Vanatehnika Lustisõit 15.08.2006
#1

Augustikuise Vanatehnika Lustisõidu sihtpunktiks on Trammipark Vana-Lõuna tänaval.

Kogunemine toimub, nagu ikka, Nõmme turu parklas kell 1900.
Vasta
#2

Trammipargis on kavandatud trammimuuseumi külastus.

Vajaksime ürituse paremaks kavandamiseks veidi teavet saabuvate sõidukite arvu kohta. Tegemist ei ole eelregistreerimisega ning ka nö viimasel hetkel saabujad on teretulnud, kuid üritusega on seotud teatavad kulud, mis sõltuvad osalejate arvust.

Indrek

indrek.sirk ät mail.ee

Vanuse (ja seejärel tähestiku) järjekorras endast teatanud järgmised osalejad:
1.   1936 MB 290
2.   1939 NSU-Fiat 500
3.   1942 Zündapp KS 750
4.   1942 Volkswagen KdF 82
5.   195? Pobeda (taastatud taksoks, vanasõidukiregistris)
6.   1958 Pobeda (elektrimootoriga!)
7.   1962 Pannonia (Unic-Moto restaureerimiskonkursi III koht 2006)
8.   1962 Volvo Duett
9.   1963? Volvo (P1800?)
10. 1965 K-750m
11. 1965 Pontiac Bonneville (museoajoneuvo)
12. 1965 ZAZ 965
13. 1966 VW Põrnikas
14. 1970 Moskvitš 408
15. 1971 VW Type 3
16. 1972 Opel Kadett
17. 1974 AZLK 412
18. 1977 Chevrolet Corvette
19. 1978 GAZ 24
20. 1983 Volvo 244
21. ? ZAZ 965 (VAZ-i keskmootoriga!)

Olulisimad korrektuurid teeb osalejate nimekirja kindlasti vihm, kuid loodame, et see jääb ennelõunasesse aega.
Vasta
#3

üks volvo ka tulemas.
Vasta
#4

Üks vanem Volvo siis veel,loodan ,et keegi ei pahanda ,et mu auto veel näitusekonditsioonis ei ole.
Vasta
#5

siitpoolt 1 muhk nagu ikka
Vasta
#6

Kas üks mitteoriginaalne muhk võib ka rivi lõpus kulgeda?

Cinquecento
Vasta
#7

Marsruut:

Nõmme turu parkla - Ehitajate tee - Sõpruse puiestee - Tulika tänav - Paldiski maantee - Toompuiestee - Rannamäe tee - Mere puiestee - Viru väljak - Pärnu maantee - Luha tänav - Planeedi tänav - Koidu tänav - trammipark.

Mis puudutab mitteoriginaalset Muhku, siis kõige lihtsam kriteerium sellisele võib/ei või küsimusele vastamiseks on omaniku enesetunne - kui sa ennast seal kohatuna ei tunne, siis üldjuhul võib Smile
Vasta
#8

Ilmateade ei paku kuigi ilusat ilma homme õhtupoolikuks. Üritus siiski toimumata ei jää. Kuna trammidepoos on ekskursioon siseruumides, siis vähemalt inimesed märjaks saada ei tohiks. Tehnika poole pealt on selge, et nii mõnigi masin jääb vihma tõttu tulemata. Ärgem laskem end aga vihmast häirida.
Vasta
#9

Registreeriks väikese trammi mõõtmetes musta värvi Volvo 244, aastast 1983. Kuna tegemist on siiski väga uue sõidukiga, siis olen valmis sõitma viimasest uunikust tunduvalt taga pool.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#10

Kui ma leian õhtul üles kolimisega "heasse kohta pandud" autodokumendid, tulen 1974 AZLK412-ga.
Vasta
#11

pangem siis õige eelmise sõidu järelkajas olnud hää soovituse kohaselt klaasi taha ka natu kirjamaterjali - et millega tegu, mis masina juures huvitavat jne. Ega tehnikahuvilisedki kõike tea, turuplatsile tulevatest "lihtsatest inimestest" rääkimata.

teet,
loodab et trammipargis ikka hobutrammi (koos "päris" hobustega) on, kuna see oli "kaardilugeja" kaasameelitamisel oluline argument Toungue

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#12

13piisab Kirjutas:loodab et trammipargis ikka hobutrammi (koos "päris" hobustega) on, kuna see oli "kaardilugeja" kaasameelitamisel oluline argument Toungue

Hobust ei ole, kuid Tallinna linnas paiknevad ajaloolised trammid peaksid kõik homme trammimuuseumi juures meid ootama.
Vasta
#13

Kurb, aga pole leidnud mahti oma dnepri süüteprobleemi lahendamiseks ja särtsuvaks kuumeneva mootoriga ei taha sõita- seega seekord jääb osa võtmata Sad Tahtsin küsida- kas seekord on tsikleid ka osa võtmas?
Edit: avastasin eelmistes postitustes nimekirja, kus zyndapp esindatud. Tuleb vähemalt uudistama tulla Wink
Vasta
#14

Üks tsikkel veel, kui just taevaluugid väga valla ei ole.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#15

Mõtlesin seekord millega tulla UAZ või  GAZ, otsustasin siiski tulla GAZ24-ga

M408-65, GAZ24-77, UAZ, RAF
http://www.garaaz.eu/
Vasta
#16

Kadett aastast 72 tuleb ka!
Vasta
#17

OT: Kas see 1958 Pobeda (elektrimootoriga!) on see, mille Leivategija ehitas?
Vasta
#18

indreksirk Kirjutas:Trammipargis on kavandatud trammimuuseumi külastus.

Vajaksime ürituse paremaks kavandamiseks veidi teavet saabuvate sõidukite arvu kohta. Tegemist ei ole eelregistreerimisega ning ka nö viimasel hetkel saabujad on teretulnud, kuid üritusega on seotud teatavad kulud, mis sõltuvad osalejate arvust.

Indrek

indrek.sirk ät mail.ee

Vanuse (ja seejärel tähestiku) järjekorras endast teatanud järgmised osalejad:
1.   1936 MB 290
2.   1939 NSU-Fiat 500
3.   1942 Zündapp KS 750
4.   1942 Volkswagen KdF 82
5.   195? Pobeda (taastatud taksoks, vanasõidukiregistris)
6.   1958 Pobeda (elektrimootoriga!)
7.   1962 Pannonia (Unic-Moto restaureerimiskonkursi III koht 2006)
8.   1963 Volvo Duett
9.   1963? Volvo (P1800?)
10. 1965 Pontiac Bonneville (museoajoneuvo)
11. 1965 ZAZ 965
12. 1966 VW Põrnikas
13. 1971 VW Type 3
14. 1972 Opel Kadett
15. 1974 AZLK 412
16. 1977 Chevrolet Corvette
17. 1978 GAZ 24
18. 1983 Volvo 244
19. ? ZAZ 965 (VAZ-i keskmootoriga!)

Olulisimad korrektuurid teeb osalejate nimekirja kindlasti vihm, kuid loodame, et see jääb ennelõunasesse aega.
Trükivea tõttu on ekslikult märgitud Volvo Duetti aastaks 1963.Õige on 1962a.

Vasta
#19

Kuna suurde linna täna asja ka, siis tuulutaks 70.a. tehaseoriginaali 408-t.
Vasta
#20

Leivategija käsi on selle Pobeda juures mängus küll, kuid tehniline lahendus jõuallika näol on minu teada auto omaniku töö. Kui olen õigesti aru saanud, tegi Leivategija kere taastamistööd.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne