käiksin mina välja maksimaalselt 8000 krooni. Eelmine aasta lipsas üks selline tuttava käest läbi 3000-ga, kuna ma ei viibinud Eestis, ei õnnestunud osta.
Selline ta mul oli:


Vasta
#6

  pilte saab õhtu poole.  maas on silinder , kuid  on aidas kuskil alles.ja pidid ka olema uus
kolb olemas koos rõngastega.tuli on nagu tal olema peab see rauast ümbrisega kus  kuid pole klaasi (punast ega valget). sumbutajad pole vist originaal kuna pole kalasaba kujulised .
ning lenks on küljest ära võetud kuid vedeleb maas.puudu vist ka  gaasitross .
Vasta
#7

Võin pakkuda ,et mitte üle 2500.- krooni.
kui hakkad taastama,siis alles näed kuhu raha läheb,taastamine maksab sul 20-25 tuhat krooni.

kroomitööd on näiteks 8000.- krooni.

:I M Back
Vasta
#8

no mis sa siis arvad Valdo kui palju võib maksta selline originaal korras 100% säilinud karp ja tagumine tuli (seisnud kuni 2003 a. peale seda panin oma rattale peale.) Mis arvad palju need kaks jubinat komplektse ratta hinda tõstavad. Kui vaja teen pilte ka.


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#9

Jutt jumala õige. Täpsustus siis, minu must karp on saadud ühelt papilt, kes selle oma IZ-350-le tagavaraks ostis, teades juba neid tüüpvigu, asus ta ilusti originaalpappkarbis ja on tõesti tuttuus. Sain posu 49 juppe sellelt papilt 500.- (tuli, kett, sidurikettad, kontaktid, must karp ja võti, kolb,rõngad,sõrm,)
Ise pean seda õnnestunud tehinguks, kuigi kripeldama jäi see, et aastal 2000 müüs ta oma ratta 1000.- ja kõikide juppide eest (mina sain vast 1/4) küsis ta 1500.-. Oleks pidanud kõik võtma.

Ermo@heietab


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#10

madeinussr Kirjutas:... kripeldama jäi see, et aastal 2000 müüs ta oma ratta 1000.- ja kõikide juppide eest (mina sain vast 1/4) küsis ta 1500.-. Oleks pidanud kõik võtma.

OLEKS on paha poiss. Väga paha poiss Smile

Kui ma hakkaksin kokku lugema, mis ma oma 24 aasta pikkuse vanatehnikaharrastuse jooksul olen kõik võtmaga/hankimata/päästmata jätnud ja/või prügimäele/vanarauda lasknud minna, siis ei saaks ma öösel silmatäitki magada ning võiksin sellest kolast ülipika nimekirja teha.

Õnneks ma vaatan asja hoopiski teise ehk positiivse poole pealt - et kui palju ma olen viimase 24 aasta jooksul suutnud asju hankida/päästa/restaureerida ning kui palju asju on tänu sellele tehnikaajaloo jaoks olemas...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#11

Veidi teemast väljas aga selle "musta karbi " eest tahetakse Kurtnas 1500 eek.
Kasutatud muidugi...
Vasta
#12

peeterre Kirjutas:Veidi teemast väljas aga selle "musta karbi " eest tahetakse Kurtnas 1500 eek.
Kasutatud muidugi...

Aastat 4-5 tagasi läks samasugune tutikas must karp Kurtnal kaubaks 500 kr eest. Soomlasele. Me kõik imestesime, et kas siis NII kõrgeks on hinnad juba läinud...

Aga noh, 1500 kasutatud karbi eest on tõeliselt palju. Kardan, et Saksas võiks analoogilise DKW karbi saada küll alla 100 EUR...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#13

PILDID:
http://www.pildialbum.org/pictures.php?action=4&id=8936
Vasta
#14

No selle eest üle 1000.- eest kohe kuidagi ei raatsiks anda esimese vatluse järgi.Nigelas seisus ja juppe plaju puudu, lisaks oma ratsid näit. tagumine porikas. Kroomgi paistab täielikult hävinud olevat.

EDIT: võtan tagasi, selle eest annaks vast maksimaalselt vanaraua hinna. 150kg 500 kr vast.


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#15

Jah, üle 1000 küll mitte, aga kõigile teada "kadaka täikal" müüdi iz-49 8000 eest. Kah üsna õnnetus seisundis. Roostes jne. Peaaegu komplektne kusjuures
sellesama "musta karbita". Seda tahad ka? Siis käi aga lahkelt veel 1500 välja... Uskumatu aga tõsi.
Vasta
#16

Selle rattaga on ikka VÄGA-VÄGA palju tööd. Ühinen eelpakkuja hinnaarvamusega.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#17

Peale eelpoolnimetatud puuduste tundub mulle, et ka mootor on niivõrd oksüdeerunud, et võib-olla puhastamisest ainult ei piisagi, pead nt. küljekaani lihvima hakkama et uuesti siledaks saada. See ratas tõesti ikka väga nutuses seisus. Kui kindel plaan ehitama hakata, siis sebi see endale max. 1000 kr. eest ja jäta varuosadeks, aga algasjaks otsi ikka midagi kobedamat. IZ-49 siinmail veel eriline haruldus pole, samas ega korralikke eriti müüki ei panda kah. Aga hoia silmad lahti.

militaarmootorrattur
Vasta
#18

zyndapp666 Kirjutas:IZ-49 siinmail veel eriline haruldus pole, samas ega korralikke eriti müüki ei panda kah.

Neid ikka liigub. Tean juhust, kus aastat 13 tagasi üks papi lammutas laiali kaks 49-t, mis olid garaažis väga hästi hoitud ja tippkorras ning plaanis mootoritest aiatraktorid ehitada. Kered, rattad jm rändasid otseteed vanarauda. Mootorid ja "mustad kastid" õnneks traktorite ehitamiseni ei jõudnudki, rändasid seisnuna minu kätte ning on juba mitmeid aastaid õnnelike vanatsikliomanike aparaatide peal potsunud...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne