Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Üldiselt on põleva õlitulega keelatud meetritki sõita - võib õlitamata mootori üsna kiiresti tuksi keerata. Vilkuv tuli on aga väga suur ohu märk.
Esmalt soovitan vahetada andur - õlirõhuga ei saa riskida. Kui sümptomid korduvad, siis vast viga ikkagi õlirõhus.
Tule vilkumine madalate pööretega viitab õlisurve madalamale seisule, kui ta peaks olema. Põhjuseid võib olla palju - rikkis õlipump (sh rikkis ja/või sodistunud klapid õlimagistraalis), liiga kulunud saaled, liiga vedel õli selle kulumisastmega mootrori jaoks vms.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 3,631
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
alusta anduri vahetamisest. Asub õlipumba juures, ees hammasrihma pool ploki küljes. Ühe juhtmega andur. Kui tahad, võin pealinnas/Mustamäel prooviks andurit laenata (1.3 kadeti andur peaks sobima). Kui ei aita, on jama tõsine - Valdo mainis juba väsinud õlipumpa (ei taha uskuda, sel pole põhjust ära "kuluda") ning väsinud motot.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 9
Teemad: 6
Liitus: Jul 2006
Maine:
0
Nonii,mul on olemas vana Opel Ascona varuosadeks,mootor on täies komplektis veel,et äkki saab midagi asendada.Kohe lähengi vaatan siis mis seal teha annab.